متن خبر

پاترونوس هوش مصنوعی شروعی جادویی دارد زیرا ابزار حاکمیت LLM در حال افزایش است

پاترونوس هوش مصنوعی شروعی جادویی دارد زیرا ابزار حاکمیت LLM در حال افزایش است

شناسهٔ خبر: 473667 -




این روزها هر شرکتی در تلاش است تا بفهمد که آیا مدل های زبان بزرگ آنها با قوانینی که آنها مهم می دانند و با الزامات قانونی یا نظارتی مطابقت دارند یا خیر. اگر در یک صنعت تحت نظارت هستید، نیاز حتی شدیدتر است. شاید به همین دلیل است که هوش مصنوعی Patronus در حال یافتن موفقیت های اولیه در بازار است.

روز چهارشنبه، شرکتی که به مشتریان کمک می‌کند مطمئن شوند که مدل‌ها از لحاظ ابعادی مطابقت دارند، تنها 8 ماه پس از اعلام دور اولیه 3 میلیون دلاری، سری A 17 میلیون دلاری را اعلام کرد.

آناند کانپن، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران، به TechCrunch گفت: «بسیاری از چیزی که سرمایه‌گذاران از آن هیجان‌زده بودند این بود که ما پیشرو آشکار در فضا هستیم و این یک بازار واقعاً بزرگ است و همچنین بازاری در حال رشد بسیار سریع است. علاوه بر این، Patronus توانست در همان اوایل ورود شرکت‌ها به ابزارهای حاکمیت LLM برای کمک به سازگاری آنها کمک کند.

آنها به پتانسیل بازار در حال رشد اعتقاد دارند، که واقعاً تازه شروع شده است. «از زمان راه اندازی ما با انواع مختلفی از شرکت های نمونه کار و شرکت های هوش مصنوعی و شرکت های میانی کار کرده ایم، و از این طریق مشتریان ما موفق شده اند. چند صد هزار درخواست از طریق پلتفرم ما، "او گفت.

تمرکز اصلی این شرکت قطعه ای به نام Patronus Evaluators است. Kannappan گفت: «اینها اساساً فراخوان‌های API هستند که می‌توانید با یک خط کد پیاده‌سازی کنید، و می‌توانید با کیفیت بسیار بسیار بالا و روشی بسیار قابل اعتماد، عملکرد LLM و سیستم‌های LLM را در ابعاد مختلف اندازه‌گیری کنید.»

این شامل مواردی مانند احتمال توهم، خطرات کپی رایت، خطرات ایمنی و حتی قابلیت‌های خاص سازمانی مانند شناسایی اطلاعات حساس کسب‌وکار و صدای و سبک نام تجاری است، مواردی که شرکت‌ها هم از منظر مقررات و هم از منظر شهرت به آنها اهمیت می‌دهند.

همانطور که در زمان اعلام بذر نوشتیم:

این شرکت در زمان مناسب در مکان مناسب قرار دارد و یک چارچوب امنیتی و تجزیه و تحلیل در قالب یک سرویس مدیریت شده برای آزمایش مدل‌های زبانی بزرگ ایجاد می‌کند تا مناطقی را که می‌توانند مشکل‌ساز باشند، به‌ویژه احتمال توهم، جایی که مدل تشکیل می‌دهد، شناسایی کند. یک پاسخ زیرا فاقد اطلاعات لازم برای پاسخ صحیح است. »

این شرکت از شش کارمندی که در زمان تامین مالی اولیه خود در سال گذشته داشت دو برابر شده است و پیش بینی می شود امسال دوباره دو برابر شود.

سرمایه گذاری 17 میلیون دلاری توسط Notable Capital با مشارکت Lightspeed Venture Partners، Factorial Capital و فرشتگان صنعت هدایت شد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است