متن خبر

ویژگی Best Take Google Pixel 8 Pro عکس‌های گروهی شما را اصلاح می‌کند و من آن را دوست دارم

ویژگی Best Take Google Pixel 8 Pro عکس‌های گروهی شما را اصلاح می‌کند و من آن را دوست دارم

شناسهٔ خبر: 440898 -




فناوری Best Take Google Pixel 8 Pro به اندازه کافی قدرتمند است تا به یک اصلاح کننده موقعیت اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی تبدیل شود. من مدرک دارم

داستان واقعی: در یک مراسم خانوادگی اخیر، دوجین نفر از ما پشت یک میز بلند نشستیم و به دوربین گوشی هوشمند لبخند زدیم، در حالی که یک نفر بعد از یک عکس نگاهش را به دور انداخت و شروع به خوردن کرد، همانطور که یکی می کند.

من از خوردن میان وعده بسیار مورد نیاز او ناراحت نیستم، اما همانطور که بیش از نیمی از عکس هایم را تحلیل می کردم، تنها یکی با او بود که به دوربین لبخند می زد و با فهرست کردن بقیه چهره ها، بهترین لحظه برای او نبود. باقی افراد.

اکنون، ای کاش Google Pixel 8 Pro را روی خودم داشتم. گوشی پرچمدار جدید اندروید ۱۴ که چهارشنبه در شهر نیویورک در کنار گوگل پیکسل ۸ و گوگل پیکسل واچ ۲ رونمایی شد، دارای یک CPU جدید Tensor G3 است که قدرتمند است و کمک قابل توجهی به هوش مصنوعی داخلی دارد. در میان ترفندهای عکس هوشمند آن چیزی به نام Best Take است.

به زبان ساده، Best Take می‌تواند دنباله‌ای از عکس‌های گروهی را شانه کند، چهره‌ها را بیابد، و به شما این امکان را می‌دهد که هر کدام را با عکس‌پسندترین حالت هر فرد جایگزین کنید.

Google Pixel 8 Pro بهترین راهنما

گوگل پیکسل ۸ پرو آماده پیشنهاد بهترین عکس است (اعتبار تصویر: آینده)

تا به امروز، من فقط تصاویر کنسرو شده‌ای را دیده بودم که توسط فناوری Best Take تولید شده بودند. با این حال، در رویداد Google Made By Google، Google بالاخره به من اجازه داد تا قدرت Best Take را برای خودم تجربه کنم.

در یک فضای استودیویی با نور خوب در دفتر مرکزی Pier 57 Google's West Side، گوگل من را با سه مدل نشست. دستورالعمل‌های نماینده Google ساده بود: تعدادی از حالت‌های مختلف چهره را امتحان کنید، همانطور که او هنگام گرفتن هر عکس صدا می‌ کرد.

بدیهی است که این دقیقاً روشی نیست که شما معمولاً می توانید دنباله ای از عکس های گروهی را بگیرید. غالباً همه توجه نمی کنند و شما معمولاً بارها و بارها فریاد نمی زنید "و، عکس بگیرید...".

Google Pixel 8 Pro بهترین راهنما

Google Pixel 8 Pro به بهترین شکل زندگی را زیر ابزارها می برد. (اعتبار تصویر: آینده)

در هر صورت، من با هم بازی کردم و پس از نشستن خودم در میان این دسته خوش‌نظر، به صدای نماینده Google گوش دادم و با Google Pixel 8 Pro عکس‌های گروهی گرفتم. هر بار، حالت خود را تغییر می‌دادم و مطمئن می‌شدم که یک تصویر از لبخندی شادمانه به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Pixel 8 Pro باشد. مدل ها همچنین از لیوان های احمقانه، جدی و پریشان خود پیروی کردند.

اگر «پیشنهادها» را انتخاب کنید، انتخاب خود Pixel 8 Pro برای بهترین عکس گروهی را خواهید دید. اما ما می خواستیم از Best Take استفاده کنیم، پس عکس را باز کردیم و سپس Tools را انتخاب کردیم. تحت آن، ما بهترین برداشت را انتخاب کردیم. در زیر تصویر ما، این پیام را دیدیم، "یافتن عکس های مشابه برای بهبود عکس" که به این معنی بود که سیستم دنباله شش یا هفت عکس ما را دنبال می کرد و به دنبال چهره ها و بهترین حالت ها بود.

Google Pixel 8 Pro بهترین راهنما

Google Pixel 8 Pro Best Take همه چهره ها و حالات مختلف آنها را پیدا می کند. (اعتبار تصویر: آینده)

در حالی که Best Take از تشخیص چهره استفاده نمی کند، سیستم متوجه می شود چهره چیست. در داخل ابزار، می‌توانیم تمام چهره‌های جمع‌آوری شده در عکس‌ها را ببینیم. برای ثبت یک چهره برای تعویض احتمالی، آنها باید عاری از موانع باشند. یک گیاه یا دست در جلوی صورت، گنجاندن آن را به عنوان گزینه صورت غیرممکن می کند.

وقتی صورتم را انتخاب کردیم، سه گزینه دیدم. یکی لبخند قشنگی بود، دیگری جدی به نظر می رسید، و آخری پوزخندی بود. با یک ضربه، می‌توانیم چهره‌های مختلف را عوض کنیم. وقتی سرم عوض شد، چهره مدل ها در اطرافم ثابت ماند. مهمتر از آن، تعویض صورت من به نظر نمی رسید که این کار توسط یک باج نویس انجام شده باشد. جدا از عبارات، نمی‌توانستم دوخت بین صورت/سر جدیدم و بدن بدون تغییر را ببینم.

بعد، چهره مدل کنارم را انتخاب کردیم و صورتش را عوض کردیم تا بهترین حالت را پیدا کنیم.

اگر هر یک از ما به طور اساسی ژست های خود را تغییر می دادیم، مثلاً شانه های خود را ۹۰ درجه به این طرف یا آن طرف حرکت می دادیم، Best Take آن تصاویر را از سکانس حذف می کرد. اگر بین عکس‌ها ۱۰ دقیقه صبر کنید، Best Take نیز جواب نمی‌دهد. تغییرات زیادی (نور، ژست‌ها، و غیره) برای یک تعویض چهره باورپذیر تغییر خواهد کرد. همچنین، خوشبختانه، هیچ گزینه ای برای تعویض صورت خود با شخص دیگری وجود ندارد.

چیزی که برای من قابل توجه است این است که Best Take کار هوش مصنوعی خود را به صورت محلی انجام می دهد. Google دنباله عکس‌های شما را به ابر پر شده از واحد پردازشگر Tensor خود نمی‌فرستد. همه اینها در پیکسل ۸ پرو انجام شده است و فرآیندی شگفت‌آور سریع است.

خبر خوب دیگر این است که Best Take غیرمخرب است. همه عکس‌ها را نگه می‌دارد و اگر به ابرداده‌ها نگاه کنید - همانطور که ما انجام دادیم - می‌توانید یک خط تیره و عدد کوچک در کنار نام فایل ببینید که نشان می‌دهد این تصویر بهترین عکس است و نه اصلی.

همانطور که تجربیات فناوری جدید پیش می روند، این بهترین سناریو با نورپردازی عالی و سوژه هایی بود که همیشه دستورالعمل ها را دنبال می کردند. حتی با وجود مجموعه ای از عکس ها و توانایی تعویض سر، سناریوی دنیای واقعی من ممکن است برای بهترین عکس چالش برانگیز باشد.

از طرف دیگر، می گویم شام گروهی بعدی را بیاورید و یک Google Pixel 8 Pro به من بدهید زیرا آماده هستم دوباره امتحان کنم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است