متن خبر

ویژگی «رویایی» Galaxy AI سامسونگ بزرگترین مشکل اندروید را حل می کند

ویژگی «رویایی» Galaxy AI سامسونگ بزرگترین مشکل اندروید را حل می کند

شناسهٔ خبر: 444831 -




ویژگی های Samsung Galaxy S24 AI
تغییر صدا در Samsung Galaxy S24 (اعتبار تصویر: سامسونگ)

احتمالاً تا به حال می‌دانید که گوشی‌های گلکسی اس 24 سامسونگ به همان اندازه که جدیدترین سخت‌افزار موبایل هستند، به هوش مصنوعی نیز اهمیت می‌دهند – در شعار آخرین آگهی تلویزیونی این شرکت آمده است: «چیز بزرگ بعدی شما هستید». اما غول کره‌ای اصرار دارد که آپشن های ی مانند Generative Edit و Circle to Search تنها نوک کوه یخ هوش مصنوعی هستند.

در مصاحبه ای با TechRadar پس از آخرین نمایشگاه Galaxy Unpacked ، پاتریک چومت، رئیس تجربه مشتری سامسونگ، وقتی از او درباره ویژگی رویایی گلکسی AI در آینده پرسیده شد، از جاه طلبی های بلند این شرکت انتقاد کرد.

Chomet به ما گفت: "یک ویژگی وجود ندارد، بلکه رویای من برای Galaxy AI [این است که به نقطه ای برسم که] هرگز نیازی به رفتن به تنظیمات نداشته باشم. تلفن آینده منوی دسترسی ندارد. در مورد آن فکر کنید - ما می گوییم که هوش مصنوعی به طور هوشمند با من و نیازهای من سازگار است. همه ما انسان هستیم، چه معلول و چه غیر فعال، اما [در حال حاضر] معلولان یک منوی دسترسی دارند و [هر کس دیگری] یک منوی پیش فرض دارند. درست نیست. به علاوه، از نظر فنی نادرست است [برای تمایز بین این دو]، زیرا این یک طیف است.

چومت ادامه داد: «در طول زندگی ام، توانایی من در تایپ کردن کاهش می یابد، بینایی من تغییر می کند، توانایی من برای گوش دادن به صدا متفاوت می شود. پس ، برای من، رویای آینده این است که بتوانم به قول هوش مصنوعی عمل کنم - هوشی که [تلفن من را می‌سازد] برای من کار کند. هوش نوعی ویژگی حقه‌بازی نیست که مردم آن را نمی‌خواهند. به مردم کمک خواهد کرد تا ارتباط برقرار کنند. این به مردم کمک می کند تا به اشتراک بگذارند. به مردم کمک می کند تا خلاصه کنند. به مردم کمک خواهد کرد که گوش کنند. برای من کار خواهد کرد؛ به عنوان یک فرد [با نیازهای فردی]. دستگاه رویایی سامسونگ دستگاهی است که می تواند خود را با آن سازگار کند.»

ویرایش عکس در Samsung Galaxy S24 Ultra

ویرایش عکس با کمک هوش مصنوعی در Galaxy S24 Ultra (اعتبار تصویر: سامسونگ)

به نظر ما اینطور به نظر می رسد که سامسونگ آینده ای را متصور است که در آن گوشی های هوشمندش تجربه موبایلی بسیار ساده تر و سفارشی تر را ارائه می دهند. Galaxy AI در نهایت می‌تواند نیاز به سفارشی‌سازی دستی را برطرف کند و به ما امکان می‌دهد به نقطه‌ای برسیم که گوشی هوشمند شما به‌طور خودکار بدون مداخله خود را با نیازهای دسترسی شما سازگار کند. به عنوان مثال، اگر برای خواندن یک مقاله خبری یا شنیدن کسی از طریق تلفن مشکل دارید، دستگاه‌های گلکسی آینده ممکن است قادر باشند اندازه متن روی صفحه را به‌طور خودکار افزایش دهند یا صدای تماس را متناسب با گوش‌های شما تنظیم کنند.

مطمئناً این یک چشم انداز جسورانه است - و Chomet نظرات خود را با گفتن "این راه درازی است" روشن کرد - اما سامسونگ به وضوح آرزو دارد که یک بار برای همیشه رابط کاربری اندروید را شلوغ کند.

در واقع، پیچیدگی (بخوانید: غیرقابل دسترس بودن) دستگاه‌های اندرویدی دلیل بزرگی است که ما فکر می‌کنیم طرفداران اندروید با تعداد بی‌سابقه‌ای به آیفون‌ها روی می‌آورند ، پس مطمئناً به نفع سامسونگ است که تجربه‌ای راحت‌تر و کاربرپسندتر از اندروید ارائه دهد. در سال های اخیر به دیدن عادت کرده ام.

برای افکار اولیه ما در مورد Galaxy AI و جدیدترین دستگاه های سامسونگ به طور کلی، به بررسی عملی سامسونگ گلکسی S24 ، بررسی عملی سامسونگ گلکسی S24 پلاس و بررسی عملی Samsung Galaxy S24 Ultra مراجعه کنید.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

نویسنده ارشد ستاد

Axel یک نویسنده ارشد در TechRadar مستقر در لندن است که از آخرین پیشرفت‌های اپل گرفته تا جدیدترین فیلم‌ها به عنوان بخشی از خروجی اخبار روزانه سایت گزارش می‌دهد. اکسل که قبلاً برای نشریاتی از جمله Esquire و FourFourTwo نوشته بود، در کاربردهای فناوری فراتر از دسکتاپ به خوبی تبحر دارد و پوشش او از گزارش و تجزیه و تحلیل عمومی تا مصاحبه های عمیق و نظرات را شامل می شود.

اکسل قبل از پیوستن به TechRadar در سال 2020 برای مدرک ادبیات انگلیسی در دانشگاه وارویک تحصیل کرد و سپس مدرک NCTJ را به عنوان بخشی از طرح آموزش دیجیتال افتتاحیه شرکت به دست آورد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است