متن خبر

ویژگی جدید Footsteps اسنپ چت سابقه موقعیت مکانی شما را ردیابی می کند

ویژگی جدید Footsteps اسنپ چت سابقه موقعیت مکانی شما را ردیابی می کند

شناسهٔ خبر: 771216 -




این شرکت روز دوشنبه به TechCrunch تایید کرد که اسنپ چت در این هفته بی سر و صدا یک ویژگی جدید "Footsteps" را برای همه کاربران iOS ارائه می کند. این ویژگی جدید که قبلا فقط برای مشترکین Snapchat+ در دسترس بود، از Snap Map استفاده می‌کند تا به شما این امکان را بدهد که ببینید چه مقدار از جهان را کاوش کرده‌اید و به کجا سفر کرده‌اید.

اولین باری که از Footsteps استفاده می‌کنید، اولین گام‌های شما بر اساس Snaps در Memories شما خواهد بود، به این معنی که سفرهای گذشته شما هنوز حساب می‌شود. پس از آن، Snapchat دیگر از Memories برای گفت ن به Footsteps شما استفاده نمی کند و در عوض با استفاده از داده های موقعیت مکانی سفرهای شما را ردیابی می کند.

اسنپ ​​چت تنها در صورتی می تواند Footsteps شما را پر کند که حالت روح را روشن نکنید، این تنظیماتی است که از نمایش مکان شما به دوستانتان توسط اسنپ چت جلوگیری می کند.

این ویژگی جدید در حالی ارائه می شود که اسنپ چت همچنان به رقابت با اینستاگرام و تیک تاک ادامه می دهد. این شرکت با ساخت محصول اسنپ مپ خود، یکی از تفاوت های اصلی خود را با رقبای خود تقویت می کند، که هر دو ویژگی مشابهی را ارائه نمی دهند (ممکن است تغییر کند، زیرا اینستاگرام تأیید کرده است که در حال توسعه ویژگی "Friends Map" است).

اعتبار تصویر: TechCrunch/Screenshot

با این ویژگی جدید، اسنپ مپ به شما می گوید به چند کشور سفر کرده اید و چه مقدار از یک منطقه را کاوش کرده اید. به عنوان مثال، برنامه ممکن است نشان دهد که شما 30.4 درصد از شهر خود را کاوش کرده اید. یا اگر در تابستان به کشور جدیدی سفر کرده اید، ممکن است برنامه به شما بگوید که 5 درصد از پاریس را کاوش کرده اید.

این درصدها بر اساس مکان‌های مختلفی است که Snaps را گرفته و ذخیره کرده‌اید. شایان ذکر است که درصدها تنها در صورتی دقیق خواهند بود که کاربر مشتاق برنامه باشید و اغلب Snaps را ذخیره کنید زیرا بر اساس حافظه های ذخیره شده شما هستند.

در ادامه، نقشه از داده‌های موقعیت مکانی استفاده می‌کند تا بر اساس جایی که به آن سفر می‌کنید، ردپای واقعی را روی نقشه به شما نشان دهد.

Footsteps شما فقط برای شما قابل مشاهده است و می توانید با رفتن به نمایه خود و ضربه زدن روی دکمه "تنظیمات" این ویژگی را خاموش یا داده های Footsteps خود را پاک کنید. در مرحله بعد، باید به بخش «عملکردهای حساب» بروید و روی «نقشه» ضربه بزنید. سپس، «ذخیره ردپای جدید را به‌عنوان به‌روزرسانی موقعیت مکانی من روی نقشه» خاموش کنید تا Footsteps خاموش شود. برای پاک کردن اطلاعات Footsteps خود، روی «Clear Footsteps History» ضربه بزنید.

این ویژگی تا حدودی شبیه به ویژگی «Timeline» Google Maps است که سفرهایی را که انجام داده‌اید و مکان‌هایی که رفته‌اید را بر اساس سابقه موقعیت مکانی شما ردیابی می‌کند.

اسنپ ​​چت این ویژگی جدید را راهی برای ردیابی سفرهای شما و همچنین به اشتراک گذاری ماجراجویی های خود با دوستان خود با یک برچسب سفارشی می داند که سفرهای شما را به نمایش می گذارد.

سخنگوی این شرکت به TechCrunch بيان کرد که این شرکت قصد دارد به زودی این ویژگی را برای کاربران اندروید عرضه کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است