متن خبر

ویژگی جدید هوش مصنوعی گوگل برای کروم بوک ها می تواند غیرممکن ها را انجام دهد و مشکلات بلوتوث شما را برطرف کند

ویژگی جدید هوش مصنوعی گوگل برای کروم بوک ها می تواند غیرممکن ها را انجام دهد و مشکلات بلوتوث شما را برطرف کند

شناسهٔ خبر: 680618 -




نمای نزدیک <a href= از نشان‌واره Chrome در Chromebook" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/W2X6ogFmAHSPQGcd6TadoE-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/W2X6ogFmAHSPQGcd6TadoE-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/W2X6ogFmAHSPQGcd6TadoE-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/W2X6ogFmAHSPQGcd6TadoE-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/W2X6ogFmAHSPQGcd6TadoE-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/W2X6ogFmAHSPQGcd6TadoE-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/W2X6ogFmAHSPQGcd6TadoE-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/W2X6ogFmAHSPQGcd6TadoE.jpg">
(اعتبار تصویر: دیوید پل موریس / بلومبرگ از طریق گتی ایماژ)

گوگل قبلاً در زمینه آپشن های هوش مصنوعی پیشرو بوده است و ابزارهای «کمکم کن» خود را معرفی کرده است، مانند جستجوی تاریخچه، سازمان‌دهنده برگه، مقایسه برگه‌ها و موارد دیگر. همچنین این ویژگی ها، به علاوه Gemini AI و تصاویر پس زمینه تولید شده توسط هوش مصنوعی را به خط Chromebook Plus خود اضافه کرد که نشان دهنده تمایل غول فناوری برای ارتقای لپ تاپ های خود است.

به نظر می رسد گوگل در حال راه اندازی یکی دیگر از ویژگی های هوش مصنوعی جدید برای سیستم عامل Chromebook کروم بوک به نام BlueBuddy است، یک دستیار هوش مصنوعی که برای درک و عیب یابی مشکلات اتصال مربوط به دستگاه های بلوتوث طراحی شده است. طبق گزارش WindowsReport ، نکات این دستیار هوش مصنوعی جدید را می‌توان در پیام‌های commit یافت و از کاربران می‌خواهد «یک مشکل را وارد کنید و من یک راه حل را توصیه می‌کنم».

صفحه جدید ممکن است «عیب‌یابی با هوش مصنوعی» نامیده شود و شامل گزینه‌های دیگری مانند آداپتورها، دستگاه‌ها و گزارش‌های اشکال‌زدایی است. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این ویژگی هوش مصنوعی برای همه کروم بوک ها خواهد بود یا فقط برای خط کروم بوک پلاس، اگرچه به احتمال زیاد به زودی متوجه خواهیم شد.

گوگل هوش مصنوعی را درست انجام می دهد

Google طیف وسیعی از ابزارها و آپشن های هوش مصنوعی را دارد که برای محصولاتش طراحی شده‌اند، که Help Me Hands-Free یکی از بهترین برنامه‌ها برای هوش مصنوعی است. این یک ابزار دسترس‌پذیری است که به کاربران کمک می‌کند بدون استفاده از صفحه‌کلید (به‌عنوان مثال، دستورات صوتی، حرکات، آپشن های صورت و غیره) ChromeOS را هدایت کنند.

با این حال، این نه تنها و نه بهترین بخش از نحوه مدیریت هوش مصنوعی گوگل در مقایسه با سایر رقبا است. یکی قیمت کروم‌بوک‌ها است که حتی برای لوکس‌ترین مدل‌ها زیر 1000 دلار باقی می‌ماند و پس ، هوش مصنوعی را برای اکثر مردم مقرون به صرفه نگه می‌دارد. سپس این واقعیت وجود دارد که گوگل در تلاش است تا هزینه منابع هنگفت آپشن های هوش مصنوعی را با اجازه دادن به ذخیره‌سازی محلی و ابری هنگام استفاده از آپشن های گفته شده کاهش دهد.

در مورد ضایعات، این واقعیت وجود دارد که به‌روزرسانی‌های ChromeOS گوگل ساده، سریع هستند و نیازهای حداقلی ندارند که منجر به یک فاجعه زیست‌محیطی غیرقابل کاهش می‌شود، مانند اتفاقی که به احتمال زیاد زمانی که کاربران ویندوز 10 مجبور به سازگاری با ویندوز 11 شوند، رخ خواهد داد. و متعاقبا باید ماشین های قدیمی خود را که هنوز کار می کنند رها کنند.

ممکن است گوگل در حال حاضر همه راه حل ها را نداشته باشد، اما به عنوان یک نهاد شرکتی، در تلاش برای آینده ای بهتر از هوش مصنوعی کار کاملاً خوبی انجام می دهد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده کارکنان محاسباتی

Allisa که توسط CTA به عنوان پیشگام رسانه CES 2023 نامگذاری شده است، یک نویسنده محاسباتی است که اخبار و شایعات فوری در صنعت محاسبات و همچنین تحلیل ها، پیش نمایش های عملی، مقالات برجسته و آخرین معاملات و روندها را پوشش می دهد. در اوقات فراغتش می‌توانید او را در حال چت کردن در دو پادکست خود، Megaten Marathon و Combo Chain، و همچنین پخش هر JRPG که در دستش باشد، بیابید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است