متن خبر

ویژگی جدید هوش مصنوعی اسنپ به شما امکان می دهد لنزهای اسنپ چت را با توصیف ساده آنها ایجاد کنید.

ویژگی جدید هوش مصنوعی اسنپ به شما امکان می دهد لنزهای اسنپ چت را با توصیف ساده آنها ایجاد کنید.

شناسهٔ خبر: 754924 -




اسنپ، شرکت مادر اسنپ چت، در حال گسترش مجموعه ابزارهای هوش مصنوعی خود برای سازندگان است.

در اجلاس Snap Partner Summit امسال در سانتا مونیکا، کالیفرنیا، اسنپ یک ویژگی جدید به نام Easy Lens را معرفی کرد که توصیفات انگلیسی ساده را به لنزها، برند اشیاء واقعیت گفت ه (AR)، جلوه‌های سه بعدی، شخصیت‌ها، و دگرگونی‌ها برای عکس‌ها و تبدیل می‌کند. ویدیوها Easy Lens در پلتفرم توسعه‌دهنده Snap، Lens Studio، به مدل‌های هوش مصنوعی مولد ضربه می‌زند تا آنچه می‌نویسید را تجزیه کند و به‌طور خودکار یک لنز با استفاده از اجزای Lens Studio بسازد.

در جای دیگری در Lens Studio، اسنپ Body Morph را عرضه می‌کند، ابزاری مولد برای ایجاد شخصیت‌های سه بعدی، لباس‌ها و لباس‌ها از روی متن یا تصویر مرجع. یک تولیدکننده تصویر به‌ویژه برای ایجاد آیکون‌ها برای لنزها نیز به استودیوی لنز می‌آید، و همچنین صدها انیمیشن برای Bitmoji - ایموجی شخصی‌شده در اسنپ چت - که می‌توانند با استفاده از یک ویژگی ترکیبی جدید به یکدیگر متصل شوند.

اسنپ ​​اسنپ چت ai
اعتبار تصویر: اسنپ

اسنپ ​​ او میگوید در آینده قابلیت‌های مولد بیشتری را به Lens Studio اضافه خواهد کرد، از جمله یک تولیدکننده انیمیشن سفارشی و ابزاری که به سازندگان اجازه می‌دهد ویدیویی از یک شی را در Lens Studio آپلود کنند تا نرم‌افزار آن شی را به‌عنوان یک شیء بازسازی کند. دارایی سه بعدی

در یادداشت اخیر، ایوان اشپیگل، مدیرعامل اسنپ تاکید کرد که این شرکت که سرمایه گذاری زیادی روی هوش مصنوعی مولد انجام داده است، همچنان این فناوری را به عنوان "متحول کننده" ویژگی های مختلف اسنپ می بیند. در واقع، اشپیگل ادعا کرد که هوش مصنوعی مولد تا حد زیادی مسئول رشد سازندگان اسنپ است.

اسنپ ​​اسنپ چت ai
اعتبار تصویر: اسنپ

اشپیگل نوشت: «لنزهای هوش مصنوعی ما در حال حاضر برخی از پرکاربردترین لنزها در اسنپ چت هستند و مدل روی دستگاه ما به ما این امکان را می‌دهد که این تجربیات را با تولید سریع‌تر و هزینه کمتر مقیاس‌بندی کنیم.» امسال فرصت‌های بیشتری برای بهبود حفظ هویت در اسنپ‌های مولد، فعال کردن تجربه‌های ویدیویی تولیدی و کمک به مردم در تفسیر و تجسم مجدد خاطرات [Snapchat] خود به روش‌های جدید به ارمغان می‌آورد.»

اسنپ ​​ او میگوید تعداد سازندگانی که لنزها را منتشر کرده‌اند تا این ماه به 375000 نفر رسیده است که در نوامبر گذشته 330000 نفر بود. در همین حال، تعداد لنزها در اسنپ چت، وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌های موبایل و عینک‌های واقعیت گفت ه اسنپ، عینک، از 3.5 میلیون به 4 میلیون در مدت مشابه افزایش یافته است.

اسنپ ​​اسنپ چت ai
اعتبار تصویر: اسنپ

اسنپ ​​برای اجرا تحت فشار است. درآمد سه ماهه سوم این شرکت کمتر از تخمین های بازار بود که تا حد زیادی به دلیل بازار تبلیغاتی پررنگ بود. (اسنپ تقریباً تمام درآمد خود را از تبلیغات به دست می آورد.) در یک روز در ماه آگوست، این شرکت بیش از 4.6 میلیارد دلار از ارزش بازار خود را به دلیل سقوط سهامش از دست داد.

در این یادداشت، اشپیگل بيان کرد که اسنپ علاوه بر کاوش در راه‌های جدید برای هوش مصنوعی مولد در محصولات خود، قصد دارد چندین قالب تبلیغاتی جدید را برای افزایش علاقه تبلیغ‌کنندگان و نسخه «ساده‌شده» برنامه اسنپ چت آزمایش کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است