متن خبر

ویدیوی لو رفته از قاب آیفون 16 ممکن است طراحی جدید را برای سال 2024 نشان دهد

ویدیوی لو رفته از قاب آیفون 16 ممکن است طراحی جدید را برای سال 2024 نشان دهد

شناسهٔ خبر: 592104 -




آیفون 15 با زاویه جلو
آیفون 15 قرار است امسال جایگزین شود (اعتبار تصویر: آینده | الکس واکر تاد)

اکنون که همه چیز را در مورد به‌روزرسانی iOS 18 شنیده‌ایم که اواخر امسال عرضه می‌شود، می‌توانیم توجه خود را به سخت‌افزار معطوف کنیم – و طراحی پرچم‌دار آیفون 16 که قرار است در ماه سپتامبر عرضه شود، دوباره فاش شد، این بار از طریق چیزی که به نظر می‌رسد قالب موردی

ویدیوی کوتاهی از این کلیپ توسط UniverseIce@ که یکی از مطمئن‌ترین اطلاعاتی است در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است. تا زمانی که اپل آن را تایید نکند، هیچ چیز رسمی نیست. اما این با نشت های قبلی که دیده ایم مطابقت دارد.

به نظر می رسد که ما به دنبال یک قالب برای آیفون 16 یا آیفون 16 پلاس هستیم، زیرا قضاوت در مورد اندازه از روی این کلیپ سریع بسیار دشوار است. به احتمال زیاد این مدل بزرگتر است، اما ممکن است مدل استاندارد باشد.

هنوز بحث هایی در مورد اندازه صفحه نمایش آیفون 16 پلاس وجود دارد و طبق آنچه تاکنون شنیده ایم، هر مدل آیفون امسال می تواند اندازه صفحه نمایش خود را تغییر دهد - شاید تا 6.9 اینچ با آیفون 16 پرو. حداکثر

دوربین ها و دکمه ها

چه این قالب برای آیفون 16 یا آیفون 16 پلاس باشد، پیش بینی می شود هر دو گوشی از طراحی یکسانی برخوردار باشند - تنها تفاوت بین این دو گوشی باید اندازه صفحه نمایش و پیکربندی، ابعاد و ظرفیت باتری باشد.

در اینجا می توانید تراز عمودی دوربین را که قبلاً شایعه شده بود مشاهده کنید: این تغییری نسبت به آرایش مورب در آیفون 15 و آیفون 15 پلاس خواهد بود و ظاهراً نسخه های جدید را قادر به ضبط عکس ها و فیلم های فضایی می کند.

همچنین به نظر می رسد در اینجا برای دکمه جدید Capture که ظاهراً برای همه مدل های آیفون 16 امسال عرضه می شود، فضایی وجود دارد. اگر شایعات صحت داشته باشند، دکمه جدید به کاربران کنترل بیشتری بر نحوه گرفتن عکس ها و فیلم ها می دهد.

بدون شک شایعات و فاش‌ها از هم‌اکنون تا سپتامبر، زمانی که انتظار داریم که چهار آیفون دیگر معرفی شوند، ادامه خواهند داشت – و باید با iOS 18 و Apple Intelligence همراه باشند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است