متن خبر

ویجیاتو: بهترین بازی‌ های استراتژیک آنلاین اندروید | ۹ بازی خفن و جذاب

ویجیاتو: بهترین بازی‌ های استراتژیک آنلاین اندروید | ۹ بازی خفن و جذاب

شناسهٔ خبر: 445660 -




بعضی ‌وقت‌ها پیدا‌کردن راه حل می‌تواند چالش‌برانگیز باشد و گاهی اوقات پیدا‌کردن این راه حل پیچیده‌تر از چیزی که در ابتدا به نظر می‌رسد است. در اینجاست که باید از هوش و ذکاوت سریع خود برای ایجاد استراتژی‌های گوناگون استفاده کنید تا بتوانید بر مشکلات پیروز شوید. یافتن بهترین راه حل برای مقابله با یک موقعیت نیز به خودی خود می‌تواند حس خوبی را به شما بدهد. انواع بازی‌های استراتژیک وجود دارند که شاهد سبک‌های مختلف آن‌ها نیز هستیم. این آثار می توانند در سبک‌ مبارزه‌ای نوبتی یا بازی‌های پیچیده حل پازل سبک استراتژیک بی‌درنگ (RTS) یا ژانر‌های دیگر باشند. شناخت خود و توانایی‌هایتان در مدیریت شرایط پیش‌بینی نشده‌ای چون در زمان بقا یا تخصیص منابع می‌تواند جالب و سرگرم‌کننده باشد. در فهرست زیر به سراغ بهترین بازی‌ های استراتژیک آنلاین اندروید رفته‌ایم. با ویجیاتو همراه باشید.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی Lego Fortnite: نکاتی که باید بدانیدمواردی که قطعا به دردتان می‌خورد راهنمای بازی Lego Fortnite: نکاتی <a href= که باید بدانید" loading="lazy" class="lazyload" src="https://vigiato.net/wp-content/uploads/2023/12/LEGO-Fortnite-Style-Transfer-150x150.jpg">
فهرست محتوا نمایش

09. Pocket City

بازی‌ های استراتژیک آنلاین اندروید

در بازی Pocket City که همانند اسمش انگار در جیب شما گذاشته شده‌ است و خودتان آن را ساخته‌اید، قدم بزنید. این بازی بامزه و آفلاین اندروید به شما اجازه می‌دهد که کل طرح شهر آینده خود را بسازید و برنامه‌ریزی کنید و عناصر گیم ‌پلی مشابهی به مانند بازی شهرسازی sims دارد. جاده‌ها را مدیریت کنید، چندین منطقه ایجاد کنید، نیرو تولید کنید و بودجه را جمع‌آوری کنید تا به گسترش شهر و بازی خود منجر شود. این بازی علی رغم ظاهر ساده‌اش به شکل شگفت‌آوری پیچیده است و ارزش اینکه زمان و انرژی خود را روی آن بگذارید دارد. ناگفته نماند که شما را با زمان‌های انتظار طولانی اذیت نمی‌کند. تجربه این عنوان که یکی از بهترین بازی‌ های استراتژیک آنلاین اندروید است به شما پیشنهاد می‌کنیم.

08. A Planet of Mine

بازی‌ های استراتژیک آنلاین اندروید

مسکونی‌کردن و زمینی‌‌‌کردن یک سیاره کار ساده‌ای نیست، اما تصور کنید که کنترل یک امپراتوری کامل را در دست بگیرید و پس از پایان تصرف آن سیاره کوچک از کل منظومه شمسی سبقت بگیرید. بازی A Planet of Mine  یکی از بهترین بازی‌ های استراتژیک آنلاین اندروید است و با اینکه ممکن است یک عنوان بامزه به نظر برسد،‌ اما با اثری پیچیده طرف هستیم. این بازی همچنین دارای انواع نژادها و محیط‌هایی است که می‌توانید در طول بازی خود تجربه‌شان کنید. A Planet of Mine یک بازی مدیریت دارایی سخت است که شامل جنگ و تجارت سیاره‌ای می‌شود. شما یک درخت فناوری پیچیده برای کاوش دارید و پس از اینکه به سطوح بالاتر ‌رسیدید باید نگران آلودگی نیز باشید.

07. The Battle 0f Polytopia

بازی‌ های استراتژیک آنلاین اندروید

بازی The Battle of Polytopia یک جورایی شبیه به بازی Age of Empires است، با این تفاوت که شاهد طراحی بامزه‌تری نسبت به آن هستیم. گیم پلی این عنوان پر از مکانیک‌های پیچیده بوده و مناسب افرادی است که به تصرف کشور‌ها و دیگر ملیت‌ها علاقه دارند. بازی The Battle of Polytopia دارای کنترل‌های آسان، سرور چند نفره برای گیم ‌پلی بازیکن در مقابل بازیکن (PVP) و هوش مصنوعی‌ای است که در واقع رقابت با آن بسیار سخت به نظر می‌رسد. نقشه این اثر نیز نسبتاً بزرگ است و یادگیری مکانیک‌های اصلی گیم پلیش جذاب و راضی‌کننده است. شما روش‌های زیادی برای ساخت امپراتوری خود و تسلط بر بقیه جهان دارید. جاده‌‌ها و بنادری بسازید تا شهر‌هایتان را به هم متصل کنید، بناهایی برای خودنمایی ایجاد کنید و اگر چند غول در کنار خود ندارید، منجنیق‌هایی بسازید تا نیروهای دشمن را نابود کنید.

مطلب پیشنهادی:پکت لاس چیست و چگونه می‌توان آن را کاهش داد؟رفت! ولی کجا؟ پکت لاس چیست و چگونه می‌توان آن <a href= را کاهش داد؟" loading="lazy" class="lazyload" src="https://vigiato.net/wp-content/uploads/2024/01/Dolby.io_What-is-Packet-Loss@2x-150x150.jpg">

06. .Plague Inc

بازی‌ های استراتژیک آنلاین اندروید

تبدیل‌شدن به یک بیوتروریست (زیست ترویست) آنقدرها هم که به نظر می‌رسد آسان نیست، مخصوصا زمانی که جامعه علمی کل یک کشور را برای مقابله پیش روی خود دارید. دقیقا مانند نام بازی نقشه این است که باید تهدیدی ایجاد کنید که سریع‌تر از درمان و واکسن ساخته شده تکثیر و گسترش یابد. شما وظیفه دارید تا بیماری بزرگ بعدی را ایجاد کرده و همه چیزهایی را که بشریت تاکنون انجام داده است خنثی کنید. .Plague Inc زمانی که اولین بازی خود را انجام می‌دهید پیچیده و در عین حال ساده است. این عنوان شما را به اندازه‌ای درگیر می‌کند که زمانی که موفق به نابودی بشریت با اولین بیماری خود بشوید همچنان به بازی ادامه خواهید داد.

05. Worms W.M.D: Mobilize

بازی‌ های استراتژیک آنلاین اندروید

سری The Worms همیشه یک بازی محبوب برای دوست‌داران مبارزات استراتژی نوبتی بوده است، چرا که دارای گیم پلی ساده اما مجموعه‌ای از سلاح های پیچیده و کرم‌های عجیب و غریب است که می‌توانید از میانشان انتخاب کنید. شما می‌توانید با دوستانتان بازی کرده یا به یک سرور آنلاین بپیوندید. Worms W.M.D: Mobilize یک بازی است که دوستان را به راحتی اما به روشی نسبتاً سرگرم‌کننده و جالب علیه یکدیگر قرار می‌دهد. بازی با کنترل‌های صفحه لمسی سرگرم‌کننده و جذاب است و اگرچه این اثر بهترین بازی این سری نیست، اما همچنان یکی از بازی‌های استراتژی خوب موجود در بازار است. تجربه این عنوان را که یکی از بهترین بازی های استراتژیک آنلاین اندروید است به شما و دوستانتان شدیدا پیشنهاد می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی:داستان ما گیمرهای ایرانی با بازی های آنلاین | ویجی کست داستان ما گیمرهای ایرانی با بازی های آنلاین | ویجی کست

04. Bloons TD 6

بازی‌ های استراتژیک آنلاین اندروید

سری The Bloons با گرافیک رنگارنگ و کاتالوگ بسیار متنوع اسلحه‌ها و شخصیت‌هایش برای انتخاب و بازی، یکی از بهترین بازی‌های سبک دفاع از برج برای اندروید است. حالت بازیکن در مقابل بازیکن یا PVP آن هیجان‌انگیز و متعادل است زیرا با رقابتی کاملاً مبتنی بر مهارت طرف هستیم و یادگیری و تسلط بر بازی آسان به نظر می‌رسد. Bloons TD 6 که یکی از بهترین بازی های استراتژیک آنلاین اندروید است دنباله‌ای عالی برای بازی‌های قبلی این مجموعه محسوب می‌شود و از آنجایی که انواع رویدادها و چالش‌ها در این بازی وجود دارد در مراحل بعدی تا حد بسیار زیادی سخت نیز می‌شود.

03. Dungeon Warfare 2

بازی‌ های استراتژیک آنلاین اندروید

در حالی که برای حفظ برج خود و دفاع از آن در برابر دشمنان خود تلاش می کنید باید با انبوه بی‌پایانی از موجودات فانتزی از همه جهت مبارزه کنید. بازی Dungeon Warfare 2 یک بازی برای کامپیوتر‌های شخصی است که به همان اندازه روی دستگاه‌های اندروید عالی به نظر می‌آید. این یک شروع و ورود عالی به این سری بوده که پر از مجموعه درختان فناوری و نوآوری‌های خاص خود است و گیم‌پلی بازی را کلی جذاب‌تر نیز می‌کند. بازی Dungeon Warfare 2 به قدری چالش‌برانگیز است که شما را در نهایت تحت فشار قرار خواهد داد، زیرا هر مرحله در مقایسه با مرحله قبلی کاملاً متفاوت است و مجموعه‌ای از چالش‌ها و خطرات خاص خود را دارد که باید به آنها با دقت توجه کنید. گرافیک این عنوان رنگارنگ و خوب است و به نظر می‌رسد که در یک سیاه‌چال غوطه ور بوده و آماده هستید تا برای پادشاهی خود جانتان را بدهید.

مطلب پیشنهادی:۲۰ اقتباس برتر از بازی های ویدیویی که در آینده می‌آینداستخراج محتوا از دل بازی‌ها ۲۰ اقتباس برتر <a href= از بازی های ویدیویی که در آینده می‌آیند" loading="lazy" class="lazyload" src="https://vigiato.net/wp-content/uploads/2023/07/07-main-scaled-1-150x150.jpg">

02. Clash Royale

بازی‌ های استراتژیک آنلاین اندروید

اگر از طرفداران شطرنج هستید و از بازی هایی که دارای آپشن های سبک MOBA هستند لذت می‌برید پس بازی Clash Royale از استودیوی Supercell ترکیبی عالی از هر دو است. این عنوان بدون شک یکی از بهترین بازی‌ های استراتژیک آنلاین اندروید است. در این بازی شما فهرستی از شخصیت‌ها دارید که می‌توانید از بین آنها انتخاب کرده و میز شخصی خود را تشکیل دهید. در Clash Royale محل قرارگیری و زمان‌بندی شما نتیجه موفقیت یا باخت شما را تعیین می‌کند. سیستم بازیکن در مقابل بازیکن آن ممکن است گاهی ناعادلانه باشد، اما اگر بتوانید برخی کوکی‌های هوشمند را در طول راه حذف کنید، قطعا روند پیشرفت شما لذت‌بخش، مفید و پر از جایزه خواهد بود. این یک منحنی یادگیری شیب‌دار است. Clash Royale با وجود اینکه بسیار قدیمی‌ است، اما بدون شک یک تجربه سرگرم‌کننده، گیرا و جذاب را برای شما به ارمغان می‌آورد. ناگفته نماند که این عنوان مدام به‌روز‌رسانی شده و آپدیت‌هایی برای متعادل‌کردن آن منتشر می‌شود.

01. The Banner Saga

بازی‌ های استراتژیک آنلاین اندروید

بازی The Banner Saga یک عنوان سنگین و داستان‌محور نقش‌آفرینی تاکتیکی است که سیستم مبارزات نوبتی دارد. در کل با یک بازی اشک‌آور طرف هستیم که داستانش به شدت حول محور امور یک خانواده نوردیک که با حماقت‌های جنگ دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌چرخد. طراحی دنیای بازی درجه یک بوده و کلیت نقشه نیز نسبتاً تعاملی است. شخصیت‌های زیادی برای تعامل در طول نقشه وجود دارد و در عین با اینکه مناطق مختلف بازی را جستجو می‌کنید به تجربه ساعت‌ها داستان خواهید نشست. همچنین در عنوان The Banner Saga با ایجاد استراتژی‌های گوناگون سعی خواهید کرد که از کشته‌شدن افراد مورد علاقه‌ گروهتان جلوگیری کنید.

در فهرست بالا به سراغ بهترین بازی های استراتژیک آنلاین اندروید رفتیم. این بازی‌ها معمولا شاید کمی پیچیده باشند یا در ابتدا سخت به نظر برسند، اما در نهایت پس از مدتی آن‌ها را یاد خواهید گرفت و صبر شما نتیجه خواهد داد. در نتیجه این عناوین بسیار برای شما و دوستانتان هیجان‌انگیز، جذاب و سرگرم‌کننده خواهند بود. همانطور که از سبک این بازی‌ها مشخص است، باید در طول راه خود استراتژی داشته باشید یا حتی خیلی وقت‌ها استراتژی خود را برای نتیجه بهتر عوض کنید. به طور کل این فکر و نحوه‌ عملکرد شماست که نتیجه و موفقیت شما را تضمین می‌کند. همین حالا گوشی خود را بردارید و به دانلود این بازی‌ها بپردازید. تضمین می‌کنیم که دست کم از چندتای آن‌ها لذت فراوان ببرید. همچنین فراموش نکنید که نظراتتان را در مورد این بازی‌ها با ویجیاتو به اشتراک بگذارید.

بازی ویدیویی استراتژیک چیست؟

بازی استراتژیک نوعی از بازی‌های کامپیوتری، کنسولی یا اندرویدی است که در آن‌‌ها برگزیدن استراتژی مناسب برای رسیدن به هدف، اصل و پایه شیوه بازی را تشکیل می‌دهد. در این بازی‌ها هدف اتخاذ استراتژی مناسب جهت غلبه بر حریف می‌باشد. در انواع این بازی‌ها باید حرکتی اصولی جهت جمع‌آوری منابع مانند: کارت‌های امتیاز یا سنگ، چوب، غذا، طلا، پول و به‌طور کلی بر‌طرف‌کردن پیش نیازها پیش بگیرید تا هر چه سریع‌تر به پیشرفت و تولید فناوری برتر یا موقعیت بهتر نسبت به رقیب نائل شوید.

بهترین بازی‌ های استراتژیک آنلاین اندروید کدامند؟

عناوین The Banner Saga, Clash Royale, The Battle 0f Polytopia و .Plague Inc بهترین بازی‌های استراتژیک آنلاین اندروید هستند.

مطلب پیشنهادی:مصرف اینترنت بازی‌های آنلاین چقدر است؟برای آن‌هایی که می‌خواهند سر از راز خالی شدن حجم اینترنتشان در آورند مصرف اینترنت بازی‌های آنلاین چقدر است؟

خبرکاو

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است