متن خبر

وقتی نمی‌توانید شخصی را در TikTok دنبال کنید، چه کاری باید انجام دهید

وقتی نمی‌توانید شخصی را در TikTok دنبال کنید، چه کاری باید انجام دهید

شناسهٔ خبر: 454051 -




چه یک مشتاق کارکشته باشید و چه تازه واردی که مشتاق گسترش شبکه خود هستید، درک اینکه چرا نمی توانید فردی را در TikTok دنبال کنید برای باز کردن پتانسیل اجتماعی کامل برنامه بسیار مهم است.

این آموزش پیچیدگی‌های مکانیک فالو TikTok را تحلیل می‌کند تا به شما کمک کند به طور یکپارچه با جامعه پر جنب و جوشی که TikTok را به یک پلتفرم جذاب تبدیل می‌کند، ارتباط برقرار کنید.

فهرست مطالب

1. حساب خصوصی یا توسط یک کاربر مسدود شده اید

اگر سعی کنید شخصی را دنبال کنید و پیامی دریافت کنید، "به دلیل تنظیمات حریم خصوصی کاربر نمی توانید این حساب را دنبال کنید"، به این معنی است که حساب خصوصی است. صاحبان حساب های خصوصی باید درخواست شما را برای دنبال کردن آنها بپذیرند. این شبیه به نحوه عملکرد درخواست دوستی در فیس بوک یا سایر پلتفرم های رسانه اجتماعی است.

به همین ترتیب، اگر کاربری که می‌خواهید دنبال کنید، شما را مسدود کند، نمی‌توانید او را دنبال کنید. اگر توسط شخصی بلاک شوید، TikTok به شما اطلاع نمی دهد. نمی توان بيان کرد که نمی توانید فردی را دنبال کنید زیرا مسدود شده اید یا مشکلی در برنامه شما وجود دارد. اگر این مورد باشد، شما نمی توانید کاری در مورد آن انجام دهید. حتی پشتیبانی TikTok نمی تواند به شما کمک کند. اینها قوانین TikTok هستند و شما باید از آنها پیروی کنید.

2. شما به محدودیت دنبال کردن TikTok خود رسیدید

کاربران جدید به سادگی نمی دانند که TikTok محدودیت روزانه برای تعداد افرادی که می توانید دنبال کنید دارد. آخرین آمار نشان می دهد که می توانید روزانه 140 حساب و فقط 30 حساب در ساعت دنبال کنید.

اگر این تعداد حساب را دنبال کنید، به طور موقت از دنبال کردن تعداد بیشتری محدود خواهید شد. هیچ راه حلی برای این مشکل وجود ندارد برنامه TikTok اینگونه کار می کند و برای دنبال کردن افراد بیشتری باید تا یک ساعت یا حتی روز بعد صبر کنید.

3. سرور TikTok از کار افتاده است

سرورهای TikTok می توانند مشکلی را تجربه کنند یا تعمیر و نگهداری منظم را انجام دهند که باعث از کار افتادن آنها می شود. اگر برنامه یا وب سایت TikTok شما به درستی کار نمی کند، ممکن است به این معنی باشد که سرور مشکل دارد. با رفتن به صفحه وب Downdetector می توانید وضعیت سرور را تحلیل کنید.

اگر مشکلی در سرور TikTok وجود دارد و نمی توانید شخصی را دنبال کنید، باید منتظر بمانید تا سرور کار کند.

4. حساب شما Shadowbaned شده است

شاید شما ناخودآگاه یکی از سیاست های TikTok را زیر پا گذاشته اید و سایه بان شده اید. اگر این اتفاق بیفتد، حساب شما در معرض کمتری قرار می گیرد و محدود می شود. یکی از این محدودیت‌ها عدم امکان دنبال کردن حساب‌های دیگر است.

به دلیل زیر پا گذاشتن دستورالعمل های انجمن می توانید به سرعت تحریم شوید. به عنوان مثال، دلایل می تواند شامل تبلیغ محصولات غیرقانونی، آپلود محتوای خشونت آمیز یا استفاده از سخنان مشوق نفرت باشد.

Your Account Has Been Shadowbanned image

آیا می‌دانستید که اگر چندین بار یک حساب کاربری را فالو کرده و آن‌فالو کنید، می‌توانید از طریق سایه بلاک شوید؟ اگر اینطور باشد، TikTok در نظر خواهد گرفت که شما از آپشن های آن‌ها به شیوه‌ای اشتباه استفاده کرده‌اید.

5. TikTok شما را یک ربات می‌داند

اگر الگوریتم TikTok شما را به عنوان یک ربات دسته بندی کند، دیگر نمی توانید سایر کاربران را دنبال کنید. اگر به یک شبکه عمومی متصل شوید و افراد زیادی با آدرس IP یکسان ظاهر شوند، بیشتر اتفاق می‌افتد، که منجر به مشکوک شدن TikTok به فعالیت ربات می‌شود.

برای جلوگیری از برچسب زدن ربات توسط الگوریتم TikTok، از یک اتصال خصوصی استفاده کنید و رمز عبور خود را مرتباً تغییر دهید. هنگامی که شک در مورد حساب شما برطرف شد، دیگر یک ربات در نظر گرفته نمی شوید و توانایی دنبال کردن حساب های TikTok را دوباره به دست خواهید آورد.

6. شما خیلی سریع دنبال می کنید

اگر خیلی سریع این کار را انجام دهید، TikTok می‌تواند شما را از دنبال کردن حساب‌ها محدود کند. شما نباید هر 5 تا 15 دقیقه بیش از یک حساب را دنبال کنید. اگر این کار را انجام دهید، TikTok می گوید: "ویژگی زیر غیرفعال شده است. "

این مشکل معمولاً در چند دقیقه خود به خود حل می شود. و می توانید مانند قبل افراد را دنبال کنید. با این حال، اگر پس از دریافت پیام به دنبال کردن ادامه دهید، TikTok شما را هرزنامه می‌داند و حساب شما را برای مدت طولانی‌تری مسدود می‌کند. دنبال کردن سریع سایر کاربران TikTok به عنوان فعالیت مشکوک تلقی می شود.

7. برنامه در حال تجربه مشکلات فنی است

برنامه TikTok، درست مانند هر برنامه دیگری، گاهی اوقات ممکن است مشکل ساز شود. همچنین ممکن است برنامه شما نیاز به به روز رسانی داشته باشد. این می تواند شما را از دنبال کردن، لایک کردن یا اظهار نظر در مورد محتوای دیگران محدود کند.

اگر اینطور است، چندین راه حل وجود دارد که می توانید امتحان کنید، و ما همه آنها را در بخش بعدی این مقاله شرح خواهیم داد.

نحوه رفع مشکل عدم پیگیری شخص در TikTok

همانطور که می بینید، دلایل مختلفی وجود دارد که چرا TikTok به شما اجازه نمی دهد فردی را دنبال کنید. اگر این اتفاق برای شما افتاد، نگران نباشید. مواردی وجود دارد که می توانید برای حل این مشکل تلاش کنید. اینکه کدام یک برای شما مفید است بستگی به این دارد که چرا نمی توانید کسی را دنبال کنید. اما می‌توانید این راه‌حل‌ها را امتحان کنید، حتی اگر مطمئن نیستید که چه چیزی باعث این مشکل شده است.

1. سعی کنید از وب سایت TikTok برای دنبال کردن شخصی استفاده کنید

اگرچه برخی از کاربران حتی از وجود یک وب‌سایت TikTok اطلاعی ندارند، اما مهم است که بدانید این وب‌سایت دارای کد متفاوتی با برنامه تلفن همراه یا دسکتاپ TikTok است. اگر برنامه شما با مشکلاتی مواجه است، به سادگی وارد نسخه وب پلتفرم TikTok شوید و تا رفع مشکلات برنامه از تمام ویژگی هایی که ارائه می دهد لذت ببرید.

How to Fix the Can’t Follow Someone on TikTok Issue image

2. صبور باشید

وقتی متوجه شدید که نمی توانید فردی را در TikTok دنبال کنید، بهترین اقدام این است که برای مدتی هیچ اقدامی انجام ندهید. چند ساعت یا حتی یک روز صبر کنید و دوباره امتحان کنید. این می تواند ساده ترین راه حل باشد اگر حساب شما از دنبال کردن محدود باشد زیرا به سقف روزانه رسیده است.

با این حال، اگر بعد از یک یا دو روز هنوز نمی توانید کاربران TikTok را دنبال کنید، به دنبال راه حل های دیگری باشید.

3. برنامه TikTok را به روز کنید

مانند اکثر برنامه ها، TikTok از به روز رسانی های منظم برای رفع خطاها و اشکالات شناخته شده استفاده می کند. اگر محدودیت‌های زیر را تجربه می‌کنید، می‌توانید با نصب آخرین نسخه برنامه، آنها را برطرف کنید.

برای به‌روزرسانی TikTok در آیفون، از App Store دیدن کنید و در کنار برنامه TikTok گزینه Update را انتخاب کنید.

How to Fix the Can’t Follow Someone on TikTok Issue image 2

اگر از اندروید استفاده می‌کنید، به فروشگاه Google Play بروید، TikTok را پیدا کنید و روی دکمه Update ضربه بزنید.

How to Fix the Can’t Follow Someone on TikTok Issue image 3

4. کش برنامه TikTok را پاک کنید

TikTok فایل‌های موقت مختلفی را در دستگاه شما ذخیره می‌کند تا تجربه شما از برنامه را بهبود بخشد. این فایل‌های موقت به برنامه کمک می‌کنند هر بار که دوباره آن را مرور می‌کنید سریع‌تر بارگیری شود. با این حال، انباشته شدن این فایل‌ها می‌تواند مشکلاتی را در برنامه TikTok ایجاد کند. همچنین، این فایل ها ممکن است به مرور زمان آسیب ببینند یا حتی خراب شوند. هنگامی که این اتفاق می افتد، ممکن است مشکلات مختلفی را با برنامه تجربه کنید، از جمله محدودیت به ویژگی زیر.

به همین دلیل است که گاهی اوقات باید حافظه پنهان TikTok را پاک کنید، حتی اگر مطمئن نیستید که مشکل شما این است یا خیر. برای حذف فایل های کش به طور مستقیم در برنامه TikTok (هم برای کاربران آیفون و هم برای اندروید):

    برنامه TikTok را باز کنید.

    به نمایه در پایین صفحه بروید.

How to Fix the Can’t Follow Someone on TikTok Issue image 4

    روی سه خط افقی ضربه بزنید و تنظیمات و حریم خصوصی را از منو انتخاب کنید.

How to Fix the Can’t Follow Someone on TikTok Issue image 5

    در قسمت Cache & Cellular روی Free up space ضربه بزنید.

How to Fix the Can’t Follow Someone on TikTok Issue image 6

    در صفحه بعد، Cache را پیدا کنید و روی Clear در کنار آن ضربه بزنید.

How to Fix the Can’t Follow Someone on TikTok Issue image 7

کاربران اندروید می توانند کش سیستم TikTok را نیز پاک کنند. در اینجا به این صورت است:

    برنامه تنظیمات را اجرا کنید.

    به پایین به برنامه ها بروید.

How to Fix the Can’t Follow Someone on TikTok Issue image 8

    TikTok را از فهرست برنامه های نصب شده انتخاب کنید.

How to Fix the Can’t Follow Someone on TikTok Issue image 9

    Storage را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

How to Fix the Can’t Follow Someone on TikTok Issue image 10

    روی Clear Cache در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

How to Fix the Can’t Follow Someone on TikTok Issue image 11

متاسفانه این گزینه برای کاربران iOS در دسترس نیست.

5. برنامه TikTok را حذف و دوباره نصب کنید

اگر پاک کردن فایل‌های کش از برنامه TikTok مشکل را حل نکرد، ممکن است فایل‌های اصلی برنامه خراب شده باشند. اگر این مورد و دلیل محدودیت برای دنبال کردن شخصی است، باید برنامه TikTok را حذف کنید و دوباره آن را روی دستگاه خود نصب کنید.

اگر برنامه را از تلفن هوشمند خود حذف کنید، هیچ ویدیو، نشانک، یا هیچ یک از داده های مربوط به TikTok ذخیره شده را از دست نخواهید داد. با این حال، اگر برخی از ویدیوهای منتشر نشده را در پیش‌نویس‌ها ذخیره کرده باشید، از بین می‌روند و باید دوباره آن‌ها را آپلود کنید.

برای حذف نصب برنامه TikTok از آیفون خود، روی برنامه روی صفحه اصلی ضربه بزنید و نگه دارید و سپس Remove app را انتخاب کنید. با ضربه زدن روی Delete تایید کنید.

How to Fix the Can’t Follow Someone on TikTok Issue image 12

سپس با نصب مجدد آن از اپ استور ادامه دهید. این فرآیند همانند زمانی است که برای اولین بار آن را روی آیفون خود نصب کردید.

اگر کاربر اندروید هستید، برنامه TikTok را در سینی برنامه خود پیدا کنید، روی آن ضربه بزنید و نگه دارید. Uninstall را انتخاب کنید و در صورت درخواست روی OK ضربه بزنید.

How to Fix the Can’t Follow Someone on TikTok Issue image 13

به فروشگاه Google Play بروید، TikTok را پیدا کنید و دوباره آن را در دستگاه Android خود نصب کنید.

6. VPN را در دستگاه خود غیرفعال کنید

VPN ها یک راه عالی برای محافظت از حریم خصوصی آنلاین شما هستند. با این حال، VPN ها گاهی اوقات می توانند برای برنامه های تلفن همراه دارای اینترنت مانند TikTok مشکل ایجاد کنند. اگر مشکوک هستید که این موضوع باعث ایجاد مشکل با دنبال کردن شخصی در TikTok شده است، به سادگی VPN نصب شده در دستگاه خود را خاموش کنید.

اگر روشن کردن VPN مشکل را حل کرد، می توانید مکان دیگری را در برنامه VPN خود تنظیم کرده و دوباره آن را روشن کنید. اگر با این کار مشکل برطرف نشد، ممکن است TikTok تمام آدرس‌های IP را که VPN خاص شما استفاده می‌کند ممنوع کرده باشد. می‌توانید هنگام استفاده از برنامه TikTok، سرویس VPN دیگری را نصب کنید یا آن را غیرفعال نگه دارید.

7. با پشتیبانی TikTok تماس بگیرید

اگر تمام راه‌حل‌های بالا را امتحان کردید و هنوز نمی‌توانید افراد را در TikTok دنبال کنید، از طریق ایمیل با تیم پشتیبانی آن‌ها تماس بگیرید. آدرس ایمیل شما بستگی به این دارد که یک حساب شخصی یا تجاری دارید.

حساب های خصوصی سه گزینه برای انتخاب دارند:

اگر کاربر تجاری هستید، می توانید از طریق زیر با پشتیبانی تماس بگیرید:

با پرداختن به تنظیمات حریم خصوصی، پاک کردن حافظه پنهان، به‌روزرسانی برنامه، و کاوش روش‌های جایگزین، می‌توانید به سرعت از دیگر کاربران TikTok پیروی کنید.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است