متن خبر

“وقتی امنیت بخشی یکپارچه از نحوه انجام کارهایمان باشد، بهترین کار را انجام می دهد” – چرا AWS می خواهد امنیت داده های نسل AI شما باشد.

“وقتی امنیت بخشی یکپارچه از نحوه انجام کارهایمان باشد، بهترین کار را انجام می دهد” – چرا AWS می خواهد امنیت داده های نسل AI شما باشد.

شناسهٔ خبر: 458160 -




امنیت هوش مصنوعی مولد
(اعتبار تصویر: Shutterstock / cono0430)

از آنجایی که هوش مصنوعی مولد شیوه کار، برنامه ریزی و تکامل کسب و کارها در سراسر جهان را تغییر می دهد، نیاز به اطمینان از داده هایی که چنین پلتفرم هایی استفاده می کنند و تولید می کنند بسیار مهم است.

اگرچه در درجه اول هنوز به عنوان یک رهبر ابر و ذخیره سازی دیده می شود، خدمات وب آمازون به دنبال ایفای نقش کلیدی در اطمینان از ایمن ماندن مشاغل در هر اندازه در برابر بی شماری از تهدیدات امنیتی است که امروزه سازمان ها با آن مواجه هستند.

و با افزایش محبوبیت هوش مصنوعی مولد که منجر به انفجار در تهدیدات امنیتی احتمالی می شود، این شرکت در تلاش است تا متحد ایده آلی در حفاظت از داده های شما در عصر هوش مصنوعی مولد باشد.

بالا بردن نوار

"همیشه کارهایی در زمینه امنیت وجود دارد که باید انجام شود تا بتوانیم سطح را بالا ببریم - سوال این است که خطرات کجا هستند و چگونه روی آنها تمرکز می کنید؟" کریس بتز، AWS CISO در یک مصاحبه اختصاصی به TechRadar Pro می گوید.

بتز خاطرنشان می کند که هوش مصنوعی مولد مزایای زیادی را ارائه می دهد، اما به ساده ترین شکل آن تقسیم می شود، بتز خاطرنشان می کند که پلتفرم ها باید مراقبت و توجه لازم را داشته باشند.

او می خندد: «در صحبت با CISO ها، این درک وجود دارد که مدل های هوش مصنوعی مولد کد هستند. "و مانند کد، مهم است که شما تمام محافظت هایی را که معمولاً در مورد هر برنامه نرم افزاری دارید، داشته باشید."

لوگوی AWS

(اعتبار تصویر: آینده / مایک مور)

همانطور که گفته شد، تخصص AWS در بسیاری از صنعت فناوری به این معنی است که در مکان خوبی برای ارائه این حفاظت ها به عنوان بخشی از یک پیشنهاد همه جانبه قرار دارد - به خصوص اگر کارگران شما قبلاً با فناوری های AWS آشنا باشند، خبر خوبی است.

بتز خاطرنشان می کند: «یکی از شگفت انگیزترین چیزها در مورد زیرساختی که در اینجا در AWS ساخته ایم این است که شما به عنوان یک حرکت طبیعی ثابت ایجاد و ایمن می کنید.» فقط از هوش مصنوعی مولد به تنهایی، اما به عنوان بخشی از یک راه حل گسترده تر استفاده کنید.

برای استفاده کامل از هوش مصنوعی مولد، باید بتوانید حجم زیادی از داده ها را در نزدیکی قدرت پردازش باورنکردنی به دست آورید و بتوانید از آن داده ها محافظت کنید - زیرا در برخی موارد، برخی از حساس ترین داده هایی که دارید که کسب و کار شما را منحصر به فرد می کند، داده هایی است که می خواهید به مدل خود بیاورید تا آن را آموزش دهید و آموزش دهید."

این بخشی از دلیل طراحی پلتفرم (امنیتی AWS) است - ما می‌خواستیم انتخابی را در درون خود ارائه دهیم تا بتوانید پایه‌های یکسانی داشته باشید و سپس پلتفرم‌های مختلف را بیاورید... این در واقع ارائه انتخاب سازندگان و ابزارهایی است که آنها نیاز دارند. ”

بتز او میگوید که هوش مصنوعی مولد باید در سیستم‌های موجود یک شرکت جا بیفتد، و «به هم پیوستن همه این‌ها، اجرا بر روی پلت‌فرم، که در مجموعه‌ای از فناوری‌های دیگر، همه در یک پوشش امنیتی ثابت، عمل می‌کند، فوق‌العاده ارزشمند است».

او می‌افزاید: «هوش مصنوعی ژنرال ابزاری فوق‌العاده قدرتمند برای پاسخ‌گویی به مجموعه‌ای از سؤالات است، هدف من از امنیت، و به طور کلی فناوری، این است که مردم را قادر به انجام کارهای هوشمندانه و با قضاوت بالا کنم و رایانه‌ها بقیه کارها را انجام دهند. "

شخصی <a href= که دست خود را با نماد هوش مصنوعی دیجیتال دراز کرده است. " class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3Ek42Bm7W4No2qAL4PKvCU-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3Ek42Bm7W4No2qAL4PKvCU-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3Ek42Bm7W4No2qAL4PKvCU-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3Ek42Bm7W4No2qAL4PKvCU-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3Ek42Bm7W4No2qAL4PKvCU-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3Ek42Bm7W4No2qAL4PKvCU-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3Ek42Bm7W4No2qAL4PKvCU-1280-80.jpg 1280w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3Ek42Bm7W4No2qAL4PKvCU-1440-80.jpg 1440w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3Ek42Bm7W4No2qAL4PKvCU-1920-80.jpg 1920w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3Ek42Bm7W4No2qAL4PKvCU-2560-80.jpg 2560w" data-sizes="100vw" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3Ek42Bm7W4No2qAL4PKvCU.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3Ek42Bm7W4No2qAL4PKvCU.jpg">

(اعتبار تصویر: Shutterstock / LookerStudio)

مانند هر فناوری جدید، این سوال در مورد نقشی که انسان‌های واقعی باید ایفا کنند مطرح می‌شود - به‌ویژه که بیشتر تبلیغات پیرامون هوش مصنوعی مولد به آسان‌تر کردن زندگی ما مربوط می‌شود.

اما از آنجایی که انسان‌ها اغلب ضعیف‌ترین پیوند را در مورد امنیت سایبری نشان می‌دهند، آیا سیستم‌های مجهز به هوش مصنوعی در نهایت می‌توانند به کاهش خطر کمک کنند؟

بتز حیرت‌انگیز است و اشاره می‌کند که اگرچه هوش مصنوعی مولد در گردآوری حجم عظیمی از داده‌ها و کمک به درک آن‌ها واقعاً خوب است، "من هنوز آن را جایگزینی برای قضاوت انسان نمی‌دانم - اما این روشی باورنکردنی برای مردم است که نگاه و نگاه کنند. پاسخ‌ها را سریع‌تر و آسان‌تر پیدا کنید.»

در عوض، او او میگوید که می‌تواند نقش کلیدی را به عنوان بخشی از مجموعه‌ای از فن‌آوری‌ها ایفا کند که همچنان به ما در حل مشکلات کمک می‌کنند، و رایانه‌ها به حل مشکلاتی که مناسب‌ترین آنها هستند، پایبند هستند.

او خاطرنشان می‌کند: «مردم مشکلات واقعاً سخت و متفکرانه را حل می‌کنند و باید مانند هر فناوری دیگری، داده‌هایی را که به دست می‌آورند زیر سوال ببرند و مطمئن شوند که کیفیت مورد نظر ما را دارند.»

او می‌افزاید: «من می‌خواهم راه امن، راه آسان باشد - و می‌خواهم راه آسان، راه امن باشد.» او می‌افزاید. بخشی یکپارچه از نحوه انجام کارهایمان است، بهترین کار را انجام می دهد - زمانی که اصطکاک وجود دارد، و مردم مجبورند کارهایی را که می خواهند انجام دهند دست بکشند تا مکث کنند و به امنیت فکر کنند، این جایی است که ما در خطرناک ترین موقعیت قرار داریم. ، جایی که قضاوت انسان می تواند اشتباه کند."

به طور کلی، بتز در مورد نقش هوش مصنوعی مولد در صنعت فناوری به عنوان یک کل مطمئن است، و با پیشرو بودن AWS در بسیاری از زمینه‌ها، این اطمینان به خوبی به نظر می‌رسد.

بتز نتیجه می گیرد: "من واقعاً هیجان زده هستم که ببینم در 12 ماه آینده با هوش مصنوعی مولد به کجا خواهیم رفت." جایی که ما همچنان به ساخت و کاوش ادامه می دهیم، اما همچنان استفاده از این فناوری ها را برای مردم ایمن تر می کنیم."

معاون سردبیر، TechRadar Pro

مایک مور معاون سردبیر TechRadar Pro است. او نزدیک به یک دهه به‌عنوان روزنامه‌نگار فناوری B2B و B2C کار کرده است، از جمله در یکی از روزنامه‌های ملی برجسته بریتانیا و عنوان Future، ITProPortal، و زمانی که او آخرین روندهای سازمانی و محل کار را دنبال نمی‌کند، به احتمال زیاد می‌توان آن را پیدا کرد. تماشا کردن، دنبال کردن یا شرکت در نوعی ورزش.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است