متن خبر

واکنش DEI: در مورد آخرین چالش های حقوقی و شرکتی به روز باشید

واکنش DEI: در مورد آخرین چالش های حقوقی و شرکتی به روز باشید

شناسهٔ خبر: 480683 -




بازگشت بزرگ اینج است. این عبارت به این اشاره دارد که Big Tech شروع به کاهش برخی از برنامه های تنوع، برابری و گنجاندن (DEI) کرد که مدت کوتاهی پس از قتل جورج فلوید اجرا شد. اخیراً، زوم اعلام کرد که تیم DEI خود را اخراج کرده است. گوگل و متا شروع به کاهش بودجه برنامه‌های DEI خود کرده‌اند و کمک‌های مالی به بنیان‌گذاران سیاه‌پوست همچنان رو به کاهش است. شکایت هایی با هدف هدف قرار دادن برنامه های DEI تشکیل شده است، و شرکت ها را مجبور می کند که اکنون تلاش های خود را برای مشارکت پنهان کنند، در حالی که میلیاردرها در X در مورد اینکه آیا طرح های DEI تبعیض آمیز هستند یا نه بحث می کنند.

واضح است که امسال نقطه عطفی برای DEI خواهد بود، به خصوص که ایالت ها همچنان به ممنوعیت اقدامات مثبت و با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ادامه می دهند. در اینجا تمام داستان هایی است که باید بخوانید تا از پیشرفت های مربوط به واکنش متقابل مداوم DEI فناوری مطلع شوید.

این فهرست به روز خواهد شد، پس به تحلیل مجدد ادامه دهید.

در مورد دعوای AAER علیه صندوق بی باک بخوانید

در آگوست 2023، اتحاد آمریکایی برای حقوق برابر (AAER)، که توسط ادوارد بلوم، مردی که به لغو اقدامات مثبت در آموزش کمک کرد، تأسیس شد، شکایتی را علیه صندوق سرمایه‌گذاری Fearless به دلیل ارائه کمک‌های مالی تجاری به زنان سیاه پوست تنظیم کرد. AAER ادعا کرد که این کمک مالی علیه بنیانگذاران سفیدپوست و آسیایی آمریکایی تبعیض قائل است. صندوق و AAER در حال مبارزه با این پرونده در دادگاه هستند و در حال حاضر، صندوق بی باک از اعطای کمک های مالی به زنان سیاه پوست دیگر منع شده است.

در اینستاگرام، آرین سیمون، مدیرعامل صندوق، بيان کرد که این شکایت از نظر مالی به صندوق آسیب وارد کرده است، زیرا این صندوق میلیون‌ها تعهدات احتمالی را از دست داده و با کاهش کارکنان، نقدینگی کم، صورت‌حساب‌های حقوقی گران و نامه‌های تهدیدآمیز مواجه شده است. با این حال، تأثیر این دعوا می‌تواند بسیار عمیق‌تر از تأثیرگذاری بر یک صندوق باشد و می‌تواند تأثیرات موجی در سراسر اکوسیستم داشته باشد.

اما صندوق بی باک تنها مورد شکایت نیست. اداره تجارت کوچک، آژانس توسعه کسب و کار اقلیت ها و حتی شرکت های کوچکتر مانند Hello Alice به دلیل تلاش برای اجرای طرح های کمک مالی متنوع مورد هدف و شکایت قرار گرفته اند.

آنچه منتقدان درباره DEI می گویند را بخوانید

لفاظی های ضد DEI به طور چشمگیری افزایش یافته است. بسیاری از نام‌های بزرگ سرمایه‌گذاری مانند ایلان ماسک، پیتر تیل و پاول گراهام، بنیانگذار Y Combinator، احساسات مشترکی علیه DEI دارند، در حالی که تنها تعداد کمی مانند مارک کوبان از آن حمایت کرده‌اند. این تقسیم‌بندی احتمالاً دوام خواهد داشت و تنها زمانی عمیق‌تر می‌شود که میلیاردرها به استفاده از قدرت - و نفوذ - برای شنیدن نظرات خود ادامه می‌دهند.

در عین حال، بسیاری هستند که واقعاً در تلاش برای تغییر و فراگیرتر شدن هستند. با این حال، تغییر زمان می برد و برخی از وعده های داده شده محقق نشده است.

نحوه برخورد دولت ها با DEI را بخوانید

کالیفرنیا لایحه‌ای را در سال گذشته تصویب کرد که به زودی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر در این ایالت می‌خواهد تفکیک تنوع بنیان‌گذاران مورد حمایت خود را آشکار کنند. برخی این لایحه را به‌عنوان پیشرفت در یک صنعت نامشخص اعلام می‌کنند.

با این حال، کالیفرنیا تنها ایالتی نیست که به دنبال رسیدگی به تنوع است. ماساچوست به دنبال تصویب لایحه ای است که قوانین محل کار را به صنعت سرمایه گذاری گسترش می دهد. شرکت های سرمایه گذاری شهر نیویورک به طور غیررسمی گرد هم آمدند تا اتحادی برای حمایت از تنوع بیشتر ایجاد کنند. هیجانی در اطراف این ابتکارات وجود دارد، اما کمی تردید نیز وجود دارد.

نماینده امانوئل کلیور، که رئیس مشترک گروه سیاه پوستان کنگره است، تلاش کرده است لایحه ای را در کنگره تصویب کند که سرمایه گذاری وقف را شفاف تر می کند. او به یک مشکل برخورد کرده و گفته است که چند مؤسسه آموزشی در کشور نسبت به او و تلاش‌هایش کاملاً "بد" بوده‌اند.

DEI به یک موضوع داغ در ایالات قرمز تبدیل شده است، زیرا بسیاری از آنها اقدامات مثبت را ممنوع کرده اند. بسیاری از مراکز فناوری در واقع فقط شهرهای آبی هستند، یعنی شهرهایی با گرایش لیبرال تر، در ایالت های قرمز یا با گرایش محافظه کار تر. اینها شامل تولسا، آتلانتا، میامی و آستین هستند و همه در خط مقدم کمک به دسترسی بیشتر به فناوری برای مردم خارج از منطقه خلیج هستند. اما آیا دولت‌های حاکم بر آن‌ها خنجری در این همه پیشرفت خواهند گذاشت؟

برای مثال، فرماندار ران دیسانتیس، پیشرو در تصویب اقدامات ضد DEI است. از ممنوعیت کتاب گرفته تا محدودیت های سخنرانی، او همچنین یکی از معدود فرماندارانی است که سرمایه گذاری ESG را هدف قرار می دهد و حرکتی را پیشنهاد می کند که می تواند بر مدیران صندوق های مختلف در ایالت فلوریدا تأثیر بگذارد.

در سطح ملی، انجمن سیاه پوستان کنگره (CBC) به دنبال یافتن اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در فناوری در حال رخ دادن است، شده است. اخیراً نامه‌هایی به OpenAI و وزارت کار نوشت تا ببیند صنعت فناوری چگونه به دنبال حمایت از استعدادهای سیاه پوست در این مدت است.

OpenAI در واقع به CBC پاسخ داد، و ما اطلاعاتی در مورد آنچه بعدا اتفاق افتاد دریافتیم.

آخرین داده های بودجه DEI را بخوانید

کمک های مالی به بنیانگذاران سیاه از سال 2020 به کاهش خود ادامه داده است و سال گذشته نیز تفاوتی نداشت.

نمای DEI را از خارج بخوانید

صنایع خارج از کشور به ایالات متحده نگاه می کنند، از جمله در مورد نحوه برخورد با بنیانگذاران به حاشیه رانده شده. در مورد نحوه مدیریت اکوسیستم های سرمایه گذاری جهانی DEI و آنچه در مورد پیشرفت در ایالات متحده می گوید به روز باشید.

فرانسه یک اکوسیستم دشوار برای بنیانگذاران سیاه است. بیاموزید که چگونه کشور در حال عبور از یکی از مبهم ترین مناظر مخاطره آمیز برای رنگین پوستان است.

در همین حال، بریتانیا پیشرفت زیادی در زمینه تأمین مالی برای بنیانگذاران سیاه پوست داشته است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است