متن خبر

“واکنش کاملاً باورنکردنی نبود” – سامسونگ از فروش اولیه گلکسی S24 بسیار خوشحال است

“واکنش کاملاً باورنکردنی نبود” – سامسونگ از فروش اولیه گلکسی S24 بسیار خوشحال است

شناسهٔ خبر: 448871 -




Samsung Galaxy S24 در پس زمینه نارنجی
Galaxy S24 (سمت چپ) و Galaxy S24 Ultra (راست) اکنون در دسترس هستند (اعتبار تصویر: آینده / سامسونگ)

با همه حساب ها، سری گلکسی اس 24 سامسونگ در حال شروع پرواز است. گوشی‌های جدید این شرکت رکوردهای پیش‌فروش را در هند و کره جنوبی شکستند، و ما اکنون تأیید کرده‌ایم که مشتریان اروپایی به همان اندازه مشتاق خرید گلکسی S24، Galaxy S24 Plus و Galaxy S24 Ultra در هفته اول عرضه بودند. .

جیمز کیتو، معاون فروش سامسونگ در بریتانیا، در ارائه اخیر خود با حضور در سراسر اروپا، در هفت روز اول پیش‌فروش، سری گلکسی اس 24 از کل حجم پیش‌فروشی که با سری گلکسی اس 23 به دست آوردیم، پیشی گرفت. TechRadar.

کیتو گفت: «واکنش کاملاً باورنکردنی نبوده است»، و با اشاره به مجموعه آپشن های Galaxy AI که در حال حاضر در هر سه تلفن در خط Galaxy S24 در دسترس است، گفت : «بازار تلفن همراه توسط هوش مصنوعی دوباره انرژی گرفته است. .

کیتو در مورد اعداد و ارقام توضیح بیشتری نداد، اما ما می دانیم که در کره جنوبی، گلکسی اس 24 بیشترین تعداد پیش سفارش در تاریخ سری گلکسی اس را به دست آورد. جالب اینجاست که 65 درصد از این پیش‌سفارش‌ها برای مدل برتر این شرکت گلکسی اس 24 اولترا بود که نشان‌دهنده تقاضای مشابه برای پرچم‌دار اپل یعنی آیفون 15 پرو مکس بود که در سال گذشته از آیفون 14 پرو مکس بهتر بود. -فروش هفته ای

سامسونگ گلکسی اس 24 اس 24 پلاس اس 24 اولترا دست ها <a href= را صاف به پشت می زنند" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/7efHMbM4qBdxfrRPZKLTPj-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/7efHMbM4qBdxfrRPZKLTPj-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/7efHMbM4qBdxfrRPZKLTPj-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/7efHMbM4qBdxfrRPZKLTPj-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/7efHMbM4qBdxfrRPZKLTPj-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/7efHMbM4qBdxfrRPZKLTPj-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/7efHMbM4qBdxfrRPZKLTPj.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/7efHMbM4qBdxfrRPZKLTPj.jpg">

Galaxy S24 (سمت چپ)، Galaxy S24 Plus (وسط) و Galaxy S24 Ultra (راست) اکنون در دسترس هستند (اعتبار تصویر: آینده | Alex Walker-Todd)

پس ، آیا جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ می‌تواند تأثیر معناداری در تسلط مداوم اپل بر بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد کند؟ همانطور که سال گذشته گزارش دادیم، طرفداران اندروید به تعداد بی‌سابقه به آیفون‌ها روی آورده‌اند و محبوبیت باعث محبوبیت بیشتر می‌شود. هر چه تعداد افراد بیشتری از آیفون استفاده کنند، آیفون‌های محبوب‌تر می‌شوند – اما سامسونگ امیدوار است که رویکرد منحصربه‌فردش در زمینه هوش مصنوعی بتواند به توقف خونریزی کمک کند.

کیتو توضیح داد: «Samsung Galaxy S24 Ultra پیشرفته‌ترین دستگاهی است که تا به حال به بازار عرضه کرده‌ایم. ما سخت‌افزار محبوب خود را با امکانات شگفت‌انگیز هوش مصنوعی ترکیب کرده‌ایم تا اولین تلفن مجهز به هوش مصنوعی در جهان را بسازیم.»

و سامسونگ حق دارد که بوق خودش را بزند. در بررسی سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا ، آخرین پرچمدار این شرکت را به عنوان «تلفنی فراتر از رده گوشی‌های هوشمند» توصیف کردیم و اکنون در صدر بهترین گوشی‌های ما قرار دارد.

Samsung Galaxy S24 Ultra <a href= از پشت با قلم S عمدتاً برداشته شده است" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4BkApRn9ShNCXWXEvPzJgK-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4BkApRn9ShNCXWXEvPzJgK-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4BkApRn9ShNCXWXEvPzJgK-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4BkApRn9ShNCXWXEvPzJgK-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4BkApRn9ShNCXWXEvPzJgK-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4BkApRn9ShNCXWXEvPzJgK-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4BkApRn9ShNCXWXEvPzJgK.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4BkApRn9ShNCXWXEvPzJgK.jpg">

گلکسی اس 24 اولترا "پیشرفته ترین دستگاهی است که سامسونگ تا به حال ساخته است" (اعتبار تصویر: فیلیپ برن / آینده)

گفته می‌شود، سامسونگ برای مدت طولانی نمی‌تواند ادعای مالکیت فضای هوش مصنوعی را داشته باشد. طبق گزارش‌ها، اپل بیش از یک میلیارد دلار در سال برای توسعه هوش مصنوعی هزینه می‌کند و مارک گورمن، مدیر بلومبرگ، ماه گذشته تأیید کرد که چندین ویژگی هوش مصنوعی مخصوص آیفون در مسیر رونمایی بزرگ در WWDC 2024 هستند .

انتظار داریم که شرکت‌هایی مانند سیری، پیام‌ها، اپل موزیک و پیج‌ها در سال جاری پیشرفت‌های قابل توجهی مبتنی بر هوش مصنوعی دریافت کنند، که ظاهراً اولی در راستای تغییر سبک ChatGPT است . پس ، آیفون 16 و آیفون 16 پرو مکس تقریباً مطمئناً با زرادخانه ای رشک برانگیز از ویژگی های رقیب گلکسی وارد بازار خواهند شد.

اما در حال حاضر باد به نفع سامسونگ است. اگر به احکام دقیق‌تر ما در مورد جدیدترین گوشی‌های این شرکت علاقه دارید، بررسی Samsung Galaxy S24 ، بررسی عملی Samsung Galaxy S24 Plus و بررسی Samsung Galaxy S24 Ultra را تحلیل کنید.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

نویسنده ارشد ستاد

Axel یک نویسنده ارشد در TechRadar مستقر در لندن است که از آخرین پیشرفت‌های اپل گرفته تا جدیدترین فیلم‌ها به عنوان بخشی از خروجی اخبار روزانه سایت گزارش می‌دهد. اکسل که قبلاً برای نشریاتی از جمله Esquire و FourFourTwo نوشته بود، در کاربردهای فناوری فراتر از دسکتاپ به خوبی تبحر دارد و پوشش او از گزارش و تجزیه و تحلیل عمومی تا مصاحبه های عمیق و نظرات را شامل می شود.

اکسل قبل از پیوستن به TechRadar در سال 2020 برای مدرک ادبیات انگلیسی در دانشگاه وارویک تحصیل کرد و سپس مدرک NCTJ را به عنوان بخشی از طرح آموزش دیجیتال افتتاحیه شرکت به دست آورد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است