وانت برقی Scout Terra صندلی نیمکت را باز می گرداند
نسخه توسعه دهنده برد هیبریدی می تواند تا 500 مایل را پوشش دهد
Terra و Traveler تا سال 2027 وارد جاده ها نمی شوند
برند سابق آفرود آمریکایی Scout که اخیراً توسط گروه فولکس واگن خریداری و احیا شده بود، بازگشته است تا کمی شیک را به بخش خودروهای پیک آپ و شاسیبلند تزریق کند و همچنین به شرکتهایی مانند Rivian برای پول خود دست و پا بزند.
اگرچه Terra Truck و Traveler SUV که اخیراً رونمایی شدهاند، همچنان تحت عنوان «مفهومهای هدف تولید» قرار دارند، اما بهترین نگاه ما را به آنچه فولکس واگن با احیای این برند میخواهد به دست آورد، به ما میدهند.
و این به وضوح به معنای ظاهر یکپارچهسازی با سیستمعامل، نوستالژیک به گذشته و فناوری مدرن است که دکمه های لمسی و سوئیچ های مکانیکی را در صورت امکان دارد.
بهعنوان فردی که علاقهای ملایم به وانتهای شورولت قدیمی دهههای 1960 و 70 دارد، فکر میکنم فوقالعاده است – همه از بهترین قطعات کامیونهای کلاسیک آمریکایی، بدون نگرانی از افتادن یا زنگزدگی اشیا در باران.
علیرغم اینکه قبلاً گفته شده بود که Scout قرار است یک تولید کننده خودروهای برقی با باتری خالص باشد، تصمیم گرفته است یک هیبریدی با افزایش برد را نیز در این ترکیب ارائه دهد که به گفته این شرکت برای حدود 500 مایل برد کلی خوب است و باید تا حدودی از بین برود. دامنه اضطراب بالای سر
نسخه های الکتریکی خالص Terra Truck 350 مایل را ارائه می دهند، اما هنوز هیچ خبری رسمی در مورد باتری و موتورهای استفاده شده وجود ندارد. با این حال، سیستم چهار چرخ متحرک به صورت استاندارد ارائه می شود (بدیهی است) و قدرتمندترین نسخه های Terra و Traveler باید بتوانند در حدود 3.5 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت از حالت سکون برسند.
اما در درون مفاهیم Scout است که نوستالژی واقعاً شروع میشود، زیرا این برند احتمالاً جزو اولین کسانی است که صندلی جلوی صندلی را احیا کرده است - ستون اصلی کامیونها و شاسیبلندهای سال پرشکوه آمریکا.
این شرکت همچنین مدافع سرسخت کنترلها، شمارهگیریها و کلیدهای کلیدی برای مراقبت از اطلاعات کلیدی است، در حالی که به نظر میرسد سیستم اطلاعات سرگرمی روی ریل قرار دارد تا خلبان بتواند «در حالی که روی جادهای پیش رو تمرکز میکنید، کنترل صفحه را در دست بگیرد».
تجزیه و تحلیل: فولکس واگن نیاز به افزایش فروش به شکل کامیون دارد
سازندگان به وضوح رترو را مد روز می دانند، زیرا این مکانیزمی است که اخیراً توسط رنو فرانسوی به کار گرفته شده است، با عرضه رنو 5 تمام برقی و مدل های آینده رنو 4، در حالی که مینی و فیات همچنان در حال بازی هستند. میراث با موفقیت بزرگ
رقیب اصلی Scout، Rivian ، در حال حاضر فروش قابل توجهی از مدلهای نسل دوم R1T و R1S خود را افزایش داده است و همچنین R2 و R3 سایز متوسط را که قرار است در سال 2026 عرضه میشوند، به نمایش بگذارد. در طرح های آنها نیز
ما شاهد عرضه هیچ یک از مدلهای Scout حداقل تا سال 2027 نخواهیم بود، زمانی که شرکت پیشبینی کرد که آنها با قیمت 50000 دلار (حدود 38000 پوند / 75600 دلار استرالیا) تا 60000 دلار (حدود 46000 پوند / 91000 دلار استرالیا) به فروش خواهند رسید.
البته همه اینها تابع شرایط بازار در زمان عرضه است، اما قیمت گذاری رقابتی به نظر می رسد، از آنجایی که یک ریویان R1T تقریباً 10000 دلار قیمت دارد، در حالی که یک Cybertruck پایه اکنون 74490 دلار است.
جالب اینجاست که Scout همچنین گفته است که از کانالهای سنتی فروش نمایندگیهای فولکسواگن دوری میکند – که تا حد زیادی دلالان ناراضی را ناراحت میکند.
در عوض، از طریق فضاهای منحصر به فرد خود، مستقیماً به مصرف کننده می فروشد و همچنین امکان خرید آنلاین و از طریق برنامه خود را ارائه می دهد. این یک پیشنهاد برای مدرن کردن تجربه خرید و حذف واسطه است.
همه اینها برای خریدار جوانتر بسیار مدرن و جذاب به نظر میرسد، اما آیا نوستالژی و فروش مستقیم به مصرفکننده برای متقاعد کردن آنها برای تغییر کافی است؟
فولکس واگن می تواند با افزایش فروش خودروهای شاسی بلند در ایالات متحده عمل کند، زیرا کاهش فروش در چین در حال حاضر پیشرفت آن را در بازار خودروهای برقی متوقف کرده است. این واقعیت که Scout در ایالات متحده ساخته خواهد شد، افزایش مالیات اخیر دولت و ممنوعیت پیشنهادی خودروهای وارداتی از چین را نیز دور خواهد زد.
در هر صورت، پیشاهنگ من را روی نیمکت داشت.
ارسال نظر