متن خبر

والمارت پس از اینکه اولین بازی هایش توسط گروه های حامی مصرف کننده مورد حمله قرار گرفت، به Roblox بازگشت

والمارت پس از اینکه اولین بازی هایش توسط گروه های حامی مصرف کننده مورد حمله قرار گرفت، به Roblox بازگشت

شناسهٔ خبر: 438120 -




Walmart در حال بازگشت به Roblox است، اما این بار با دنیای مجازی که در آن گیمرها می توانند آیتم ها و لوازم جانبی مجازی جدیدی را برای شخصی سازی تجربه خود کشف کنند، نه اینکه اقلامی را از خود Walmart جستجو یا خرید کنند. این خرده‌فروش یک سال پیش دو تجربه با برند Walmart را در پلتفرم بازی راه‌اندازی کرده بود، اما مورد انتقاد گروه‌های حامی مصرف‌کننده قرار گرفت که می‌خواستند بازی‌ها برای بازاریابی مخفیانه برای بچه‌ها حسابرسی شوند.

این دو دنیای مجازی، «Walmart Land» و «Universe of Play» به بازیکنان Roblox اجازه می‌دهند تا کالاهای مجازی جدید را جمع‌آوری کنند، بازی‌هایی با اسباب‌بازی‌ها و شخصیت‌های محبوب بازی کنند، اسباب‌بازی‌هایی را از یک بالکن به دست آورند، در کنسرت‌های زنده شرکت کنند، در مسابقات مد برنده شوند و موارد دیگر. با این حال، هر دو از آن زمان بازنشسته شده اند والمارت به TechCrunch می گوید.

خرده فروش اصرار دارد که هیچ یک از دو بازی قبلی به دلیل عدم رعایت قانون حفظ حریم خصوصی آنلاین کودکان ایالات متحده، COPPA، یا دستورالعمل های تعیین شده توسط واحد تحلیل تبلیغات کودکان (CARU)، همانطور که گروه های حامی مصرف کننده ادعا کرده بودند، حذف نشدند. اما این واقعیت که آنها به دلیل عدم انطباق با CARU علامت گذاری شدند، می توانست بازی ها را در رادار FTC قرار دهد.

لیا سیسکوفسکی، سخنگوی Walmart به ما گفت: «هدف ما از حضور در Roblox نوآوری مداوم است. حذف برخی از تجربیات برای کار بر روی تجربیات جدید بخشی از این نوآوری است. از زمانی که برای اولین بار در سپتامبر گذشته در Roblox راه اندازی شد، ما چندین تجربه سرگرم کننده و منحصر به فرد ایجاد کرده ایم. ما شاهد موفقیت Walmart Land و Walmart's Universe of Play بودیم، و هر دو تجربه پس از پایان برنامه های برنامه ریزی شده شان بازنشسته شدند. آموخته‌های ما از هر دو تجربه به ما این امکان را داد که با Walmart Discovered پیشنهادی را ایجاد کنیم که حتی برای پلتفرم بومی‌تر بود.

در تجربه جدید، "Walmart Discovered" که در روز سه شنبه راه اندازی شد، بازیکنان ۱۳ به بالا می توانند در یک سیستم نامزدی شرکت کنند که در آن می توانند در مورد بهترین بازی ها، تجربیات مستقل و آیتم های مجازی رای دهند. این تجربه همچنین بیش از ۳۰۰ خالق جامعه Roblox را مورد توجه قرار می دهد، از کسانی که آیتم های مد مجازی را طراحی می کنند تا تجربیات Roblox. رای گیری در چهار ماه آینده انجام می شود، زیرا توسعه دهندگان و سازندگان Roblox از طریق فروش هایی که با ارز مجازی Roblox، Robux پرداخت می شود، از آیتم های مجازی خود درآمد کسب می کنند.

خود دنیا به بخش‌های مختلفی از جمله ورزش، حیوانات خانگی، مسابقه، زیبایی، شهر و شهر، سرگرمی و ترند تقسیم می‌شود. در برخی، بازیکنان می‌توانند آیتم‌های مجازی را برای آواتار خود خریداری کنند، در حالی که برخی دیگر، مانند Racing، تجربیاتی هستند که از بازی‌های مسابقه‌ای دیگر در Roblox الهام گرفته شده‌اند.

همانطور که کاربران اقلام مجازی را خریداری می کنند، می توانند از طریق ویژگی هایی مانند My Department و My Cart تجربه را بیشتر سفارشی کنند. اولی به کاربران اجازه می‌دهد اقلام مجازی را که کشف کرده‌اند ذخیره کنند تا بعداً دوباره آن‌ها را ببینند و خریداری کنند، در حالی که سبد خرید - با الهام از سبدهای خرید خود Walmart - می‌تواند پس از نامزد کردن و کشف موارد مجازی بیشتر باز شود.

Walmart او میگوید که تجربه جدید بر اساس بازخورد کاربران طراحی شده است، جایی که آنها یاد می‌گیرند که بازیکنان به دنبال راه‌های ساده‌تری برای کشف آیتم‌های مجازی و تجربیات Roblox هستند.

Walmart Discover را می توان در دستگاه های مختلف از جمله رایانه شخصی، مک، iOS، اندروید، دستگاه های آمازون، کنسول های ایکس باکس، Oculus Rift و HTC Vive بازی کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است