متن خبر

واتس اپ در حال گسترش Chat Lock است تا به طور همزمان با نسخه های دیگر همگام شود

واتس اپ در حال گسترش Chat Lock است تا به طور همزمان با نسخه های دیگر همگام شود

شناسهٔ خبر: 450223 -




برنامه WhatsApp UWP برای ویندوز 11
(اعتبار تصویر: WhatsApp)

واتس اپ در حال کار بر روی گسترش قابلیت Chat Lock خود است که به آن امکان می دهد در تمام دستگاه های مرتبط همگام سازی شود. پس اگر مکالمه‌ای را در برنامه موبایل قفل کنید، در واتس‌اپ برای وب و ویندوز قفل می‌شود. در حال حاضر این روش کار نمی کند زیرا سایر پلتفرم ها به عنوان موجودیت های جداگانه در نظر گرفته می شوند.

این به‌روزرسانی آینده توسط WABetaInfo پس از تحلیل آخرین نسخه بتا اندروید کشف شد. آن‌ها پنجره‌ای را با خطی از پیامک کشف کردند که نشان می‌داد واتس‌اپ از این فرصت استفاده کرده و اتاق چت را در یک دستگاه متصل نیز بسته است. و برای باز کردن دوباره آن، باید از "کد مخفی خود استفاده کنید". این "کد مخفی" که آنها به آن اشاره می کنند یک ویژگی امنیتی اخیرا منتشر شده است که در نوامبر گذشته به پلتفرم اضافه شده است. این نشریه در ادامه به تمام چت های قفل شده در یک فهرست جمع آوری می شوند و برای دسترسی به آن فهرست ، باید کد خود را وارد کنید.

راحتی و امنیت اضافه شده است

گسترش Chat Lock دو چیز را انجام می دهد که ما طرفداران زیادی از آنها هستیم. یک: استفاده از WhatsApp را راحت‌تر می‌کند زیرا مجبور نیستید همان مکالمه را در ویندوز قفل کنید. این روند را ساده می کند. و دو: این نوید محافظت مداوم را در سراسر دستگاه های شما ارائه می دهد. همانطور که WABetaInfo اشاره می کند، این ارتقاء، مدیریت حریم خصوصی را در اشکال مختلف پلت فرم یکپارچه می کند.

این ویژگی هنوز در دست توسعه است. در هیچ ظرفیتی کار نمی کند. اگرچه با قضاوت بر اساس تصویر ارسال شده، Chat Lock بهبودیافته ممکن است به زودی برای آزمایش کنندگان بتا عرضه شود. هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا همان ابزار در iOS برای واتس اپ منتشر خواهد شد یا خیر. WABetaInfo ن او میگوید که آیا می‌شود یا نه، با این حال، تا زمانی که ما آن را در آیفون‌ها مشاهده کنیم، ممکن است مسئله زمان باشد.

بلوک فوری

در کنار فاش شدن این خبر، متا یک به‌روزرسانی کوچک برای واتس‌اپ ایجاد کرد که به کاربران راهی می‌دهد تا دیگران را مستقیماً از صفحه قفل یا فهرست چت بدون نیاز به باز کردن متن مسدود کنند . اکنون اعلان‌ها یک گزینه Block در کنار Reply دارند. ما شما را سرزنش نمی کنیم اگر شما هیچ ایده ای در این مورد ندارید. این شرکت چیزی را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی یا راه های اصلی خود اعلام ن کرد. متا در عوض از طریق متنی که از کانال رسمی واتس اپ ارسال می شد، افشاگری کرد. پس تا زمانی که در کانال مشترک نباشید، چیزی نمی دانید.

این وصله در حال حاضر برای برنامه اندروید منتشر می شود. مشخص نیست که آیا کاربران iOS همان ابزار را دریافت خواهند کرد یا خیر. متا چیزی نگفته است و نتوانستیم کسی را پیدا کنیم که در مورد دریافت این ویژگی در آیفون خود صحبت کند. پس ما با متا تماس گرفتیم و در مورد اینکه آیا برنامه‌هایی برای گسترش ابزار بلوک صفحه قفل به iOS وجود دارد یا خیر، درخواست اطلاعات کردیم. این داستان متعاقبا به روز رسانی خواهد شد.

تا آن زمان، بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید TechRadar برای سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است