متن خبر

واتس اپ به زودی به شما امکان می دهد مستقیماً به برنامه های دیگری مانند سیگنال پیام دهید

واتس اپ به زودی به شما امکان می دهد مستقیماً به برنامه های دیگری مانند سیگنال پیام دهید

شناسهٔ خبر: 445449 -




پیام رسانی
(اعتبار تصویر: آینده)

متا در حال حاضر روی بهبود قابلیت همکاری واتس اپ کار می کند و به کاربران این امکان را می دهد که مستقیماً به افراد در سیستم عامل های مختلف مانند سیگنال پیام ارسال کنند.

شواهدی از این ارتقا از طریق WABetaInfo به دست می‌آید که نشان می‌دهد این ویژگی در نسخه آزمایشی اخیر WhatsApp برای iOS پیدا شده است. این پست جزئیات بسیار کمی را ارائه می‌کند، اما به اندازه‌ای است که بتوانیم تصویری از ظاهر نسخه نهایی ارائه دهیم.

تصویری در پست نشان می‌دهد که برگه چت‌ها بخش جدیدی منحصر به فرد برای مکالمات شخص ثالث خواهد داشت و همه چت‌های خارجی را ذخیره می‌کند. ظاهراً به کاربران کنترل دستی بر روی این عملکرد داده می شود و می توانند در هر زمان آن را غیرفعال کنند. علاوه بر این، پیام‌های متنی به منابع شخص ثالث و از منابع شخص ثالث از رمزگذاری سرتاسر استفاده می‌کنند تا از حفظ حریم خصوصی کامل اطمینان حاصل شود.

📝 واتس‌اپ بتا برای iOS 24.2.10.72: چه چیزی جدید است؟ واتس‌اپ در حال کار بر روی یک ویژگی تعاملی چت برای مطابقت با مقررات جدید اتحادیه اروپا است و در به‌روزرسانی آینده در دسترس خواهد بود!https://t.co/wuOjTvciGp pic.twitter. com/9s49xosAfC 24 ژانویه 2024

دقیقاً مشخص نیست که چه تعداد یا چه پلتفرم هایی می توانند با واتس اپ ارتباط برقرار کنند. سیگنال فقط به عنوان مثال ذکر شده است.

به طور معمول، ما به شما دستور می دهیم تا نسخه بتای WhatsApp را در iOS نصب کنید تا این ویژگی را امتحان کنید. با این حال، برنامه TestFlight برای پلتفرم در زمان نوشتن این مقاله کاملاً پر است. هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا نقاط اضافی در آینده باز می شود یا خیر. اما، اگر صاحب یک گوشی اندرویدی هستید، می‌توانید به برنامه بتا Google Play بپیوندید و نسخه بتا WhatsApp را از آنجا دانلود کنید. ممکن است این فرصت را داشته باشید که به‌روزرسانی را امتحان کنید. سرویس Google تمایل دارد نقاط بیشتری را برای افرادی که علاقه مند به ساخت نرم افزارهای اولیه هستند در دسترس داشته باشد.

قوانین جدید

اگرچه به طور رسمی تأیید نشده است، WABetaInfo معتقد است که این افزایش قابلیت همکاری نتیجه قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا (DMA) است.

DMA، اگر به خاطر ندارید یا با آن آشنا نیستید، قانونی است که در سال 2022 به تصویب رسید و دقیقاً شرکت های بزرگ فناوری را هدف قرار داد. هدف اصلی آن محدود کردن میزان قدرت این «دروازه بانان» بر صنعت و کاربرانشان است. یکی از قوانین جدید، شرکت‌هایی را که دارای یک پلتفرم پیام‌رسان (مثلا متا) هستند، ملزم می‌کند تا به افراد اجازه دهند تا در برنامه‌های شخص ثالث با دیگران صحبت کنند. قانونگذاران اتحادیه اروپا این واقعیت را دوست نداشتند که این خدمات اساساً مانند جزایر عمل می کنند. از یکدیگر جدا می شوند و کاربران را مجبور می کنند تا طبق قوانین خود بازی کنند.

پس از تصویب این قانون، مقامات دولتی در اروپا به این شرکت ها فرصت کافی دادند تا خدمات خود را برای زمانی که DMA به طور رسمی اجرایی شود، آماده کنند. اتحادیه اروپا از 6 مارس اجرای این قانون را آغاز خواهد کرد.

مشخص نیست که ارتقاء قابلیت همکاری واتس اپ چه زمانی اجرا می شود. از آنجایی که تاریخ شروع کار کمی بیش از یک ماه دیگر است، ممکن است شاهد انتشار آن در ماه فوریه یا اوایل ماه مارس باشیم. شاید، از آنجایی که نسخه بتای آن از سپتامبر 2023 منتشر شده است، ابتدا برای اندروید عرضه شود. به خاطر داشته باشید که همه اینها در مورد ما حدس و گمان است. همه چیز همیشه می تواند تغییر کند.

تا آن زمان، جمع‌بندی TechRadar از بهترین برنامه‌های پیام‌رسانی رمزگذاری‌شده برای Android 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است