متن خبر

هوش مصنوعی Gemini گوگل تلاش می کند تا به ساخت تبلیغات آنلاین بهتر کمک کند

هوش مصنوعی Gemini گوگل تلاش می کند تا به ساخت تبلیغات آنلاین بهتر کمک کند

شناسهٔ خبر: 445348 -




لوگوی Google Gemini در پس زمینه مشکی.
(اعتبار تصویر: گوگل)

گوگل اعلام کرده است که قصد دارد از پلتفرم هوش مصنوعی Gemini خود برای ایجاد انقلابی در تبلیغات آنلاین برای مشاغل استفاده کند.

این حرکت گام مهمی در جهت استفاده از هوش مصنوعی مولد برای افزایش اثربخشی و کارایی هزینه تبلیغات است و نوید ارائه فرآیند ایجاد بسیار ساده‌تر را می‌دهد.

پس از آزمایش تبلیغات مبتنی بر Gemini، این شرکت اکنون از راه اندازی تجربه مکالمه جدید خود در Google Ads برای مشتریان بریتانیا و ایالات متحده خبر داده است که فوراً اعمال می شود.

گوگل به دنبال تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی است

این شرکت امیدوار است که مشتریانش بتوانند کمپین‌های جستجوی بهتری را با استفاده از ورودی‌های طبیعی‌تر و مبتنی بر گفتگو ایجاد کنند. گردش کار به گونه ای طراحی شده است که بصری، سریع و بدون دردسر باشد، همانطور که در اعلامیه خلاصه می شود:

تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید URL وب سایت خود است و هوش مصنوعی گوگل به شما کمک می کند تا با تولید محتوای تبلیغاتی مرتبط، از جمله خلاقیت ها و کلمات کلیدی، کمپین های جستجوی بهینه سازی شده ایجاد کنید.

بر اساس داده‌های داخلی Google، تبلیغ‌کنندگان کسب‌وکارهای کوچک که از تجربه مکالمه در Google Ads استفاده می‌کنند، 42 درصد بیشتر احتمال دارد که کمپین‌های جستجو را با قدرت تبلیغات «خوب» یا «عالی» منتشر کنند و در نتیجه تبدیل‌های بیشتری را به همراه داشته باشند.

در چند هفته آینده این ابزار برای مشتریان انگلیسی زبان بیشتری و برای سایر زبان ها در ماه های آینده عرضه خواهد شد.

برای ارتقای شفافیت، گوگل فناوری واترمارکینگ نامرئی را با استفاده از SynthID به منظور شناسایی تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی پیاده سازی کرده است. ابرداده های تصویر نیز منشأ هوش مصنوعی آنها را تأیید می کند.

بدون شک ابزاری با پتانسیل بسیار زیاد برای مشتریان خود، استفاده گوگل از هوش مصنوعی در تجارت تبلیغاتی خود در هفته های اخیر مورد سوال قرار گرفته است. حدس زده می شد که یک دور اخراج در کسب و کار به لطف هوش مصنوعی، نتیجه افزایش کارایی بوده است.

در اوایل این ماه، اشاره شد که «چند صد» شغل در معرض خطر هستند، اگرچه گوگل به ما بيان کرد که این تنها بخشی از روند عادی استخدام و اخراج آن است.

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است