متن خبر

هوش مصنوعی Gemini در Google Messages ممکن است به این شکل باشد

هوش مصنوعی Gemini در Google Messages ممکن است به این شکل باشد

شناسهٔ خبر: 459499 -




وب سایت Google Gemini در Google Pixel 7a نمایش داده شد
Google Gemini به Google Messages می آید (اعتبار تصویر: آینده / جیمز اید)

ما می دانیم که چت ربات مولد هوش مصنوعی Gemini به زودی به Google Messages می رود - ماه گذشته گوگل به ما گفت - و ما اکنون چند اسکرین شات جدید منتشر کرده ایم که پیش نمایشی از نحوه ظاهر و عملکرد این ویژگی به ما می دهد.

این اسکرین شات‌ها به لطف برخی از کدهایی است که تیم در TheSpAndroid (از طریق Android Authority ) حفاری کرده است، و ما می‌توانیم Gemini را ببینیم که تصاویر تولید می‌کند، جزئیات را از Google Maps بیرون می‌کشد، و قطعه‌هایی از کد را پیشنهاد می‌دهد.

همچنین به نظر می رسد که جزئیات را از یک حساب Gmail متصل می گیرد و برای استفاده از ربات چت به یک حساب Google نیاز است – بدون آن کار نخواهد کرد. به نظر نمی رسد که ربات هوش مصنوعی برای کار در چت های گروهی نیز پیکربندی شده باشد.

این گزارش بیان می‌کند که Gemini در پیام‌های Google به نظر نمی‌رسد قادر به تجزیه و تحلیل تصاویر و پاسخ به درخواست‌های مربوط به آن‌ها باشد، اگرچه در بیانیه‌ای به Android Authority، گوگل گفته است که این قابلیت گنجانده شده است.

در دسترس بودن محدود

Google Gemini در Google Messages <a href= به بیرون درز کرد" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4WJW5fnQsAwdCzyAhd6K6B-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4WJW5fnQsAwdCzyAhd6K6B-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4WJW5fnQsAwdCzyAhd6K6B-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4WJW5fnQsAwdCzyAhd6K6B-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4WJW5fnQsAwdCzyAhd6K6B-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4WJW5fnQsAwdCzyAhd6K6B-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4WJW5fnQsAwdCzyAhd6K6B.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4WJW5fnQsAwdCzyAhd6K6B.jpg">

تولید تصویر در دسترس خواهد بود (اعتبار تصویر: TheSpAndroid)

در اینجا هیچ شگفتی واقعی وجود ندارد، زیرا به نظر می رسد Gemini در Google Messages مانند وب و برنامه اندروید کار می کند. با این حال، دیدن فناوری تعبیه شده در برنامه پیام‌رسانی پیش‌فرض برای سیستم‌عامل موبایل گوگل جالب است.

مشخص نیست چه زمانی همه ما می‌توانیم این را برای خودمان آزمایش کنیم، اگرچه بر اساس این آخرین افشای اطلاعات، نباید خیلی بیشتر طول بکشد. در حال حاضر یک صفحه پشتیبانی رسمی برای این ویژگی وجود دارد که نحوه شروع تعامل با ربات چت را توضیح می دهد.

حداقل برای شروع، این ویژگی به برخی از گوشی‌های اندرویدی محدود می‌شود: Google Pixel 6 (یا گوشی پیکسل جدیدتر)، Google Pixel Fold ، Samsung Galaxy S22 (یا گوشی Samsung Galaxy جدید)، یا هر Samsung Galaxy. Z Flip یا Galaxy Z Fold.

همه این فناوری هوش مصنوعی با سرعتی سریع در حال پیشرفت است و ما باید در 14 مه در Google I/O 2024 اطلاعات بیشتری درباره Gemini بشنویم. همچنین می‌توانیم انتظار صحبت‌های AI زیادی را از اپل داشته باشیم، در رویداد WWDC 2024 خودش. باید در ماه ژوئن اتفاق بیفتد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است