متن خبر

هوش مصنوعی ظاهر و صدای نامرتب ویدیوی بعدی شما را پاک می کند

هوش مصنوعی ظاهر و صدای نامرتب ویدیوی بعدی شما را پاک می کند

شناسهٔ خبر: 692051 -




Microsoft ClipChamp AI
(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

مایکروسافت به ویرایشگر ویدیوی Clipchamp خود یک ارتقاء هوش مصنوعی با دو ویژگی جدید ارائه می دهد. کاربران Clipchamp اکنون می توانند از هوش مصنوعی برای خاموش کردن صداهای ناخواسته و حذف و جایگزین کردن تصاویر پس زمینه استفاده کنند. ابزارهای جدید برای مایکروسافت 365 اینسایدرها قابل دسترسی هستند، اما می‌توانند به دیگران نیز گسترش یابند زیرا این غول فناوری به دنبال ترکیب هوش مصنوعی در پلتفرم‌های رسانه‌ای خود است.

اینها برای یک ویرایشگر ویدیوی معمولی ویژگی های بی اهمیتی نیستند. سر و صدای ناخواسته در تولید ویدیو بومی است و اغلب به عنوان سردرد برای ویرایشگران ذکر می شود، حتی اگر مطمئن شوید که یک ویدیو خوب به نظر می رسد. با استفاده از هوش مصنوعی، ویژگی سرکوب نویز در Clipchamp می تواند نویز پس زمینه را فیلتر کند و در عین حال صدای مهم پیش زمینه را حفظ کند. هوش مصنوعی می تواند گفتار یا موسیقی مرتبط با ویدیو را تشخیص دهد و هر صدای دیگری را قطع کند. کاربران فقط می توانند این ویژگی را از طریق تنظیمات صوتی Clipchamp فعال کنند و هوش مصنوعی برای حذف صدای مشکل ساز در زمان واقعی کار می کند. پس ، حتی اگر به استودیوهای ضبط حرفه ای یا تجهیزات دسترسی ندارید، ویدیوی شما می تواند مانند آن صدا کند.

چشم انداز ویدیویی هوش مصنوعی

دیگر ویژگی جدید Clipchamp ابزار حذف پس زمینه تصویر است. به لطف ابزار هوش مصنوعی، کاربران می‌توانند با پس‌زمینه‌های به هم ریخته یا منحرف‌کننده‌ای که ممکن است تمرکز را از نقطه‌ی ویدیو خارج کنند، مقابله کنند. هوش مصنوعی به گونه ای طراحی شده است که به طور یکپارچه پس زمینه را بدون گیج کردن نمای کلی صحنه، بلند کرده و حذف می کند. کاربران Clipchamp می‌توانند روی هر تصویری در جدول زمانی ویدیوی خود کلیک راست کرده و سپس روی «حذف پس‌زمینه» کلیک کنند. پس از اتمام، می‌توانید پس‌زمینه را هرچه می‌خواهید بسازید، یک تصویر جدید یا حتی ویدیوی دیگری در پشت سوژه قرار دهید.

تعبیه هوش مصنوعی به طور مستقیم در نرم افزارهایی مانند Clipchamp به مایکروسافت کمک می کند تا هوش مصنوعی را در دسترس کاربران بسیاری از محصولات خود قرار دهد. این شامل سازندگان ویدیو می شود که ممکن است بدون آموزش فنی زیادی در ابزارهای ویرایش، سرگرمی باشند. و از آنجایی که هوش مصنوعی به گسترش حضور خود در فیلم‌سازی ادامه می‌دهد، این احتمالاً رایج‌تر خواهد شد. به عنوان مثال، Adobe و هوش مصنوعی Firefly آن برای ویدیو می‌توانند انواع ترفندهای ویرایش ویدیو را انجام دهند، حتی در صورت لزوم، فیلم جدیدی بسازند. همچنین برنامه هایی مانند Veed وجود دارند که می توانند بهترین برداشت های شما را برای شما انتخاب کنند. همین امر در مورد پلتفرم های عمومی تر مانند YouTube و تولید کننده موسیقی هوش مصنوعی و ابزار طوفان فکری جدید آن نیز صدق می کند.

مایکروسافت برنامه های ویدئویی هوش مصنوعی خود را در اینجا متوقف نمی کند. در حال حاضر روی آپشن های پیشرفته‌تر کار می‌کند، از جمله دستیارهای هوش مصنوعی برای همکاری مداوم، تشخیص خودکار صحنه، و خلاصه‌سازی ویدیو برای همراهی با ویرایش.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

اریک هال شوارتز یک نویسنده مستقل برای TechRadar با بیش از 15 سال تجربه در پوشش تقاطع جهان و فناوری است. در پنج سال گذشته، او به‌عنوان سرپرست نویسندگان Voicebot.ai خدمت کرد و در زمینه گزارش‌دهی در زمینه هوش مصنوعی و مدل‌های زبان بزرگ پیشرو بود. او از آن زمان در محصولات مدل های هوش مصنوعی مولد، مانند ChatGPT، Anthropic's Claude، Google Gemini، و هر ابزار رسانه مصنوعی دیگر متخصص شد. تجربه او طیف وسیعی از رسانه ها را شامل می شود، از جمله رویدادهای چاپی، دیجیتال، پخش و زنده. اکنون، او به گفتن داستان‌هایی که مردم می‌خواهند و نیاز دارند درباره فضای به‌سرعت در حال تکامل هوش مصنوعی و تأثیر آن بر زندگی‌شان بشنوند، ادامه می‌دهد. اریک در شهر نیویورک مستقر است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است