متن خبر

هدفون و آمپ رده بالا Austrian Audio یک راه‌اندازی برای علاقه‌مندان به صدا است.

هدفون و آمپ رده بالا Austrian Audio یک راه‌اندازی برای علاقه‌مندان به صدا است.

شناسهٔ خبر: 440058 -




اگر نام Austrian Audio را نشنیده اید، نگران نباشید – متخصص هدفون مستقر در وین تنها در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد.

گفته می‌شود، اگر واقعاً به صدای موسیقی خود اهمیت می‌دهید، باید نام آن را بنویسید - این شرکت بهترین هدفون‌های سیمی را که تا به حال شنیده‌ام تولید می‌کند.

خروجی این شرکت هنوز به شدت در سراسر TechRadar قابل استفاده نیست (اگرچه می توانید به تحلیل تا حد زیادی درخشان ما در مورد هدست PG16 مخصوص بازی مراجعه کنید) اما من از کمک به آزمایش سه مجموعه قوطی سیمی صوتی اتریشی برای نشریه خواهر TR لذت بردم. Hi-Fi؟، و نگاهی گذرا به این مجموعه مرتب از تحلیل های پنج ستاره، واقعاً تمام مقدمه ای است که به آن نیاز دارید.

جالب اینجاست که دو نسخه جدید Audio اتریشی با مجموعه‌هایی از اعداد، خط تیره و حروف که به سختی به خاطر می‌آیند از طریق نام نیز نامگذاری نشده‌اند. پس بیایید با هدفون های The Composer و تقویت کننده هدفون The Score One آشنا شویم.

مؤلفه ستاره The Composer آخرین نسخه از فناوری ابتکاری Hi-X (High Excursion) اتریش Audio است که دارای یک درایور ۴۹ میلی‌متری با سیستم حلقه‌ای با ماشینکاری دقیق و دارای حداکثر استحکام آهنرباهای نئودیمیم درجه N52 است.

این طراحی نوید افزایش جریان هوا و ارائه قوی ترین میدان مغناطیسی در کلاس خود را می دهد. Audio Austrian دیافراگم Hi-X49 DLC را با کربن الماس مانند (DLC) پوشانده است تا مخروط را بدون گفت ن وزن فوق‌العاده سفت و سخت کند، تا وضوح و چابکی فوق‌العاده در فرکانس‌ها و سطوح بسیار پایین THD (تحریف هارمونیک کلی) را به رخ بکشد.

و با هدفون‌ها، راحتی مهم است، پس Audio Austrian Composer را با آنچه که آن را "پیچیده‌ترین طراحی مکانیکی موجود در بازار، شامل گوش‌های کج‌شونده منحصربه‌فرد با چهار موقعیت برای دستیابی به تناسب بی‌عیب و نقص" می‌نامد، به‌علاوه بالشتک‌های فوم مموری و یک توری مجهز می‌کند. مواد روی هدبند، برای آزاد کردن گرما و جلوگیری از تعریق. وزن این هدفون نیز کمتر از ۴۰۰ گرم است و عملکرد سنگین وزن را با تناسب و چابکی در وزن بالا نوید می دهد.


نظر: Audio Austrian به دنبال عظمت ادیوفیست است - و من موفقیت بزرگی را پیش بینی می کنم

یک آمپر هدفون با امتیاز کامل Austrian Audio، مدار داخلی <a href= که از بالا دیده می‌شود، در پس‌زمینه سفید" class="lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eu7yASuxPHA6sPvrvcT547-320-80.png 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eu7yASuxPHA6sPvrvcT547-480-80.png 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eu7yASuxPHA6sPvrvcT547-650-80.png 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eu7yASuxPHA6sPvrvcT547-970-80.png 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eu7yASuxPHA6sPvrvcT547-1024-80.png 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eu7yASuxPHA6sPvrvcT547-1200-80.png 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eu7yASuxPHA6sPvrvcT547.png" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eu7yASuxPHA6sPvrvcT547.png">

مداری که نشان می‌دهد قطعاً با این مدار امتیاز کامل را می‌گیرید... (اعتبار تصویر: صوتی اتریشی)

از آنجایی که بیشتر ما صدا را در اولویت قرار می دهیم و روی مجموعه ای از بهترین هدفون های روی گوش سرمایه گذاری می کنیم، یک آمپلی فایر اختصاصی (که اغلب در یکی از بهترین DAC های قابل حمل یافت می شود) در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از راه اندازی است - آن درایورهای بزرگ زیبا که پوشش می دهند. گوش‌های شما می‌توانند از کمی صدای اضافی برای انجام کار خوب خود استفاده کنند.

بله، می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد که از یک هجوم اضافی چشم پوشی کنید، اما یک تقویت‌کننده هدفون با استعداد گوش دادن را به سطوح جدیدی می‌برد و به گفته Austrian Audio، این همان چیزی است که با Full Score One، اولین آمپلی‌فایر هدفون این شرکت به دست می‌آورید.

Audio اتریشی به ما می گوید که رویکردش در اینجا با ساخت یک تقویت کننده با نویز بسیار کم قابل مقایسه است و این یک استراتژی عالی برای اتخاذ است. پس ، Full Score One هدفون‌های با امپدانس پایین تا ۱۰ اهم و هدفون‌های امپدانس بالا و حساسیت کم با بیش از ۳۰۰ اهم را کنترل می‌کند.

Full Score One همچنین از فناوری جدید True Transient Technology (TTT) سازنده خود استفاده می‌کند، یک نوآوری اختصاصی که به تقویت‌کننده کمک می‌کند «حتی شیب‌دارترین حالت‌های گذرا» را ارائه دهد - به ضربه زدن یک کلاه بلند یا کندن یک سیم باس فکر کنید.

پیاده‌سازی TTT شامل زمان افزایش ثابت ولتاژ خروجی کوتاه آمپر اولیه Full Score One، همراه با حداکثر سرعت بالا می‌باشد که نوید ارائه صادقانه پهنای باند کامل و بهترین ظرافت‌های ضبط را می‌دهد. برخی از ضبط‌های موسیقی (قدیمی‌تر) با سیستم‌های صوتی کندتر ترکیب شده بودند، اما یک دکمه TTT در پانل جلویی Full Score One وجود دارد، پس حتی می‌توانید آن را روشن و خاموش کنید.

تناسب و پایان همان چیزی است که در این سطح آرزویی انتظار دارید - Audio Austrian فقط از اجزای پیشرفته یا درجه نظامی استفاده می کند.

ما اینجا چقدر آرزومندیم؟ خوب بله، باید به شما بگویم - خودتان را آماده کنید.

دو مدل جدید Austrian Audio تا دسامبر ۲۰۲۳ عرضه خواهند شد. هدفون Composer با قیمت ۲۶۹۹ دلار / ۲۲۴۹ پوند (که تقریباً ۴۲۷۵ دلار استرالیا است) و آمپلی فایر هدفون Full Score One با قیمت ۱۴۹۹ دلار / ۱۲۹۹ پوند (یعنی حدود ۷۰ دلار استرالیا) به فروش می رسد.

من به شما هشدار دادم که این فضای سطح بالایی است. و اگر شما هم مثل من هستید، باز هم دوست دارید بشنوید که این راه‌اندازی ۴۱۹۸ دلاری چه می‌تواند انجام دهد…

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است