متن خبر

هدفون های Nothing Ear و Ear (a) برای تقویت حالت شفافیت تنظیم شده اند.

هدفون های Nothing Ear و Ear (a) برای تقویت حالت شفافیت تنظیم شده اند.

شناسهٔ خبر: 467633 -




هیچی گوش (a) earbuds
گوش هیچ (الف) (اعتبار تصویر: آینده)

Nothing Ear و Nothing Ear (a) جدیدترین هدفون های بی سیم Nothing هستند که در اوایل این ماه رونمایی شدند - و به روز رسانی ها در حال انجام است و به زودی به حالت شفافیت ارتقا می یابد.

این سخنی از کارل پی ، مدیر عامل Nothing است که او میگوید پیشرفت‌ها "مشاهده" خواهند بود. او همچنین از کاربران خواسته است که به ارائه بازخورد در مورد هدفون های بی سیم ادامه دهند، پس می توان در آینده تغییرات بیشتری انجام داد.

در بررسی Nothing Ear (a) ، ما به شدت تحت تأثیر آنچه هدفون‌ها ارائه می‌کردند، کیفیت صدای "عالی"، راحتی، عمر باتری، و فناوری حذف نویز و 99 دلار / 99 پوند (حدود 99 دلار) را ستودیم. 192 دلار استرالیا) قیمت.

هدفون‌های Nothing Ear کمی گران‌تر هستند و 149 دلار / 129 پوند (حدود 250 دلار استرالیا) هستند، اما هر دو دارای یک حالت شفافیت هستند که می‌توانید برای شنیدن آنچه در اطرافتان اتفاق می‌افتد بدون بیرون آوردن هدفون از آن استفاده کنید.

به زودی

بهبودهای قابل توجه در حالت شفافیت به زودی برای Ear and Ear (a) ارائه می شود. 26 آوریل 2024

هنگامی که Nothing Ear (a) را آزمایش می کردیم، هیچ مشکلی در حالت شفافیت مشاهده نکردیم، و هیچ شکایت گسترده ای از سایر کاربران ندیدیم - اما همیشه خوب است که شاهد بهبودها و پیشرفت های اضافه شده از طریق به روز رسانی نرم افزار باشیم.

حالت شفافیت زمانی عالی است که مثلاً با شخصی رو در رو چت می کنید و می خواهید هدفون را در گوش خود بگذارید. میکروفون روی برد صداهای محیط شما را پخش می کند، پس می توانید آنچه را که طرف مقابل می گوید بشنوید.

Pei هیچ جدول زمانی برای زمانی که ممکن است به‌روزرسانی برای هدفون‌ها ظاهر شود، ارائه نکرده است، فقط اینکه «به زودی» خواهد بود. همچنین هیچ نشانه ای از اینکه چه ترفندهای دیگری می تواند در همان به روز رسانی نرم افزار در زمان فرا رسیدن زمان اضافه شود، وجود ندارد.

ما هر دو گوشی Nothing Ear و Nothing Ear (a) را به عنوان یکی از بهترین هدفون های بی سیم موجود در بازار در حال حاضر رتبه بندی می کنیم، و اگر بخواهند به روزرسانی های نرم افزاری منظم را در طول زمان دریافت کنند، به یکسان شدن ادامه می دهند. بهتر.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید با تلاش برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد و همچنین سال‌ها مشغول ویرایش مواردی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook بوده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است