متن خبر

هدفون‌های جدید خواب Anker اکثر صداها را مسدود می‌کنند تا بتوانید مانند یک نوزاد بخوابید

هدفون‌های جدید خواب Anker اکثر صداها را مسدود می‌کنند تا بتوانید مانند یک نوزاد بخوابید

شناسهٔ خبر: 458083 -




Anker Soundcore Sleep A20
(اعتبار تصویر: Anker)

برند صوتی Anker قصد دارد با استفاده از جفت هدفون بی‌سیم آینده‌اش: Soundcore Sleep A20، به مردم کمک کند تا خواب خوبی داشته باشند. این جوانه ها به طور ویژه ساخته شده اند تا صدای بیرون را تا حد امکان مسدود کنند و در عین حال راحت در رختخواب پوشیده شوند.

اولین چیزی که در صفحه محصول Sleep A20 به آن توجه می شود این است که هیچ ویژگی حذف نویز فعالی وجود ندارد - احتمالاً به این دلیل که فناوری ANC به سرعت باتری های هدفون را تخلیه می کند. در عوض، Anker در حال پیاده سازی چیزی است که آن را "سیستم پوشش نویز 4 نقطه ای" می نامد. با طرحی شروع می شود که به جای یک لایه، دو لایه سیلیکون را تشکیل می دهد. این پیکربندی، طبق ادعای شرکت، به A20s «سه برابر قوی‌تر از ایربادهای باغی» شما «مسدود کننده نویز غیرفعال» را می‌دهد.

Anker's Soundcore Sleep A20

(اعتبار تصویر: Anker)

به گفته Anker ، دستگاه‌ها با نویز سفید و صداهای دیگر روی «یک کتابخانه صوتی گنجانده شده» از قبل بارگذاری شده‌اند. کنترل صدا هوشمند به‌طور خودکار قدرت صدا را تغییر می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که صدای بیرون (مثل کسی که خروپف می‌کند) به داخل نشت نمی‌کند. همین کتابخانه حتی آلارم‌های شخصی ارائه می‌دهد که فقط شما می‌توانید آن‌ها را بشنوید تا مزاحم همسر خوابتان یا هرکس دیگری نشوید. یک اتاق نزدیک

محکم مهر و موم شده است

وقتی صحبت از طراحی بیرونی به میان می‌آید، این شرکت هدفون‌های Sleep A20 را به گونه‌ای طراحی کرد که به راحتی در آن قرار بگیرند و بيان کرد که آنها با شکل گوش شما ترکیب می‌شوند. از تجربه شخصی صحبت می‌کنیم، خوابیدن در حالی که هدفون گوش است اغلب منجر به درد کسل‌کننده و ضربان‌دار می‌شود. به خصوص اگر به خواب رفته باشید، ممکن است کمی درد داشته باشید.

به نظر می رسد انکر به خوبی از این موضوع آگاه است زیرا مدل آنها دارای پوشش صافی است که از مجرای گوش محافظت می کند. انتهای A20 به یک "بال هوایی" تبدیل می شود تا فشار ناشی از وزن آنها به طور مساوی پخش شود. به گفته انکر، این بال به علاوه "مواد فوق العاده نرم" مورد استفاده برای ساخت آن باید راحتی بیشتری را ایجاد کند.

نوک بال Soundcore Sleep A20

(اعتبار تصویر: Anker)

البته می توانید از طریق بلوتوث به موسیقی یا پادکست از دستگاه پخش مورد علاقه خود گوش دهید. Sleep A20s اساساً برای موسیقی طراحی نشده‌اند، و صفحه محصول Anker برگه مشخصاتی را فهرست نمی‌کند، پس نمی‌دانیم چه نوع درایورهایی دارد.

حداکثر عمر باتری با قاب شارژ برای 80 ساعت تنظیم شده است. در بین شارژها، هدفون ها "14 ساعت پخش مداوم در حالت خواب" را ارائه می دهند. با فعال بودن بلوتوث، این تعداد حتی به 10 ساعت کاهش می یابد. سایر ویژگی های قابل توجه شامل پشتیبانی از نظارت خودکار خواب و ردیابی موقعیت خواب است. هر دو از طریق برنامه رسمی Soundcore قابل دسترسی هستند.

دسترسی

راه اندازی Anker's Soundcore Sleep A20 کمی پیچیده خواهد بود.

در 16 آوریل در ساعت 8 صبح به وقت شرقی، این شرکت یک کمپین Kickstarter راه اندازی می کند که در آن می توانید هدفون ها را با 40 درصد تخفیف در ایالات متحده، بریتانیا و احتمالا آذربایجان پیش خرید کنید زیرا کد کشور "AZ" درج شده است. ما معتقدیم که این یک اشتباه تایپی است و آنها قصد داشتند به جای آن در استرالیا قرار دهند.

پس از پایان Kickstarter، Sleep A20 به طور گسترده برای خرید در آمازون و همچنین ویترین فروشگاه آنلاین آنها با قیمت 150 دلار / 120 پوند / 150 یورو در دسترس خواهد بود. می توانید با وارد کردن ایمیل خود در صفحه محصول ثبت نام کنید تا از شروع کمپین مطلع شوید.

ما با Anker تماس گرفتیم و در مورد برخی جنبه‌ها مانند در دسترس بودن آینده و برچسب قیمت نهایی، از جمله موارد دیگر، توضیح خواستیم. با هر خبری به روز می کنیم.

آخرین مدل Anker ممکن است فقط هدفون هایی باشد که شکاف رقیب Bose را در زمانی که سری SleepBuds خود را متوقف کرد پر می کند. علیرغم اینکه آنها چقدر خوب بودند، به نظر می رسد که علاقه کافی به SleepBuds II وجود نداشت، پس دوشاخه کشیده شد. این مایه شرمساری است زیرا ما واقعاً آنها را دوست داشتیم و Bose هیچ پیشرفتی در مورد هدفون خواب در آینده اعلام نکرده است.

اگر توصیه‌هایی می‌خواهید، فهرست TechRadar از بهترین هدفون‌های خواب برای سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است