متن خبر

هانس تونگ از سرمایه قابل توجه در وضعیت VC و راندهای وارونه به پایین

هانس تونگ از سرمایه قابل توجه در وضعیت VC و راندهای وارونه به پایین

شناسهٔ خبر: 465725 -




برای برخی از سرمایه گذاران، "down round" یک عبارت کثیف است، اما برای هانس تونگ از Notable Capital چنین نیست . Hans یکی از شرکای مدیریتی در Notable Capital، سابقاً GGV Capital است ، یک شرکت سرمایه گذاری که بر سرمایه گذاری در ایالات متحده، آمریکای لاتین، اسرائیل و اروپا تمرکز دارد.

هانس که مجموعه‌ای از شرکت‌هایی مانند Airbnb، StockX و Slack را شامل می‌شود، با پادکست TechCrunch's Equity صحبت کرد تا در مورد وضعیت کلی سرمایه‌گذاری و اینکه چرا هنوز معتقد است دورهای پایین می‌تواند بسیار منطقی باشد، صحبت کرد. به گفته هانس، «IPO در واقع فقط یک نقطه عطف است، نه پایان بازی. IPO آغازی است برای سرمایه‌گذاران عمومی که در راه هستند. پس وقتی به ارزش‌گذاری‌های بلندمدت فکر می‌کنید، بالا یا پایین بودن موقتی آنقدر مهم نیست که در پایان یک نتیجه بزرگ ایجاد کنید.» شایان ذکر است که طبق داده‌های PitchBook ، تا سپتامبر 2023، نزدیک به 11 درصد از معاملات VC سال کاهش یافت .

هانس همچنین به ما اطلاع داد که چرا او همچنان در مورد فین‌تک خوش‌بین است و چه بخش‌هایی در فضای فین‌تک او را به‌طور خاص روان‌گردان کرده است.

البته، ما تغییرات اخیر را در شرکت خود او تحلیل کردیم ، که از شرکت 24 ساله مرزی GGV Capital شکل گرفت و فعالیت های ایالات متحده و آسیا را به ترتیب به Notable Capital و Granite Asia تغییر نام داد. تحول GGV جدیدترین تغییر در رشته تغییراتی است که در دنیای سرمایه گذاری مخاطره آمیز دیده ایم، از جمله تغییرات پرسنلی در Founders Fund ، Benchmark و Thrive Capital .

برای شنیدن صحبت های هانس در مورد این موضوعات و موارد دیگر، بازی را بزنید! سهام روز دوشنبه باز خواهد گشت. بعدا می بینمت!

Equity پادکست شاخص TechCrunch است و هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه پست می‌کند. می‌توانید در پادکست‌های Apple ، Overcast ، Spotify و همه پخش‌ها مشترک ما شوید.

همچنین می‌توانید Equity را در X و Threads در @EquityPod دنبال کنید.

برای متن کامل مصاحبه، برای کسانی که خواندن را به گوش دادن ترجیح می دهند، آرشیو کامل قسمت های ما را در Simplecast تحلیل کنید .

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است