متن خبر

هارلم کپیتال در حال جمع آوری ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه است

هارلم کپیتال در حال جمع آوری ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه است

شناسهٔ خبر: 474098 -




بر اساس اسناد ثبت شده در SEC، هارلم کپیتال در حال جمع آوری 150 میلیون دلار سرمایه است.

در صورت جمع آوری، این صندوق جدید، سومین سرمایه شرکت، بزرگترین سرمایه تا به امروز خواهد بود. در سال 2021، هارلم کپیتال 134 میلیون دلار بیش از حد اشتراک جمع آوری کرد، بسیار بیشتر از 40 میلیون دلاری که برای صندوق افتتاحیه خود در سال 2019 جمع آوری کرد.

این شرکت در سال 2015 با هدف حمایت از بنیانگذاران مختلف تاسیس شد. صندوق دوم آن بر روی شرکت‌های پس از تولید در مراحل اولیه از همه بخش‌ها، اما با تمرکز ویژه بر فناوری مصرف‌کننده و سازمانی متمرکز بود. طبق گفته Pitchbook، این شرکت در حال حاضر دارایی های 174 میلیون دلاری تحت مدیریت دارد و از زمان آغاز به کار بیش از 80 سرمایه گذاری با 12 خروج انجام داده است. سرمایه‌گذاری‌ها شامل Propense.ai، fintech Poolit و پلتفرم تجارت الکترونیک Gander است.

هارلم کپیتال بلافاصله به درخواست ما برای اظهار نظر پاسخ نداد.

هارلم کاپیتال همچنین بر جذب سرمایه از شرکای محدود متفاوت برای صندوق دوم خود متمرکز شد و می توان تصور کرد که این ماموریت همچنان ادامه خواهد داشت زیرا شرکت به ماموریت خود در حمایت از نسل بعدی بنیانگذاران متنوع وفادار می ماند.

همچنین باید توجه داشت که اشتراک بیش از حد صندوق 2 هارلم کاپیتال پس از داغ شدن زندگی سیاه پوستان مهم است، زمانی که صنعت خود را متعهد به حمایت از گروه‌های به حاشیه رانده شده تاریخی اعلام کرد و پول را به آن جوامع سرازیر کرد، به وجود آمد. صندوق سوم هارلم کاپیتال به دنبال جمع آوری پول در محیطی بسیار متفاوت است، جایی که واکنش منفی به تنوع و شمول در صنایع سراسر آمریکا ریشه دوانده است.

جمع آوری موفقیت آمیز این سرمایه 150 میلیون دلاری نه تنها نمایشی از موفقیت برای هارلم کپیتال و بنیانگذاران آن خواهد بود، بلکه شاهدی بر اشتهای این صنعت برای همچنان باور و حمایت از جوامع با استعداد و کم نمایندگی است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است