متن خبر

نیک گرین از Thrive Market برای ایجاد یک شرکت خواربار فروشی میلیارد دلاری صحبت می کند

نیک گرین از Thrive Market برای ایجاد یک شرکت خواربار فروشی میلیارد دلاری صحبت می کند

شناسهٔ خبر: 461734 -




رونق بازار خوب است، پر رونق است. این شرکت تجارت الکترونیک میلیارد دلاری در سال 2016 با ایده تحویل خواربار آنلاین به صحنه آمد. این ایده قبل از عادی شدن خرید غذا به صورت آنلاین در طول همه گیری شیوع پیدا کرد و Thrive Market را به خوبی جلوتر - و آنها را به خوبی مجهز کرد - تا در بین همتایان خود متمایز شود. نیک گرین، یکی از بنیانگذاران شرکت، به Found رفت تا در مورد شرکت خود و تحولات بازار از زمانی که برای اولین بار آن را راه اندازی کرد، صحبت کند.

برای مصرف‌کنندگان آگاه که می‌خواهند با دلارهایشان رای بدهند و تصمیم‌های خوبی برای خانواده‌شان، سلامتی‌شان و همچنین برای کره زمین بگیرند، ما در نهایت در تلاش هستیم تا فروشگاهی یک‌جا بسازیم که در آن بتوانید همه چیزهای خود را در Thrive دریافت کنید. ،" او به ما گفت.

گرین در مورد اهمیت تأسیس شرکتی مانند این صحبت کرد: هزینه غذای سالم در ایالات متحده به شدت افزایش یافته است و بدتر شدن اوضاع. بسیاری از خانواده ها اصلاً در مناطقی زندگی نمی کنند که به آنها امکان دسترسی به غذای سالم را می دهد. این مناطق به عنوان بیابان های غذایی شناخته می شوند و به معضلی فزاینده در این کشور تبدیل شده اند. این استدلال همان چیزی است که به Thrive Market کمک کرد تا به اولین خرده‌فروش آنلاین مواد غذایی تبدیل شود که وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا آن را برای پذیرش کوپن‌های غذا تأیید کرد.

گرین گفت: «این یک لحظه مهم برای مردم است، 10 میلیون خانواده آمریکایی که از این به عنوان شکل خرید خود استفاده می کنند. "مشکل برای مدت طولانی بزرگ بوده است. "

با این حال، جمع آوری سرمایه برای شرکتی مانند این آسان نبود. سرمایه‌گذاران در آن زمان لزوماً از ایده خواربار فروشی آنلاین خوش‌بین نبودند، و تدارکات هر شرکت غذایی برای ترساندن حتی مشهورترین چک‌نویس‌ها کافی است. Thrive Market مجبور بود از سازندگان محتوا و اینفلوئنسرها پول جمع کند تا زمانی که VCها به این شوق دست پیدا کردند. این شرکت از آن زمان تاکنون بیش از 500 میلیون دلار فروش داشته است و تا به امروز بیش از 200 میلیون دلار در جمع آوری سرمایه جمع آوری کرده است.

گرین همچنین در مورد اینکه یک کارآفرین سریالی است و آنچه که از اولین باری که شروع به راه‌اندازی یک کسب‌وکار با خود کرده است، صحبت کرد. او در مورد داشتن یک تیم موسس با مجموعه مهارت های متنوع و اهمیت داشتن یک کسب و کار با یک ماموریت یاد گرفت. او همچنین به طور خلاصه در مورد برخی از ابتکارات اجتماعی Thrive و بازوی تاثیرگذاری آن که تا به امروز 13 میلیون دلار جمع آوری کرده است صحبت کرد. این شرکت همچنین به خانواده های کم درآمد عضویت رایگان می دهد تا آنها نیز بتوانند از این سرویس استفاده کنند.

ما احساس می کنیم کارهای زیادی انجام داده ایم، اما واقعاً تازه شروع کرده ایم.»

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است