متن خبر

نیکون به‌تازگی دوربین‌های RED را خریداری کرد – و بلافاصله به یک بازیگر اصلی در دوربین‌های سینما تبدیل شد

نیکون به‌تازگی دوربین‌های RED را خریداری کرد – و بلافاصله به یک بازیگر اصلی در دوربین‌های سینما تبدیل شد

شناسهٔ خبر: 456353 -




نشان‌های سینمای دیجیتال قرمز و برند نیکون در پس‌زمینه چند رنگ
(اعتبار تصویر: Red Digital Cinema / Nikon)

نیکون با اعلام خرید 100% سینمای دیجیتال RED - سازندگان دوربین‌های سینمای پیشرو در صنعت مانند 8K V-Raptor که در فیلم‌های پرفروش هالیوود از جمله Guardians of the Galaxy Vol استفاده می‌شود، دنیای عکس و ویدیو را شگفت‌زده کرده است. 3 .

این باید یک شراکت رویایی برای هر دو طرف به بیش از یک راه باشد، و طرفداران نیکون باید از قبل تصور کنند که چه آپشن های ویدیویی پیشرفته می‌توانند به بهترین دوربین‌های بدون آینه نیکون راه پیدا کنند.

در بیانیه منتشر شده توسط نیکون آمده است: "این توافق در نتیجه تمایلات دوجانبه نیکون و RED برای برآورده کردن نیازهای مشتریان و ارائه تجربیات کاربری استثنایی فراتر از انتظارات، ادغام نقاط قوت هر دو شرکت حاصل شد. تخصص نیکون در توسعه محصول. قابلیت اطمینان استثنایی و دانش در پردازش تصویر و همچنین فناوری اپتیکال و رابط کاربری همراه با دانش RED در دوربین های سینمایی از جمله فناوری منحصر به فرد فشرده سازی تصویر و علم رنگ، امکان توسعه محصولات متمایز در دوربین های حرفه ای سینمای دیجیتال را فراهم می کند. بازار.

نیکون از این خرید برای گسترش بازار دوربین‌های سینمای دیجیتال حرفه‌ای که به سرعت در حال رشد است، استفاده می‌کند و بر پایه‌های تجاری و شبکه‌های شرکت‌ها استوار است و آینده‌ای هیجان‌انگیز از توسعه محصول را نوید می‌دهد که همچنان مرزهای امکان‌پذیر در فیلم و ویدیو را پیش می‌برد. تولید."

RED Digital Cinema که اکنون یکی از زیرمجموعه‌های نیکون است، بیانیه مشابهی را منتشر کرد و گفت : توافق با نیکون که با بنیانگذار Red's Jim Jannard و رئیس جمهور Jarred Land حاصل شد، نشان‌دهنده عصر جدیدی از نوآوری و تعالی در فیلم‌سازی حرفه‌ای است. بخش

"این مشارکت استراتژیک سابقه و تخصص گسترده نیکون در توسعه محصول، دانش در پردازش تصویر، و همچنین فناوری نوری و رابط کاربری را با دوربین های سینمای دیجیتال انقلابی RED و فناوری های برنده جوایز گرد هم می آورد."

دوربین سینمایی Red Komodo 6K در پس‌زمینه مشکی

دوربین سینمایی RED Komodo 6K دارای پایه لنز RF Canon است. دوربین‌های RED آینده احتمالاً دارای پایه Z نیکون هستند. (اعتبار تصویر: RED)

طرفداران نیکون چه انتظاری می توانند داشته باشند؟

نیکون در حال حاضر برخی از بهترین دوربین‌های بدون آینه را می‌سازد و عملکرد ویدیویی و بازی با کیفیت تصویر خود را در سال‌های اخیر افزایش داده است Z8 ویدیوهای خام فوق‌العاده ۸K می‌گیرد – اما میراث آن بدون شک در عکاسی است و بسیاری از حرفه‌ای‌های فیلم‌برداری هرگز نیکون را در نظر نمی‌گیرند. دوربین.

خرید یک نام پیشرو در صنعت دوربین سینما مطمئناً یکی از راه‌های توسعه سریع محصول، ایجاد برخی از بهترین دوربین‌های فیلمبرداری و جذب خلاقان بیشتر به سیستم نیکون Z است. به هر حال، RED که در سال 2007 تأسیس شد، کدک‌های ویدیویی و علوم رنگی را ایجاد کرده و به ثبت رسانده است که مورد حسادت دنیای ویدیو هستند، تخصص‌هایی که نیکون بدون شک می‌خواهد از آن استفاده کند.

فراتر از نادیده گرفتن حق امتیاز ناشی از RED - که دارای حق ثبت اختراع ضبط ویدیوی خام "غیر منسوخ" و حقوق مجوز است که اکنون متعلق به نیکون است که درآمد قابل توجهی کسب می کند - می تواند کدک افسانه ای خام R3D RED (معروف به Redcode raw) نیز پیدا کند. به دوربین های آینده نیکون راه پیدا می کند؟ و آیا این یک رابطه یک طرفه است یا دوربین های RED آینده از تخصص نیکون بهره خواهند برد؟ بسیار بعید است که آنها با پایه لنز RF کانن دیگر عرضه شوند که توسط افرادی مانند RED Komodo 6K استفاده می شود!

فقط زمان می تواند بگوید. اما رقبای اصلی نیکون - یعنی سونی ، کانن و پاناسونیک - باید با این خبر دانه‌های عرق را روی ابروهایشان احساس کنند و من نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم این به کجا می‌رود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر دوربین ها

تیم ویرایشگر دوربین در TechRadar است. او بیش از 15 سال در صنعت فیلمبرداری عکس با بیشتر کسانی که در دنیای روزنامه نگاری فناوری هستند، لذت برده است. تیم در طول مدتی که به عنوان معاون ویراستار فنی با عکاس آماتور، به عنوان یک فریلنسر و در نتیجه ویراستار در Tech Radar، دانش فنی عمیق و تجربه عملی با دوربین‌ها را توسعه داده است و دیگران را از طریق اخبار، بررسی‌ها و ویژگی‌ها آموزش می‌دهد. او همچنین در تولید ویدئو برای استودیو 44 با مشتریانی از جمله کانن کار کرده است و اوقات فراغت خود را داوطلبانه برای مشاوره با یک تیم داستان‌های غیرانتفاعی و متنوع مستقر در نایروبی می‌گذراند. تیم کنجکاو، یک فوتبالیست و دونده مشتاق، خلاق و مشتاق، و یک شراب سفید میانه رو است که در کنیا زندگی کرده است و معتقد است که ما چیزهای زیادی برای لذت بردن و یادگیری از یکدیگر داریم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است