متن خبر

نیجریه edtech Klas تحت حمایت Techstars یک میلیون دلار برای مقیاس جهانی پلت فرم آموزش آنلاین جمع آوری می کند.

نیجریه edtech Klas تحت حمایت Techstars یک میلیون دلار برای مقیاس جهانی پلت فرم آموزش آنلاین جمع آوری می کند.

شناسهٔ خبر: 448474 -




پلتفرم آموزش آنلاین نیجریه ای Klas با مشارکت Techstars، HoaQ Capital و چندین سرمایه گذار فرشته، یک میلیون دلار سرمایه اولیه به رهبری Ingressive Capital جمع آوری کرده است. Klas که در سال 2022 توسط Nathan Nwachuku و Lekan Adejumo تأسیس شد، به کاربران امکان می‌دهد کتاب‌های الکترونیکی، دوره‌ها و کلاس‌های زنده ایجاد و بفروشند.

این پلتفرم مؤلفه‌های کلاسی ضروری مانند زمان‌بندی، پرداخت‌ها، آپشن های جامعه، تجزیه و تحلیل، و کنفرانس ویدیویی را ارائه می‌دهد، و موضوعات مختلفی از برنامه‌نویسی و طراحی گرفته تا امور مالی، هنر و زبان‌ها را ارائه می‌دهد.

"شما می توانید به آن فکر کنید همانطور که در مورد Shopify فکر می کنید. کاری که آنها برای فروشگاه‌های آنلاین انجام می‌دهند، جایی که هر کسی می‌تواند فروشگاه‌های خود را راه‌اندازی کند و هر چیزی را به صورت آنلاین بفروشد، همان کاری است که Klas با کمک به آنها برای راه‌اندازی مدارس آنلاین و برگزاری کلاس‌ها برای کاربرانش تلاش می‌کند.» یک مصاحبه.

نواچوکو کلاس را در 18 سالگی تأسیس کرد. سه سال قبل از آن، او با یک تصادف روبرو شد که یک چشمش را از دست داد و در نتیجه شش ماه از مدرسه وقفه گرفت. در این دوره، نواچوکو با اشتیاق به فیزیک و بیرون آمدن از یک کمای دو ماهه، به دنبال درگیر ماندن بود و به فکر راه اندازی یک کلاس آنلاین فیزیک بود که در آن می توانست برای تدریس دروس پول دریافت کند. با این حال، او با پیچیدگی‌هایی در پلتفرم‌های موجود مواجه شد، تجربه‌ای که منجر به اولین ایده یک راه‌حل کارآمد شد که به Klas تبدیل شد.

در این تماس، بنیانگذار به اشتراک گذاشت که پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان و داشتن کدنویسی خودآموز، از بورسیه تحصیلی کانادا امتناع کرد و کالج را رها کرد. در عوض، او متعهد شد که کلاس را تمام وقت بسازد و در سال 2021 هم بنیانگذار و CTO Adejumo خود را بیابد، قبل از جمع آوری مبلغ 180000 دلار، راه اندازی پلتفرم و ورود به Techstars در سال بعد. برخی از سرمایه گذاران در آن دور شامل بنیانگذاران استارت آپ های فناوری نیجریه مانند Odun Eweniyi از Piggyvest و Tola Adesanmi از Spleet هستند.

نواچوکو شکافی را در بازار شناسایی کرد که در آن پلتفرم‌های فعلی مانند Kajabi و Thinkific می‌توانند به دلیل بلوغ محصولاتشان برای کاربرانی که برای اولین بار استفاده می‌کنند، طاقت‌فرسا باشند. در نتیجه، Klas می‌تواند با ارائه یک ابزار ساده و تجربه کاربرپسند، از مزیت‌های متاخر خود استفاده کند، و در بحبوحه افزایش تقاضای جهانی برای آموزش آنلاین، به‌ویژه برای این پلت‌فرم‌ها، کلاس‌های آنلاین جذاب را برای مبتدیان در دسترس قرار دهد. نیروی کار بعدی

ما بیش از حد بر روی یک اکوسیستم بسته متمرکز شده‌ایم، برخلاف این شرکت‌های بزرگ، که اساساً ابزارهای یکپارچه‌سازی هستند و همه چیز به طور کامل در پلتفرم ادغام شده است. برای تجربه کلاس، آنها ممکن است Zoom یا Google Meet را ارائه دهند. برای مدیریت کلاس، شاید Slack و همه چیز. اما با کلاس، همه چیز، از جمله کلاس مجازی ما، از پایه ساخته شد. ما از Zoom یا Google Meet استفاده نمی کنیم. ما در واقع ابزار خود را به نام KlasLife ساخته‌ایم که حتی از هیچ API ویدیویی استفاده نمی‌کند. این از ابتدا و با معماری ویدئویی بسیار منحصر به فرد ساخته شده است.

بنیانگذاران کلاس LR: Nathan Nwachuku و Lekan Adejumo.

امروزه، Klas دارای پایگاه کاربری بیش از 5000 مدرسه آنلاین (سازندگان) است که طبق گفته Nwachuku "صدها هزار دلار" در این پلتفرم به دست آورده اند و 300000 زبان آموز در بیش از 30 کشور جهان فعالیت می کنند. در حالی که بخشی از گروه نادری از استارت آپ های آفریقایی است که به مخاطبان جهانی خدمات می دهند، اکثر کاربران آن در نیجریه مستقر هستند. در حال حاضر، این استارتاپ edtech که در حال تسهیل تراکنش‌ها به نایرا برای کاربران نیجریه و دلار برای کسانی که خارج از نیجریه هستند، می‌خواهد حضور بین‌المللی خود را تقویت کند، با تمرکز بر هند، دومین بازار بزرگ آن و آمریکای شمالی، جایی که بازیگران فعلی در این صنعت بخش عمده‌ای از فعالیت‌های خود را دارند. پایگاه مشتری . این حرکت با استراتژی این استارت آپ برای رفع نگرانی های کاهش ارزش پول مطابقت دارد و شامل برنامه هایی برای افزایش تجربیات کاربران از طریق گزینه های ارز محلی در کشورهای مختلف است.

Klas، با هدف تامین انرژی تا سال 2027 تا 100000 مدرسه آنلاین در سراسر جهان، در حال حاضر یک طرح رایگان با 5% کارمزد تراکنش ارائه می دهد. اگرچه P به عنوان یک جایگزین مقرون‌به‌صرفه برای پلتفرم‌های دیگر مانند Kajabi و Thinkific (که قیمت‌های آنها بین 49 تا 399 دلار است) قرار می‌گیرد، Klas، در تلاش برای افزایش درآمد خود، ممکن است در ماه‌های آینده با معرفی یک محصول سازمانی هدفمند، گران شود. در ارتقاء مهارت کارکنان در شرکت های بزرگ با 199 دلار در ماه.

مدیر عامل Techstars Toronto Sunil Sharma گفت: سرمایه‌گذاری در Klas در اولین مرحله شرکت بر اساس توانایی‌های اصلی بنیانگذاران ناتان و لکان و چشم‌اندازی که برای شرکت در نظر گرفته‌اند، تجربه‌ای ارزشمند بوده است. سرمایه گذاری در بیانیه ای "این اعتماد بیشتر با سرمایه گذاری بعدی ما در شرکت نشان داده شد، کاری که ما دوست داریم در صورت ارائه فرصت های استثنایی انجام دهیم."

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است