متن خبر

نمی توان این را از بین برد… تلویزیون با بهترین رتبه ما برای Super Bowl به رکورد پایین سقوط می کند

نمی توان این را از بین برد… تلویزیون با بهترین رتبه ما برای Super Bowl به رکورد پایین سقوط می کند

شناسهٔ خبر: 449575 -




سامسونگ S90C OLED
(اعتبار تصویر: آینده)

Super Bowl را با بهترین رتبه بندی TechRadar، تلویزیون 65 اینچی S90C OLED سامسونگ که با قیمت 1599 دلار (2599 دلار) به فروش می رسد، به سبک تماشا کنید. آماده برای آن؟ این یک تخفیف عظیم 1000 دلاری است و معامله آنقدر خوب است که خود تیلور سویفت ممکن است آن را به سبد خرید خود اضافه کند.

ما در بررسی Samsung S90C خود به این تلویزیون پنج ستاره اعطا کردیم و تصویر فوق‌العاده، آپشن های بازی عالی و ارزش فوق‌العاده آن را تحسین کردیم. در حالی که صفحه نمایش OLED به روشنایی پرچمدار S95C نیست، اما همچنان تصویری استثنایی با رنگ های زنده و کنتراست تماشایی ارائه می دهد. شما همچنین یک سیستم صوتی چشمگیر، سیستم عامل تایزن سامسونگ و طراحی نازک کاغذی دریافت می کنید - تلویزیونی که می خواهید برای یکشنبه Super Bowl فضای خالی روی دیوار خود را پر کنید.

نکته اصلی این است که این تلویزیون متعلق به شم است. این نه تنها به قیمت بی سابقه ای کاهش می یابد، بلکه برای یک تلویزیون OLED با صفحه نمایش بزرگ ارزش پولی باورنکردنی دارد. فروش تلویزیون Super Bowl سامسونگ فردا در نیمه‌شب به پایان می‌رسد، پس وقتی این پیشنهاد فوق‌العاده ناپدید شد، من را سرزنش نکنید و فکر می‌کنید، ای کاش می‌کردم.

پایان بازی: تلویزیون OLED S90C سامسونگ

من را سرزنش نکنید، معاملات تلویزیونی Super Bowl بیشتر

فروش بیشتر Super Bowl

می‌توانید تعداد بیشتری از بهترین معاملات ارزان تلویزیون و معاملات تلویزیون OLED را در حال حاضر مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید در جمع‌بندی فروش روز رئیس‌جمهور و راهنمای فروش تلویزیون روز رئیس‌جمهور، قیمت‌های اولیه را خریداری کنید .

مکنزی فریزیر ویرایشگر معاملات در ایالات متحده برای TechRadar در Future plc است. او در سه سال گذشته مشاوره معاملاتی را برای Future به اشتراک گذاشته است و دوست دارد محصولاتی را که مصرف کننده می خواهد با بهترین قیمت ممکن پیدا کند. او هشت سال تجربه کار در فضای تجارت الکترونیکی دارد و دوست دارد برای نوزاد پسرش مادر شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است