متن خبر

نمونه اولیه Qualcomm Snapdragon X Elite که لینوکس را اجرا می کند، از برندی بیرون آمده است که احتمالاً هرگز نامش را نشنیده اید – Schenker Tuxedo دارای CPU 12 هسته ای با 32 گیگابایت رم و شگفت انگیز، شگفت انگیز، Debian است.

نمونه اولیه Qualcomm Snapdragon X Elite که لینوکس را اجرا می کند، از برندی بیرون آمده است که احتمالاً هرگز نامش را نشنیده اید – Schenker Tuxedo دارای CPU 12 هسته ای با 32 گیگابایت رم و شگفت انگیز، شگفت انگیز، Debian است.

شناسهٔ خبر: 537343 -




نمونه اولیه تاکسیدو
(اعتبار تصویر: ComputerBase)

مثل همیشه، در کامپیوتکس امسال اعلامیه‌ها و معرفی‌های محصولات زیادی وجود داشته است، اما فقط برندهای بزرگ نیستند که در این نمایشگاه حضور دارند، شرکت‌های کوچک‌تر زیادی نیز برای جلب توجه جهانیان مبارزه می‌کنند.

یکی از آن‌ها، سازنده رایانه‌های شخصی آلمانی Schenker است که نمونه اولیه لپ‌تاپ خود را با تراشه جدید Qualcomm Snapdragon X Elite به نمایش گذاشت. در حالی که اکثر مردم انتظار دارند که آخرین پردازنده کوالکام به طور انحصاری برای تامین انرژی سیستم های ویندوز استفاده شود، با توجه به فشار زیاد برای Copilot+PC، این مدل توسعه ای لینوکس را اجرا می کند و به نظر می رسد که توسط Tuxedo Computers به ​​فروش برسد.

نمونه اولیه نوت بوک در یک بدنه تمام آلومینیومی ممتاز قرار گرفته و تنها 1.36 کیلوگرم وزن دارد. این دستگاه از اسنپدراگون X Elite برخوردار است که دارای 12 هسته و 20 وات TDP است. صفحه نمایش 14 اینچی 16:10 IPS (2560 در 1600) حداکثر روشنایی 400 نیت و پوشش 100٪ sRGB را ارائه می دهد.

هنوز چند چروک برای اتو کردن

نمونه اولیه Tuxedo با 32 گیگابایت رم LPDDR5X عرضه می شود و ذخیره سازی از طریق اسلات M.2-2280 Gen 4 خواهد بود. از نظر پورت ها، HDMI و USB4 به اضافه حداقل دو پورت USB-A (یکی در طرفین) ارائه می کند، اما فراتر از آن مطمئن نیستیم و البته ممکن است مشخصات در نسخه نهایی تغییر کند. دارای باتری سبک وزن 50 وات ساعتی است.

هیچ کلمه ای در مورد قیمت یا در دسترس بودن وجود ندارد زیرا پروژه توسعه لینوکس به عنوان "در حال حاضر در حال انجام" توصیف شده است، از این رو برچسب نمونه اولیه است.

ComputerBase تعدادی عکس از لپ‌تاپ در Computex گرفت و مشاهده کرد: «نمونه اولیه در هنگام بازدید از Debian در حال اجرا بود، اما قابل بوت نبود و در یک حلقه گیر افتاد. هنوز نیاز به پشتیبانی بهتر از لینوکس و توسعه دهندگان نوت بوک از کوالکام وجود دارد که تمرکز فعلی آنها کاملاً روی Windows، Copilot+ و هوش مصنوعی تحت ویندوز است. "

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است