متن خبر

نقض داده ها به هکرها امکان دسترسی به جزئیات کارت اعتباری 1.7 میلیون نفر را می دهد – این چیزی است که ما می دانیم

نقض داده ها به هکرها امکان دسترسی به جزئیات کارت اعتباری 1.7 میلیون نفر را می دهد – این چیزی است که ما می دانیم

شناسهٔ خبر: 742076 -




نقض داده ها
(اعتبار تصویر: Shutterstock)

ارائه دهنده درگاه پرداخت کانادایی Slim CD مورد حمله سایبری قرار گرفت که تقریباً 1.7 میلیون کاربر آمریکایی و کانادایی را تحت تأثیر قرار داده است.

این شرکت برای اولین بار در 15 ژوئن 2024 فعالیت مشکوکی را در سیستم خود شناسایی کرد، اما تحقیقات نشان داد که سیستم برای اولین بار در 17 آگوست 2023 نقض شده است، به این معنی که هکرها تقریباً یک سال به شبکه آن دسترسی داشتند.

Slim CD اصرار دارد که هکرها فقط برای دو روز از این دوره، بین 14 ژوئن تا 15 ژوئن، به اطلاعات کارت اعتباری دسترسی داشتند، اما اطلاعات دسترسی ممکن است شامل نام کامل، شماره کارت اعتباری، تاریخ انقضا و آدرس فیزیکی مشتری باشد.

بدون حفاظت اضافی

به عنوان یک سرویس پردازش پرداخت، اسلیم سی دی اطلاعات کارت اعتباری را ذخیره می کند تا به کاربران و کسب و کارها اجازه دهد به پرداخت های کارت به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند.

این شرکت به کاربران اطمینان داده است که «گام‌هایی برای اجرای پادمان‌های اضافی» برداشته و سیاست‌های خود را در رابطه با امنیت داده‌ها و حفظ حریم خصوصی تحلیل کرده و همچنین این حادثه را به مقامات مجری قانون فدرال و مقامات نظارتی گزارش کرده است.

Slim CD هیچ گونه خدمات رایگان حفاظت از سرقت هویت را به افراد آسیب دیده ارائه نمی دهد. در عوض، این شرکت به مشتریان توصیه کرد که اقداماتی را برای محافظت از خود انجام دهند،

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما شما را تشویق می‌کنیم که با تحلیل صورت‌حساب‌های حساب خود و نظارت بر گزارش‌های اعتباری رایگان خود برای فعالیت‌های مشکوک و شناسایی خطاها، در برابر حوادث سرقت هویت و کلاهبرداری هوشیار باشید.»

این آخرین مورد از مواردی است که به نظر می رسد یک رشته بی پایان از نقض اطلاعات است، با عوامل تهدید کننده که در زمان های اخیر از طریق نقض های امنیتی مختلف به اطلاعات میلیون ها نفر دسترسی پیدا کرده اند .

خدمات اختصاصی حفاظت از سرقت هویت وجود دارد که می تواند به افرادی که تحت تأثیر تهدید همیشه حاضر نقض داده ها هستند کمک کند.

بیشتر از TechRadar Pro

کارمند نویسنده

الن تقریباً چهار سال است که با تمرکز بر سیاست های پس از کووید در حالی که در مقطع کارشناسی سیاست و روابط بین الملل در دانشگاه کاردیف تحصیل می کند و پس از آن مدرک کارشناسی ارشد در ارتباطات سیاسی می نویسد. قبل از پیوستن به TechRadar Pro به عنوان یک نویسنده جوان، او برای تیم محتوای MVC در Future Publishing کار می کرد و با بازرگانان و خرده فروشان برای آپلود محتوا کار می کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است