متن خبر

نقشه های گوگل با هوش مصنوعی مولد برای بهبود اکتشاف آزمایش می کند

نقشه های گوگل با هوش مصنوعی مولد برای بهبود اکتشاف آزمایش می کند

شناسهٔ خبر: 447388 -




این شرکت امروز اعلام کرد که Google Maps یک ویژگی هوش مصنوعی مولد را برای کمک به شما در کشف مکان‌های جدید معرفی می‌کند.

با استفاده از مدل‌های زبان بزرگ (LLM)، ویژگی جدید بیش از 250 میلیون مکان را در Google Maps و مشارکت بیش از 300 میلیون راهنمای محلی را تجزیه و تحلیل می‌کند تا پیشنهاداتی را بر اساس آنچه به دنبال آن هستید ارائه دهد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید مغازه‌های ارزان‌قیمت جالبی در سانفرانسیسکو پیدا کنید، می‌توانید «مکان‌هایی با حال‌وهوای قدیمی در SF» را جستجو کنید و Maps توصیه‌های خرید سازمان‌دهی‌شده بر اساس دسته‌ها و همچنین «چرخ فلک‌های عکس و خلاصه‌های مرور» را ایجاد می‌کند. شرکت توضیح می دهد. این ویژگی جدید به این معناست که احساس مکالمه بیشتری نسبت به تجربه جستجوی معمولی داشته باشد. اگر یک سوال بعدی بپرسید مانند "در مورد ناهار چطور؟" هوش مصنوعی علاقه قبلی شما را به وینتیج جلب می‌کند و رستوران‌هایی را پیدا می‌کند که معیارها را برآورده می‌کنند، مانند یک غذاخوری قدیمی.

این شرکت او میگوید که این ویژگی باید بتواند توصیه‌هایی را حتی در مورد خاص‌ترین یا خاص‌ترین پرس‌وجوها ایجاد کند.

آزمایش دسترسی زودهنگام این هفته در ایالات متحده اجرا می‌شود و برای انتخاب Local Guides، انجمن اعضای Google که نظرات، حقایق و عکس‌ها را در Maps ارائه می‌کنند، در دسترس خواهد بود تا به سایر کاربران در دریافت اطلاعات دقیق درباره مکان‌های مختلف کمک کنند. در آینده نزدیک در دسترس سایر کاربران قرار خواهد گرفت. این شرکت هنوز نگفته است که کدام کشورهای دیگر این ویژگی را دریافت خواهند کرد.

در ماه اکتبر، Google Maps را به‌روزرسانی کرد تا بیشتر شبیه یک ابزار جستجو باشد و آپشن های مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی مانند نتایج عکس‌ها و امکان پیشنهاد مکان‌های خاص هنگام وارد کردن عبارت‌های مبهم مانند «کارهایی که باید انجام شود» را معرفی کرد. ویژگی جدید هوش مصنوعی مولد به نظر می رسد گام بعدی در سفر Maps برای تبدیل شدن به مقصدی برای کشف مکان های جدید به جای استفاده از آن برای ناوبری باشد.

گوگل در پست وبلاگ امروز خود نوشت: «این تازه شروعی است که چگونه Maps را با هوش مصنوعی مولد سوپرشارژ می کنیم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است