متن خبر

نقد و بررسی ENGWE L20 2.0: بهترین دوچرخه الکترونیکی تاشو مقرون به صرفه؟

نقد و بررسی ENGWE L20 2.0: بهترین دوچرخه الکترونیکی تاشو مقرون به صرفه؟

شناسهٔ خبر: 744290 -




نکات فنی آنلاین توسط خواننده پشتیبانی می شود. ممکن است هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما، کمیسیون دریافت کنیم. بیشتر بدانید.

ENGWE L20 2.0 نسخه ارتقا یافته ENGWE L20 است. این نسخه تاشو است و باتری، موتور، گشتاور، سیستم تعلیق و ترمزهای قدرتمندتری دارد. همچنین نسبتا سبک تر و مقرون به صرفه تر از مدل قبلی خود است. این تحلیل منعکس کننده تجربه صادقانه ما در آزمایش ENGWE L20 2.0 برای بیش از یک هفته است.

ما در مورد همه چیز از طراحی گرفته تا عملکرد، مشخصات، باتری، قیمت، مونتاژ و غیره صحبت خواهیم کرد. در پایان این بررسی، باید اطلاعات کافی برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا ENGWE L20 2.0 دوچرخه الکترونیکی برای شماست یا خیر، داشته باشید.

فهرست مطالب

نقد و تحلیل ENGWE L20 2.0: بهترین دوچرخه الکترونیکی تاشو مقرون به صرفه؟

سدیق اولانرواجو

جعبه گشایی و راه اندازی
صفحه نمایش و کنترل پنل
عملکرد

خلاصه

بسیاری از دوچرخه های الکترونیکی تاشو مانند ENGWE L20 2.0 دارای موتور 52 ولت، کیفیت ساخت و سایر ویژگی های جالب نیستند. عملکرد در تمام زمین ها ثابت است، سیستم ترمز تیز است، و سیستم تعلیق صندلی یک گفت نی عالی است. بعلاوه، باتری طولانی مدت است و محدوده های قابل توجهی را طی می کند. در پایان، ENGWE L20 2.0 ارزش هر سنت از برچسب قیمت 799 دلاری را دارد.

مزایا و معایب

در اینجا نگاهی گذرا به برخی از چیزهایی که ما دوست داشتیم و آرزو داشتیم در ENGWE L20 2.0 بهتر باشد، آورده شده است.

جوانب مثبت منفی
80-85٪ از پیش مونتاژ خارج از جعبه صفحه نمایش در نور خورشید غیرقابل خواندن می شود
راه اندازی سریع و ساده است موتور با صدای بلند
موتور سریع 52 ولت بدون سیستم ترمز هیدرولیک
ارزان و ارزش زیادی برای پول حداقل ارتفاع صندلی برای سواران کوتاه قد مناسب نیست
طراحی جمع و جور و پرداخت عالی سرعت سنج کمی نادرست است
قاب تاشو
سیستم تعلیق پایه صندلی
چراغ ترمز دستی یکپارچه
باتری طولانی مدت
قفسه بار داخلی رایگان

مشخصات فنی کلیدی

موتور: 1125 وات (اوج)، 750 وات (نامی)

گشتاور: 75 نیوتن متر

حداکثر سرعت: 20 مایل در ساعت / 32 کیلومتر در ساعت (فقط دریچه گاز). 28 مایل در ساعت / 45 کیلومتر در ساعت (پدال کمکی)

ترمزها: ترمزهای دیسکی مکانیکی روتور 180 میلی متری

باتری: باتری لیتیوم یونی 52V13Ah

وزن دوچرخه: 68.3 پوند یا 31 کیلوگرم

وزن باتری: 9.1 پوند یا 4.1 کیلوگرم

سایز لاستیک: لاستیک های چربی 20 در 3.0 اینچ

جعبه گشایی و راه اندازی (4.5 / 5)

80-85٪ از ENGWE L20 2.0 از پیش مونتاژ شده و با دقت در جعبه بسته بندی شده است. تمام ابزار مورد نیاز برای مونتاژ سایر قطعات همراه دوچرخه حمل می شود. دفترچه راهنمای کاربر دستورالعمل های واضحی برای مونتاژ دوچرخه دارد. ENGWE همچنین دارای یک ویدیو جعبه گشایی/مونتاژ است که دستورالعمل های گام به گام برای مونتاژ دوچرخه را ارائه می دهد. راه اندازی دوچرخه حدود 25-30 دقیقه طول کشید.

اگرچه قفسه جلو یک لوازم جانبی 89 دلاری برای ENGWE L20 2.0 است، دوچرخه الکترونیکی دارای یک قفسه بار رایگان از قبل نصب شده است. این قابل توجه بود زیرا بسیاری از مارک ها قفسه ها و سبدهای جلو و بار را به عنوان لوازم جانبی اضافی که جداگانه خریداری می شوند ارائه می دهند.

توجه: ویدیوی رسمی جعبه گشایی/مونتاژ چراغ جلو را نشان می دهد که روی قفسه جلو ثابت شده است. با این حال، قفسه جلو یک افزونه است که همراه دوچرخه حمل نمی شود. اگر سبد جلو ندارید، می‌توانید لامپ را با استفاده از یک پیچ بلندتر به گلگیر جلویی ثابت کنید. پیچ در جعبه آنقدر بلند نیست که چراغ جلو و قفسه را روی چرخ جلو نگه دارد.

طراحی (4/5)

ENGWE L20 2.0 شبیه یک دوچرخه الکترونیکی مقرون به صرفه نیست. طراحی و ساخت فریاد با کیفیت بالا. واحد تحلیل ما دارای قاب رنگی سبز دریا است، اما ENGWE L20 2.0 در دو رنگ دیگر نیز موجود است: صورتی رز و سیاه اونیکس.

Design (4.2 / 5) image - engwe-l20-20-review-the-best-budget-friendly-foldable-e-bike-4-compressed

پیچ های نصب روی قاب وجود دارد تا در صورت تمایل یک نگهدارنده بطری آب را بچسبانید. قفسه عقب همچنین دارای سوراخ‌هایی برای نصب لوازم جانبی مانند سبد، کیف و غیره است. پایه فلزی به طرز قابل ستایشی محکم و سنگین است. دارای پایه چوبی لاستیکی ضد لغزش برای جلوگیری از لیز خوردن دوچرخه روی سطوح خیس یا لغزنده.

Design (4.2 / 5) image 2 - engwe-l20-20-review-the-best-budget-friendly-foldable-e-bike-5-compressed

هنگامی که تا می شود، دوچرخه روی پایه فلزی قرار می گیرد که حتی از پایه پایه محکم تر است. همچنین می‌توانید هنگام تا کردن دوچرخه در فضای ذخیره‌سازی کوچک‌تر، پدال‌ها را جمع کنید. اهرم فلزی را داخل پدال ها بکشید و بسته به موقعیت پدال، آنها را به سمت بالا یا پایین تا کنید.

Design (4.2 / 5) image 3 - engwe-l20-20-review-the-best-budget-friendly-foldable-e-bike-6-compressed

تا کردن ENGWE L20 2.0 یک فرآیند چهار مرحله ای است که تنها چند ثانیه طول می کشد.

    قفل روی دسته را باز کنید.

Design (4.2 / 5) image 4 - engwe-l20-20-review-the-best-budget-friendly-foldable-e-bike-7-compressed

    دسته را تا کنید.

Design (4.2 / 5) image 5 - engwe-l20-20-review-the-best-budget-friendly-foldable-e-bike-8-compressed

    قفل را روی قاب مرحله‌ای باز کنید.

Design (4.2 / 5) image 6 - engwe-l20-20-review-the-best-budget-friendly-foldable-e-bike-9-compressed

    قاب دوچرخه را تا کنید.

Design (4.2 / 5) image 7 - engwe-l20-20-review-the-best-budget-friendly-foldable-e-bike-10-compressed

گلگیرهای فلزی حس برتری به دوچرخه می دهند، اما سوار شدن بر روی شن یا زمین ناهموار صداهای بدی تولید می کند که می تواند به طرز ناراحت کننده ای آزاردهنده باشد. پایه صندلی و چرخ جلو دارای سیستم تعلیق داخلی برای سواری نرم و راحت هستند. سوئیچ روی دوشاخه جلو به شما امکان قفل یا باز کردن سیستم تعلیق را می دهد.

هر دو سیستم تعلیق سطح بالایی یا فانتزی نیستند، اما هنگامی که در مسیرهای ناهموار، ناهموار و ناهموار سوار می‌شویم، عایق مناسبی را ارائه می‌دهند. ما همچنین فکر می کنیم که آنها برای یک دوچرخه الکترونیکی مقرون به صرفه مناسب هستند که برای رفت و آمد شهری در جاده های سنگ فرش شده و صاف طراحی شده است.

Design (4.2 / 5) image 8 - engwe-l20-20-review-the-best-budget-friendly-foldable-e-bike-11-compressed

صندلی یکی از قطعات مورد علاقه من در ENGWE L20 2.0 است. به اندازه کافی پهن است تا سواران در هر اندازه را به راحتی در خود جای دهد. چیزهای زیادی در مورد صندلی وجود دارد - جنس چرم مخملی، دوخت، و یک بریدگی مرکزی برای جریان هوا هنگام نشستن یا سوار شدن.

هر دو دسته لاستیکی، شیک و راحت برای در دست گرفتن و مانور دادن هستند. کنترل‌های پدال کمکی، دکمه پاور و کنترل چراغ جلو نزدیک دسته چپ هستند.

Design (4.2 / 5) image 9 - engwe-l20-20-review-the-best-budget-friendly-foldable-e-bike-12-compressed

همچنین دکمه Indicator (i) برای جابجایی بین فاصله سفر، کیلومتر شمار، حداکثر سرعت و سرعت متوسط ​​(روی نمایشگر) وجود دارد. در نهایت، زنگ و یکی از اهرم‌های ترمز پشت دسته چپ می‌نشینند.

Design (4.2 / 5) image 10 - engwe-l20-20-review-the-best-budget-friendly-foldable-e-bike-13-compressed

مانند دستگیره‌ها، ما دوست داشتیم که اهرم‌های ترمز لاستیکی نیز برای گرفتن محکم و بدون لغزش بافتی داشته باشند. در کنار دستگیره سمت راست، یک دریچه گاز یک چهارم چرخشی برای کنترل سرعت و یک شیفتر 7 سرعته برای تعویض دنده روی کاست متصل به چرخ عقب قرار دارد.

Design (4.2 / 5) image 11 - engwe-l20-20-review-the-best-budget-friendly-foldable-e-bike-14-compressed

ارتفاع توصیه شده برای ENGWE L20 2.0 5.4 تا 6.2 اینچ (یا 165 تا 190 سانتی متر) است. افراد کوتاه قد ممکن است برای استفاده از ENGWE L20 2.0 حتی در پایین ترین ارتفاع پایه صندلی دچار مشکل شوند. با این حال، قاب دارای یک طراحی پلکانی پایین برای نصب آسان بدون در نظر گرفتن قد سوار است.

یک محفظه فلزی در زیر باتری و بین پدال‌ها، موتوری را در خود جای داده است که ENGWE L20 2.0 را تامین می‌کند. ENGWE او میگوید که می‌توانید در هوای بارانی و برفی دوچرخه سواری کنید، اما توصیه می‌کند از عمق آب بیشتر از ارتفاع مرکزی محفظه موتور اجتناب کنید. زنجیر و چرخ دنده دارای حفاظ های فلزی هستند تا از آسیب در هنگام سواری در زمین های ناهموار/ناهموار محافظت کنند.

Design (4.2 / 5) image 12 - engwe-l20-20-review-the-best-budget-friendly-foldable-e-bike-15-compressed

یک گیره با باز شدن سریع روی پایه صندلی و لوله های فرمان امکان تنظیم ارتفاع را فراهم می کند. وقتی چراغ جلو را روشن می کنید، یک چراغ عقب در زیر قفسه عقب روشن می شود، در حالی که چراغ ترمز یکپارچه با ضربه زدن به ترمز روشن می شود.

با حرکت به سمت لاستیک های چاق، عرض آنها فقط 3 اینچ و قد آنها 20 اینچ است. آنها کوتاهتر و باریکتر از تایرهای چاق کامل هستند و دوچرخه را جمع و جور و سبک می کنند. لاستیک‌ها دارای رزوه‌های دستگیره‌ای هستند و علیرغم سایز متوسط، در جاده‌های آسفالت‌شده و مسیرهای خارج از جاده به آرامی حرکت می‌کنند.

Design (4.2 / 5) image 13 - engwe-l20-20-review-the-best-budget-friendly-foldable-e-bike-16-compressed

به طور خلاصه، کیفیت ساخت ENGWE L20 2.0 باورنکردنی است. این یک دوچرخه الکترونیکی است که برای راحتی و کارایی طراحی شده است.

صفحه نمایش و کنترل پنل (4/5)

خواندن صفحه نمایش LCD تمام رنگی در زیر نور خورشید یا با عینک آفتابی ممکن است دشوار باشد، اما می توانید برای دید بهتر زاویه را به صورت عمودی تنظیم کنید. ENGWE L20 2.0 با روشن کردن چراغ جلو، نور صفحه نمایش را به صورت خودکار کم می کند، این ویژگی باعث صرفه جویی در باتری و ایمنی می شود.

Display and Control Panel (4.0 / 5) image - engwe-l20-20-review-the-best-budget-friendly-foldable-e-bike-17-compressed

صفحه نمایش با تاریک شدن خودکار از حواس پرتی جلوگیری می کند تا سواران بتوانند روی جاده تمرکز کنند، به خصوص در هنگام رانندگی در شب یا در تاریکی. کم نور کردن صفحه نمایش مصرف باتری را نیز به حداقل می رساند زیرا روشن کردن چراغ جلو به این معنی است که چشمان شما به جاده است.

عملکرد (4.5 / 5)

ENGWE L20 2.0 دارای یک موتور 52 ولتی است، پس ما انتظار داشتیم عملکرد و گشتاور کمی بیشتر در مقایسه با سایر دوچرخه های الکترونیکی با قیمت مشابه داشته باشیم – و L20 2.0 ناامید نشد. اوج دوچرخه در 20 مایل در ساعت در بالاترین سطح دریچه گاز (5) است، اما پدال زدن (نرم) سرعت را تا 28 مایل در ساعت افزایش می دهد.

موتور ENGWE L20 2.0 فراتر از انتظار عمل کرد. با این حال، می‌تواند در هنگام استفاده، به‌ویژه هنگام سوار شدن در سطوح بالای کمک پدال در شب یا در محیط‌های ساکت، صدای بلندی داشته باشد.

Performance (4.5 / 5) image - engwe-l20-20-review-the-best-budget-friendly-foldable-e-bike-18-compressed

هر سواری نرم و راحت بود، حتی در مسیرهای ناهموار و ناهموار. سیستم تعلیق پایه صندلی کمی کمبود تعلیق عقب را جبران می کند، که می توانست ENGWE L20 2.0 امتیاز عملکرد بیشتری را کسب کند. همچنین، ما معتقدیم چرخ های پره روی لاستیک ها به جذب لرزش و شوک کمک می کنند.

ترمزهای دیسکی مکانیکی جلو و عقب در همه زمین ها و سطوح سریع و پاسخگو هستند. ممکن است از نظر عملکرد به اندازه ترمزهای هیدرولیک کارآمد و قدرتمند نباشند، اما ترمزهای دیسکی به حفظ قیمت مناسب کمک می کنند. همچنین ترمزهای دیسکی مکانیکی نگهداری راحت تر و ارزان تر هستند.

ما متوجه شدیم که استفاده از هر دو ترمز عقب و جلو به طور همزمان باعث توقف کامل دوچرخه نسبت به استفاده از هر یک از آنها شد.

Performance (4.5 / 5) image 2 - engwe-l20-20-review-the-best-budget-friendly-foldable-e-bike-19-compressed

سرعت خواندن در صفحه نمایش واحد آزمایش ما گاهی اوقات نادرست بود. هنگامی که خواندن را با سرعت سنج تلفن همراه یا برنامه GPS مقایسه کردیم، نشانگر سرعت L20 2.0 ENGWE گاهی اوقات 1-2 مایل در ساعت جلوتر بود. بازنشانی دوچرخه به تنظیمات پیش‌فرض به طور موقت خوانش نادرست را تصحیح کرد. ENGWE یک ویدیوی آموزشی در مورد بازگرداندن L20 2.0 به پیش فرض کارخانه خود دارد. اگر با این مشکل مواجه شدید آن را تحلیل کنید.

باتری (4.5 / 5)

Battery (4.7 / 5) image - engwe-l20-20-review-the-best-budget-friendly-foldable-e-bike-20-compressed

دوچرخه الکترونیکی با این اندازه (و قیمت) با باتری 52 ولت چیزی نیست که هر روز ببینید. اکثر دوچرخه‌های الکترونیکی در محدوده قیمت و مشخصات مشابه با ENGWE L20 2.0 معمولاً از باتری 48 ولتی بهره می‌برند - حتی گزینه‌های گران‌تر و سطح بالا. ولتاژ بالاتر به معنی قدرت بیشتر و عمر باتری بیشتر است. ولتاژ بالاتر نیز دلیل درشت بودن و وزن باتری است (تقریباً 9 پوند / 4 کیلوگرم).

Engwe L20 2.0 دارای یک شارژر 58.8V/2A است که ظرف 5-6 ساعت باتری را پر می کند. هنگام تست دوچرخه، باتری را دو بار شارژ کردیم و شارژ کامل در هر دو مورد بیش از 6 ساعت طول کشید. با شارژ کامل باتری، چراغ نشانگر روی شارژر سبز می شود (از قرمز). برای سرعت شارژ بهینه (و اهداف مرتبط با ایمنی)، ENGWE توصیه می‌کند که باتری را مستقیماً از پریز دیواری شارژ کنید، نه از نوار برق یا آداپتور.

Battery (4.7 / 5) image 2 - engwe-l20-20-review-the-best-budget-friendly-foldable-e-bike-21-compressed

باتری محل اسلات کلید است که از طریق آن می توانید دوچرخه را قفل/باز کنید و آن را روشن/خاموش کنید. کلید در موقعیت‌های «باز کردن قفل»، «قفل» و «خاموش» قابل جابجایی است، اما برای راه‌اندازی دوچرخه باید در حالت روشن بماند.

به هر حال، ما دوست داشتیم که باتری حتی زمانی که دوچرخه تا شده است قابل جدا شدن باشد. اگر دوچرخه در انباری یا صندوق عقب خودرو شما است، همچنان می‌توانید صندلی را باز کنید تا بدون باز کردن قاب، باتری را بردارید یا دوباره آن را جابجا کنید.

Battery (4.7 / 5) image 3 - engwe-l20-20-review-the-best-budget-friendly-foldable-e-bike-22-compressed

نشانگر میزان باتری در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش در صورت شارژ کامل پنج نوار را نشان می دهد. ما 13.2 مایل را با ENGWE L20 2.0 طی کردیم قبل از اینکه باتری به آخرین میله برسد. برد در دومین و سومین سواری آزمایشی شارژ کامل ما به ترتیب 15.2 و 13.6 مایل بود.

توجه: عمر باتری بسته به سطح دنده، سرعت پدال کمکی، استفاده از چراغ قوه و عوامل دیگر متفاوت است.

قیمت (4.5 / 5.0)

ENGWE L20 2.0 به طور رسمی با قیمت 999 دلار به فروش می رسد، اما ENGWE در حال حاضر یک تخفیف 200 دلاری دارد که قیمت این دوچرخه الکترونیکی را به 799 دلار کاهش می دهد. با استفاده از کد تخفیف ENGWEV50OFF در وب سایت ENGWE، 50 دلار کاهش اضافی از قیمت تبلیغاتی به شما می دهد و قیمت نهایی را به 749 دلار می رساند.

امتیاز کلی - 4.3 / 5

بسیاری از دوچرخه های الکترونیکی تاشو مانند ENGWE L20 2.0 دارای موتور 52 ولت، کیفیت ساخت و سایر ویژگی های جالب نیستند. عملکرد در تمام زمین ها ثابت است، سیستم ترمز تیز است، و سیستم تعلیق صندلی یک گفت نی عالی است. بعلاوه، باتری طولانی مدت است و محدوده های قابل توجهی را طی می کند. در پایان، ENGWE L20 2.0 ارزش هر سنت از برچسب قیمت 799 دلاری را دارد.

اگر به یک دوچرخه الکترونیکی قابل حمل (که مناسب است) در آپارتمان کوچک، صندوق عقب ماشین یا انباری کوچک خود نیاز دارید، توصیه می کنیم ENGWE L20 2.0 را خریداری کنید. مقرون به صرفه است و به اندازه کافی قدرتمند برای رفت و آمد روزانه یا انجام کارهای انجام شده است.

پست های مرتبط

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است