متن خبر

نشت Pixel Buds Pro 2 به ارتقای سخت افزاری و تغییر طراحی الهام گرفته از AirPods اشاره می کند.

نشت Pixel Buds Pro 2 به ارتقای سخت افزاری و تغییر طراحی الهام گرفته از AirPods اشاره می کند.

شناسهٔ خبر: 653307 -




Google Pixel Buds Pro در کنار گوشی هوشمند Google Pixel 6 Pro در پس‌زمینه نقره‌ای
(اعتبار تصویر: TechRadar)

اخیراً تبلیغی که Pixel Buds Pro 2 هنوز فاش نشده است در Reddit منتشر شده است. کاربر Living_Series8400 ادعا می کند که به دنبال یک قاب محافظ برای Pixel Buds خود در آمازون بوده است که با نمایش کامل تصاویر مواجه شد. افسوس، آنها از آن زمان از صفحه منبع حذف شده اند.

این نشت اطلاعات زیادی در مورد قطعات داخلی فاش نمی کند، اما با توجه به آنچه می توانیم بگوییم، هدفون ها طراحی متفاوتی خواهند داشت. اگر دقت کنید، صفحه لمسی خازنی فضای بیشتری را در Pixel Buds Pro 2 نسبت به مدل فعلی اشغال می کند. حتی کمی بیشتر به چشم می خورد. Android Central پیشنهاد می‌کند که این تغییر می‌تواند به دلیل ارتقای سخت‌افزاری مانند یک باتری بزرگ‌تر باشد که به فضای اضافی نیاز دارد.

گوگل همچنین ممکن است قصد داشته باشد خروجی صدا را بهبود بخشد، زیرا گریل های بلندگو بزرگتر از نسل فعلی هستند و به جای مشکی ساده، با رنگ صفحه لمسی مطابقت دارند. حال، سوال این است: آیا باتری بزرگتر در Pixel Buds Pro 2 لازم است؟ شاید.

باتری Buds Pro در حال حاضر بسیار خوب است، اما اگر گوگل قصد دارد بهبودهای سخت افزاری جدیدی را معرفی کند، بله، ممکن است به منبع تغذیه بهتری نیاز باشد.

با بازگشت به رنگ، هدفون های هدفون به رنگ صورتی تزئین شده اند. 9To5Google معتقد است که این سایه یا "رزبری" یا "گل صد تومانی" نامیده می شود، اگرچه ما معتقدیم که اولی خواهد بود. یکی دیگر از افشاگری‌های گذشته در 9 جولای ادعا می‌کرد که Pixel Buds Pro 2 در چهار رنگ مختلف عرضه می‌شود: تمشکی، همانطور که قبلاً ذکر شد، سبز Mojito، سفید چینی و Haze که خاکستری تیره است.

به روز رسانی طراحی

با حرکت به سمت جعبه شارژ، گوگل ظاهراً به همان طرح و ابعاد تخم مرغی شکل مدل قدیمی تر پایبند است. تصاویر دستگاه را نشان می‌دهند که درون یک قاب محافظ ساخته شده توسط برند لوازم جانبی فناوری اسپیگن قرار گرفته است. به نظر می رسد شبیه به کیف فعلی Buds Pro فروخته شده توسط این شرکت است، حتی یک حلقه ضمیمه در کنار آن نیز وجود دارد.

نکته جالب در مورد قاب محافظ این است که یک بریدگی دوم در کنار درگاه USB-C وجود دارد. 9To5Google استدلال می کند که این سوراخ اضافی ممکن است به یک بلندگوی خارجی «برای شبکه Find My Device» اشاره کند. پس از فعال‌سازی Find My Device ، بلندگو زنگ هشداری را پخش می‌کند تا به شما کمک کند تا هدفون‌های هدفون خود را به صفر برسانید.

این یک شکوفایی طراحی است که سایر مارک های هدفون شامل آن می شوند. به عنوان مثال، قاب شارژ AirPods Pro 2 دارای همان چیزی است که در پایین آن قرار دارد.

البته، مانند هر نشتی، این اطلاعات را با کمی نمک در نظر بگیرید. جزئیات ممکن است در هر زمان تغییر کند. تا زمانی که بیشتر بدانیم، فهرست TechRadar از بهترین هدفون‌های 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است