متن خبر

نشت DJI Osmo Action 5 Pro نشان می دهد که تقریباً آماده مبارزه با GoPro Hero 13 Black است.

نشت DJI Osmo Action 5 Pro نشان می دهد که تقریباً آماده مبارزه با GoPro Hero 13 Black است.

شناسهٔ خبر: 720497 -




دوربین DJI Osmo Action 4 در دست با پس زمینه استخر
(اعتبار تصویر: آینده)

اکنون رسماً فصل دوربین های اکشن است – تنها یک روز پس از افشای فاش شدن بیشتر مشخصات GoPro Hero 13 Black ، یک نشت جدید DJI Osmo Action 5 Pro به محتمل ترین رقیب خود نشان داده است.

به نظر می‌رسد تصاویر بسته‌بندی جدید که توسط JasperEllens@ در X (توئیتر سابق) در زیر به اشتراک گذاشته شده است، شایعات قبلی را که در ماه جولای دیدیم، تایید می‌کنند که رقیب GoPro DJI، مانند DJI Osmo Action 4 ، به یک سنسور CMOS 1/1.3 اینچی مجهز خواهد بود. دیافراگم f/2.8 و میدان دید 155 درجه – اگرچه این بار حسگر ظاهراً «کاملاً جدید» است.

در غیر این صورت، هنوز مشخص نیست که چرا DJI به این مدل نام "Pro" داده است. یکی از آپشن های امیدوارکننده روی بسته‌بندی، چهار ساعت «عمر باتری طولانی‌تر» است بررسی DJI Osmo Action 4 استقامت نسل قبلی خود را «متوسط» توصیف می‌کند، پس ارتقای کیفیت زندگی خوبی خواهد بود.

امتیاز دیگر می تواند "ضبط حرفه ای صدا" با اتصال DJI Mic باشد، اگرچه مشخص نیست که چه تفاوتی با Action 4 دارد. شما می توانید گیرنده DJI Mic اصلی را به پورت USB-C دوربین وصل کنید، پس هنوز مشخص نیست که آیا این یک ارتقا یا اصلاح آن ویژگی است.

(قسمت 2. جعبه #DJIACTION5PRO) دوربین دارای حسگر CMOS 1/1.3 کاملاً جدید است. ردیابی دقیق 4 ساعت عمر باتری. اتصال DJI MIC 2 و Horizonsteady. بسته یک #ماجراجویی است. به سلامتی pic.twitter.com/YEt4sEg7df 30 اوت 2024

یکی از مناطقی که به نظر می رسد جلا داده شده است، فوکوس خودکار است. جعبه لو رفته می گوید که می توانید سوژه ها را با "دقت پیشرفته" ردیابی کنید. ما هنوز نمی دانیم که آیا DJI یکی دیگر از نظرات ما را در مورد Action 4 بهبود بخشیده است - حداقل فاصله فوکوس آن 0.4 متر است - اما این حداقل برای صحنه های اکشن خبر خوبی خواهد بود.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه DJI Osmo Action 5 Pro وجود ندارد، اما از آنجایی که به‌روزرسانی‌های آن جزئی به نظر می‌رسد، انتظار داریم که آن را در منطقه 399 دلار / 379 پوند / 629 دلار استرالیا (مانند Action 4) فرود بیاورد. . آیا برند جدید «Pro» نشان می‌دهد که DJI قصد دارد یک مدل ارزان‌تر غیر پرو عرضه کند؟ احتمالاً، و با توجه به فاش‌ها، ممکن است به‌زودی مطمئن شویم - زمانی که DJI Neo در تاریخ 5 سپتامبر راه‌اندازی شود.

آیا ما اوج اکشن کم را زده ایم؟

DJI Osmo Action 4 در دست

(اعتبار تصویر: DJI)

بارزترین نکته در مورد این نشت DJI Action 5 Pro و مورد اخیری که برای GoPro Hero 13 Black دیدیم این است که به نظر می رسد هر دو دوربین ارتقاء محافظه کارانه داشته باشند – اگرچه این لزوماً چیز بدی نیست.

بسیاری از طرفداران DJI و GoPro به یک سنسور 1 اینچی امیدوار بودند، اما این واقعیت که به نظر می رسد هر دو پرچمدار 2024 آنها از سنسورهای کوچکتر استفاده می کنند، نشان می دهد که این عملی نبود - شاید به دلیل تأثیر بر ویژگی های نرم افزار و پردازش اضافی آن. شامل می شود.

اگر این سنسور را برای نور کمتر می‌خواهید ، نسخه 1 اینچی Insta360 One R گزینه‌ای باقی می‌ماند، در حالی که ما به Insta360 Ace Pro با قابلیت 8K به عنوان یکی از بهترین دوربین‌های اکشنی که می‌توانید بخرید، امتیاز می‌دهیم (هرچند قیمت آن 449 دلار است. 429 پوند / 729 دلار استرالیا). اما Action 5 Pro و Hero 13 Black همچنان باید گزینه های قابل اعتمادی با قیمت کمی پایین تر باشند.

این روزها، نوآوران واقعی در فضای اکشن دوربین بدون شک بهترین دوربین های 360 مانند Insta360 X4 هستند. ما مشتاقانه منتظر شنیدن بیشتر در مورد GoPro Max 2 هستیم که مدت ها در انتظار آن بودیم – امیدواریم در طول عرضه Hero 13 Black – و شاید حتی DJI نیز ممکن است در فضا وسوسه شود، اگر دوربین بدون آینه شایعه اش حواسش را پرت نکند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

سردبیر ارشد خبر

مارک سردبیر ارشد اخبار TechRadar است. مارک که به مدت 17 سال در روزنامه‌نگاری فناوری کار کرده است، اکنون در تلاش است تا رکورد جهانی تعداد کیف‌های دوربین احتکار شده توسط یک نفر را بشکند. او قبلاً ویرایشگر دوربین‌ها در TechRadar و Trusted Reviews، ویرایشگر بازیگری در Stuff.tv، و همچنین ویرایشگر ویژگی‌ها و ویرایشگر نظرات در مجله Stuff بود. او به عنوان یک فریلنسر، در عناوینی از جمله The Sunday Times، FourFourTwo و Arena مشارکت داشته است. و در زندگی قبلی، او همچنین برنده جایزه ورزشی نویس جوان سال روزنامه دیلی تلگراف شد. اما این قبل از آن بود که او متوجه لذت های عجیب بیدار شدن در ساعت 4 صبح برای عکاسی در میدان مایل لندن شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است