متن خبر

نشت گوشی‌های تاشو موتورولا صفحه‌نمایش بیرونی بزرگ‌تر و چیپ‌ست‌های جدید را اذیت می‌کند

نشت گوشی‌های تاشو موتورولا صفحه‌نمایش بیرونی بزرگ‌تر و چیپ‌ست‌های جدید را اذیت می‌کند

شناسهٔ خبر: 473209 -




صفحه نمایش خارجی Motorola Razr Plus 2023
(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

اخیراً مجموعه‌ای از اطلاعات جدید برای سری Razr 50 موتورولا منتشر شده است که خیلی چیزها را برای تخیل باقی نمی‌گذارد. به لطف گزارشی از 91Mobiles از طریق Evleaks ، ما تصویر بهتری از ظاهر سخت افزار و ویژگی های این جفت گوشی داریم. این مدل ها با نام های Razr 50 و Razr 50 Ultra شناخته می شوند، اما در ایالات متحده، این جفت احتمالاً به عنوان نسل چهارم Razr و Razr Plus تغییر نام داده می شود. این شرکت این کار را برای نسخه های قبلی انجام داده است.

اولین چیزی که در عکس های به اشتراک گذاشته شده متوجه خواهید شد این است که صفحه نمایش خارجی در مدل استاندارد بسیار بزرگتر از Razr 2023 است. طبق گزارش ها، این صفحه نمایش 3.6 اینچی POLED است که می تواند با رزولوشن سال گذشته موتورولا ریزر پلاس 1066 در 1056 پیکسل مطابقت داشته باشد که با نرخ تازه سازی 120 هرتز اجرا می شود. با این حال، صفحه نمایش اصلی احتمالاً مانند گوشی هوشمند 2023 باقی می ماند: یک صفحه نمایش 6.9 اینچی POLED با وضوح تصویر Full HD Plus (2640 x 1080 پیکسل) با نرخ به روز رسانی نیز 120 هرتز است.

قدرت همه چیز در Razr استاندارد احتمالا MediaTek Dimensity 7300X خواهد بود، چیپست که NotebookCheck به آن اشاره می کند هنوز منتشر نشده است و احتمالاً می تواند روی این گوشی نیز عرضه شود. این گزارش خاطرنشان می کند که انرژی مورد نیاز آن از همان باتری 4200 میلی آمپر ساعتی مدل 2023 تامین می شود. از آنجایی که منبع تغذیه یکسان است، ما نگران هستیم که سخت افزار جدید باتری را سریعتر تخلیه کند. گفتن قطعی سخت است. اطلاعات زیادی در مورد عملکرد Dimensity 7300X وجود ندارد. در پشت، دو دوربین - یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک گزینه زاویه فوق عریض 13 مگاپیکسلی پیدا خواهید کرد. لنز سلفی در جلو یک دوربین 32 مگاپیکسلی است.

مشخصات Razr 50 Ultra

Razr 50 Ultra موتورولا دارای بسیاری از ویژگی های مشابه مشابه خود است، با چند تفاوت قابل توجه. به جای Dimensity 7300X، Snapdragon 8s Gen 3 را در خود جای داده است، چیپست که در حال حاضر تنها در تعداد انگشت شماری از گوشی های چینی موجود است. به گفته 91mobiles، صفحه نمایش بیرونی کمی بزرگتر و چهار اینچ است. هر دو صفحه نمایش همچنین دارای نرخ رفرش بالاتر با فرکانس 165 هرتز هستند. به طور مشابه، دو لنز دوربین عقب 50 مگاپیکسل هستند.

باتری Razr 50 Ultra با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت برنامه ریزی شده است که یک ارتقاء مستقیم به منبع تغذیه 3800 میلی آمپر ساعتی مدل 2023 است. احتمالاً به اندازه دستگاه پایه دوام نخواهد آورد، اما حداقل گوشی هوشمند بیشتر از قبل کار خواهد کرد. علاوه بر این، ظاهراً تاشو رده بالاتر دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است، در حالی که دستگاه پایه دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

razr+ 2024 / razr 50 ultra pic.twitter.com/5RbTmxqrGb 17 مه 2024

مشخص نیست که چه زمانی هر یک از تاشوها عرضه می شوند، اما از آنجایی که ما همه این اطلاعات را داریم، راه اندازی ممکن است نزدیک باشد. NotebookCheck ادعا می کند که قیمت Razr 50 از 699 دلار / 899 یورو (حدود 550 پوند) شروع می شود. در رنگ‌های خاکستری، بژ و رنگ نارنجی تیره یا سوخته موجود خواهد بود. قیمت Razr 50 Ultra ذکر نشده است، اگرچه گزارش های اولیه انتظار دارند که قیمت آن "200 یورو بیشتر" باشد. این حدود 1099 یورو / 1200 دلار / 940 پوند است. این دستگاه مجموعه ای از رنگ های خاص خود را خواهد داشت: سبز مریم گلی، صورتی هلویی و آبی مایل به بنفش. با این حال، هیچ یک از موارد نشت به سایه ها نام مناسبی نمی دهد.

البته همه چیز را با یک دانه نمک مصرف کنید. همه چیز همیشه می تواند در آخرین لحظه تغییر کند.

در همین حال، فهرست TechRadar از بهترین گوشی های تاشو برای سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است