متن خبر

نشت پهپاد جدید DJI Avata 2 طراحی، ویژگی‌ها، قیمت و موارد دیگر را فاش می‌کند

نشت پهپاد جدید DJI Avata 2 طراحی، ویژگی‌ها، قیمت و موارد دیگر را فاش می‌کند

شناسهٔ خبر: 462452 -




پهپاد DJI Avata در حال پرواز
(اعتبار تصویر: آینده)

DJI قرار است آواتا 2 جدید خود را در 11 آوریل معرفی کند، اما نتوانسته است جلوی انتشار سیل اطلاعات مربوط به آن را در اینترنت بگیرد. ما حتی خود پهپاد را در اواخر ماه گذشته در یک ویدیو با کیفیت پایین دیدیم که در معرض دید عموم قرار گرفت. این نشت جدید شاهد مجموعه‌ای از تصاویر و مشخصات با وضوح بالا برای Avata 2 و همچنین هدست Goggles 3 و کنترلر RC Motion 3 در X (پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) منتشر شد.

بسیاری از این تصاویر از افشاکننده رولاند کوانت می‌آیند و اولین نگاه واضح ما به پهپاد را نشان می‌دهند که در مقایسه با آواتا اصلی ، تغییرات طراحی قابل‌توجهی دارد. دوربین در حال حاضر در جلو و داخل یک محفظه کوچکتر به جای نشستن برجسته در بالا قرار دارد. علاوه بر این، فن های پرواز به جای پنج پره، سه پره دارند. این طراحی کارآمد مشابه همان چیزی است که در نشت قبلی از Quadro News یک صنعت داخلی دیده شده بود که به آن اعتبار بخشیده بود.

DJI Avata 2، RC Motion 3، Googles 3 pic dump 1/x pic.twitter.com/oMdEFcNbaW 5 آوریل 2024

در مورد Goggles 3، هدست شبیه به Goggles 2 DJI به نظر می رسد. با این حال اگر از نزدیک به جلو نگاه کنید، متوجه یک جفت لنز دوربین خواهید شد. ما می دانیم که اینها دوربین هستند زیرا جاسپر النز، یکی دیگر از اطلاعات داخلی، اسکرین شات هایی از راهنمای شروع سریع Avata 2 را در X به اشتراک گذاشته است. اسناد نشان می‌دهند که لنزها حالت Real View PiP (تصویر در تصویر) هدست را فعال می‌کنند و به کاربران این امکان را می‌دهند که محیط اطراف خود را بدون نیاز به برداشتن Goggles 3 ببینند. سپس فید ویدیوی «با تأخیر بسیار کم» گزارش‌شده در هدست نمایش داده می‌شود. نمایشگرهای "micro- OLED با وضوح بالا" دستگاه.

RC Motion 3، مانند هر چیز دیگری که تا کنون در مورد آن صحبت کردیم، با چندین تغییر قابل توجه شبیه به نسل قبلی است. کنترلر آینده DJI دارای طرح رنگ تیره تری است که دارای سایه متفاوتی از ورودی های خاکستری و مشکی است. جوی استیک در سمت چپ قرار دارد و دکمه حالت اکنون صاف را به سمت وسط فشار می دهد. همچنین دکمه قفل نارنجی دارای بافتی ناهموار و بسیار بزرگتر از قبل است. صفحه جانبی هم همینطور: خیلی بزرگتر است.

مشخصات

با حرکت به مشخصات پهپاد، آنها از Quadro News آمده اند. برخی از اطلاعات ذکر شده چیزهایی هستند که قبلاً می دانیم، مانند سنسور تصویر 1/1.3 اینچی، اگرچه جزئیات جدید زیادی وجود دارد.

با شروع دوربین Avata 2، لنز زاویه دید 155 درجه با دیافراگم f/2.8 خواهد داشت. این دوربین قادر به فیلمبرداری با رزولوشن 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه یا 2.7K با سرعت 120 فریم در ثانیه است. به مالکان آینده 46 گیگابایت فضای ذخیره سازی داده می شود. حداکثر فاصله انتقال ویدئو در 13 کیلومتر (کمی بیش از هشت مایل) است. پهپاد DJI نمی تواند برای مدت طولانی پرواز کند. عمر باتری برای 23 دقیقه تنظیم شده است و حدود 40 دقیقه طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود.

اطلاعات قیمت از نشت دیگری به نام OsitaLV است که عکسی از هزینه پهپاد در چین منتشر کرد . این نشان می دهد که قیمت ها از 2988 یوان (حدود 413 دلار / 327 پوند / 628 دلار استرالیا) تا 6988 یوان (حدود 966 دلار / 765 پوند / 1468 دلار استرالیا) برای بسته فرضی Fly More Combo شروع می شود.

یک آکروباتیک کلیدی، جالب است. pic.twitter.com/BjPA7CmYO5 3 آوریل 2024

Quadro News در ادامه ادعا می کند که Goggles 3 دارای مشخصات بهتری نسبت به مدل قدیمی است، "اما برخی چیزها اصلاح شده اند." او دقیقاً توضیح نمی دهد که دقیقاً چه چیزی کوتاه شده است. در عوض، او برخی از ویژگی های کلیدی هدست مانند زمان کار دو ساعته، زمان شارژ 20 دقیقه ای، به علاوه زاویه دید 44 درجه را برجسته می کند.

هیچ چیز دیگری در مورد کنترلر Motion 3 به اشتراک گذاشته نشد. این تقریباً همه چیز در مورد Avata 2 و لوازم جانبی آن است. هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که ما درباره آنها نمی دانیم، از جمله ویژگی های جدیدی که ذکر نشده است. از آنجایی که 11 آوریل به زودی در راه است، برای کسب اطلاعات بیشتر لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانیم.

تا آن زمان، خلاصه ای از بهترین پهپادهای سال 2024 توسط TechRadar را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است