متن خبر

نشت عمده سامسونگ Z Fold 6 و Z Flip 6 به‌روزرسانی‌های کلیدی را فاش می‌کند – به‌علاوه یک جایزه بالقوه هدیه Galaxy Buds 3

نشت عمده سامسونگ Z Fold 6 و Z Flip 6 به‌روزرسانی‌های کلیدی را فاش می‌کند – به‌علاوه یک جایزه بالقوه هدیه Galaxy Buds 3

شناسهٔ خبر: 619680 -




Samsung Galaxy Z Fold 5 در مقابل Samsung Galaxy Z Flip 5 با زاویه بسته
گوشی‌های تاشو ۲۰۲۳ سامسونگ (اعتبار تصویر: آینده | الکس واکر تاد)

سامسونگ گلکسی زد فولد 6 و سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 از آنجایی که هفته آینده معرفی می شوند، اکنون با سرعت و ضخامت بیشتری به بیرون درز می کنند. آخرین دسته تقریباً همه چیزهای تلفن را نشان می دهد - البته با فرض دقیق بودن آنها - از جمله برخی ارتقاهای جالب و وعده یک هدیه رایگان در صورت خرید زودهنگام.

در ابتدا، ایوان بلاس ، سازنده سریال (از طریق The Verge ) فهرست کامل مشخصات هر دو تاشو را فاش کرده است. سرفصل های اینجا پردازنده جدید اسنپدراگون 8 نسل 3 (همانطور که پیش بینی می شود) و حفاظت از ورود IP48 است - که این دستگاه های تاشو را اولین نفری می کند که این استاندارد را برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب کسب می کند، در حالی که مدل های قبلی دارای رتبه کمتر جامع IPX8 هستند.

در مقایسه با گلکسی Z Fold 5 ، گفته می شود که Z Fold 6 دارای صفحه نمایش اصلی روشن تر، عمر باتری کمی بهتر و صفحه نمایش پوششی کمی بزرگتر است. همچنین 14 گرم سبک تر خواهد بود، اما ظاهراً هیچ تغییری در ظرفیت باتری یا تنظیمات دوربین وجود ندارد.

در مورد Z Flip 6، طبق این اطلاعات فاش شده، دوربین اصلی به 50 مگاپیکسل ارتقا می یابد (در مقایسه با 12 مگاپیکسل گلکسی Z Flip 5 )، در حالی که رم از 8 گیگابایت به 12 گیگابایت افزایش یافته است. همچنین گفته می شود که باتری با ظرفیت بالاتری دارد که به معنی سه ساعت عمر باتری بیشتر هنگام پخش فیلم است.

نشت نشتی

این تنها چیزی است که در چند ساعت گذشته در مورد آن شنیده ایم. افشاگر معروف @MysteryLupin عکس هایی از لولاهای مدل های گلکسی زد فلیپ 6 را منتشر کرد - آبی، سبز، زرد و خاکستری نشان داده شده است، که با فاش های قبلی مطابقت دارد (اگرچه ممکن است علاوه بر اینها رنگ های بیشتری نیز ببینیم).

در نهایت، Roland Quandt - یکی دیگر از اطلاعات‌دهندگان معمولی - اشاره کرده است که هر کسی که Galaxy Z Fold 6 یا Galaxy Flip 6 را بخرد، یک جفت هدفون Samsung Galaxy Buds 3 Pro به عنوان یک هدیه رایگان دریافت می‌کند، اگرچه مشخص نیست که آیا این کار می‌کند یا خیر. یک پیشنهاد برای مدت محدود باشد، یا اگر به مناطق خاصی محدود شود.

ما انتظار داریم که Samsung Galaxy Buds 3 و Galaxy Buds Pro 3 در همان رویداد Unpacked مانند Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 ظاهر شوند و سامسونگ تأیید کرده است که رویداد مذکور در روز چهارشنبه برگزار می شود. 10 جولای .

علاوه بر گوشی‌های تاشو و هدفون‌ها، باید شاهد Samsung Galaxy Watch 7 ، Samsung Galaxy Watch Ultra و رونمایی کامل از Samsung Galaxy Ring باشیم. همه این محصولات خیلی زودتر از موعد به بیرون درز کرده اند، پس نباید غافلگیری های زیادی در روز وجود داشته باشد، اما برای پوشش کامل حتما با TechRadar هماهنگ شوید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است