متن خبر

نشت عظیم DJI Neo همه چیزهایی را که در مورد سبک ترین پهپاد آن نمی دانستیم فاش می کند

نشت عظیم DJI Neo همه چیزهایی را که در مورد سبک ترین پهپاد آن نمی دانستیم فاش می کند

شناسهٔ خبر: 697067 -




پهپاد DJI Avata 2 FPV، DJI Goggles 3 و کنترلر روی سنگ های خاکستری
(اعتبار تصویر: DJI)

پست های متعدد در X (که قبلاً توییتر نامیده می شد) تقریباً همه چیز را در مورد DJI Neo فاش کرده است.

افشاگران برجسته Quadro_News ، MysteryLupin ، و Jasper Ellens، نه تنها برگه های مشخصات، بلکه تصاویر محصول دستگاه و بسیاری از لوازم جانبی آن را نیز به اشتراک گذاشته اند. DJI Neo یک دستگاه کوچک و فوق العاده قابل حمل است که اندازه آن فقط 130 x 157 x 48.5 میلی متر و وزن آن 135 گرم است.

برای درک این موضوع، وزن آیفون 15 171 گرم است. پس ، شما پهپادی دارید که به طور بالقوه می تواند سبک تر از یک گوشی هوشمند باشد. با این حال، از آنجایی که بسیار کوچک است، از چشمگیرترین مشخصات برخوردار نیست.

DJI مدل آینده خود را به عنوان حداکثر زمان پرواز حدود 18 دقیقه یا 17 دقیقه در صورت روشن بودن محافظ پروانه رتبه بندی کرده است. تصاویر موجود در نشت نشان می دهد که می توانید مدت زمان کوتاه پرواز را از طریق باتری های یدکی 1435 میلی آمپر ساعتی جبران کنید.

این شرکت بیان می‌کند که هر منبع تغذیه به پهپاد اجازه می‌دهد حداقل 20 برخاست و فرود کف دست انجام دهد. علاوه بر این، می توانید یک هاب شارژ دو طرفه برای شارژ آن باتری ها خریداری کنید.

برگه‌های مشخصات فاش شده هشدار می‌دهند که «نتایج ممکن است بسته به محیط، استفاده واقعی و نسخه سیستم‌افزار متفاوت باشد». 18 دقیقه فقط یک تقریب بر اساس تست های داخلی است.

مشخصات دوربین

ظاهراً در جلوی پهپاد یک دوربین 1/2 اینچی با لنز 12 مگاپیکسلی با میدان دید 117.6 درجه قرار دارد. این دوربین باید قادر به فیلمبرداری تا رزولوشن 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه باشد، اما می‌توانید با کیفیت تصویر پایین‌تر از وضوح Full HD (1920 در 1080 پیکسل) با سرعت 60 فریم در ثانیه نیز فیلم‌برداری کنید.

فضای ذخیره سازی حداکثر 22 گیگابایت تنظیم شده است و هیچ راه مشخصی برای ارتقاء آن وجود ندارد، پس کاربرانی که قصد دارند فیلم های با کیفیت بالا فیلمبرداری کنند باید به میزان ضبط آنها توجه داشته باشند. در غیر این صورت، آنها به سرعت از تمام فضای موجود استفاده می کنند.

علاوه بر این، برگه مشخصات هفت حالت پرواز جداگانه را نشان می دهد که همه آنها در پهپادهای موجود در حال حاضر وجود دارند.

اکنون این باتری #Neo (1435 میلی آمپر ساعت) واقعاً من را به یاد #DJISPARK می‌اندازد. شما روی آنها زیر پهپاد کلیک می کنید و به راحتی آنها را برای ادامه پرواز عوض می کنید. به نظر می رسد برای دسترسی به اسلات micro sd باید باتری را بردارید، زیرا من نمی توانم چیزی را پیدا کنم. pic.twitter.com/YLDz4bbOgH 13 اوت 2024

ابتدا Normal، Cinema، Sports و Manual دارید. فقط برای اینکه به شما ایده ای از کاری که آنها انجام می دهند داده شود، حالت سینما تضمین می کند که هواپیما هنگام فیلمبرداری ثابت می ماند، در حالی که حالت ورزشی آن را "برای کنترل حرکات چوب پاسخگوتر" می کند.

در این برگه همچنین به سه عملکرد QuickShot اشاره شده است، مانند Rocket، که به پهپاد اجازه می دهد تا زمانی که دوربین به سمت پایین می رود، به سرعت صعود کند.

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به حداکثر فاصله پروازی هفت کیلومتری، GPS داخلی و پشتیبانی از حالت اول شخص اشاره کرد. برای استفاده از عملکرد FPV پهپاد، به چند لوازم جانبی مانند DJI Goggles 3 و کنترل از راه دور DJI RC-N3 نیاز دارید.

در دسترس بودن

این تقریباً تمام اطلاعات مرتبطی است که می‌توانیم از نشت جمع‌آوری کنیم. عکس‌ها پهپاد را از زوایای مختلف نشان می‌دهند، پس اگر علاقه‌مند هستید، در زمان نگارش این مقاله همچنان به صورت آنلاین در دسترس هستند. قیمت DJI Neo مشخص نیست، اما گفته می‌شود که محافظ‌های پروانه اضافی هر کدام ۱۵ دلار قیمت دارند.

جاسپر النز ادعا می کند که این پهپاد در 20 آگوست عرضه خواهد شد. ظاهراً تعدادی از کاربران یوتیوب قبلاً این دستگاه را دارند و در حال تحلیل آن هستند. پس احتمالاً برای کسب اطلاعات بیشتر لازم نیست مدت زیادی صبر کنیم.

در حالی که منتظر هستید، فهرست TechRadar از بهترین پهپادهای DJI برای سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

جدیدترین در پهپادها
آخرین اخبار

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است