متن خبر

نشت جدید نشان می دهد که سامسونگ گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ FE به زودی معرفی می شوند

نشت جدید نشان می دهد که سامسونگ گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ FE به زودی معرفی می شوند

شناسهٔ خبر: 472576 -




چهار مدل Samsung Galaxy Watch 6
Samsung Galaxy Watch 6 در سال 2023 عرضه شد (اعتبار تصویر: سامسونگ)

به طور گسترده ای پیش بینی می شود که سری گلکسی واچ 7 سامسونگ در چند ماه آینده ظاهر شود، و ما به تازگی نشانه دیگری دریافت کرده ایم که این پوشیدنی ها واقعاً به زودی عرضه می شوند.

Android Police گزارش می دهد که گلکسی واچ 7 و نسخه ارزان تر Galaxy Watch FE در FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) در ایالات متحده ظاهر شده اند - یک گام نظارتی مهم برای هر ابزاری که در ایالات متحده به فروش می رسد.

شماره مدل‌های موجود در محل بایگانی نشان می‌دهد که ما چهار نسخه گلکسی واچ 7 را دریافت می‌کنیم: دو نسخه در اندازه قاب 40 میلی‌متری (یکی با اتصال LTE و یکی فقط Wi-Fi) و دو نسخه در اندازه قاب 44 میلی‌متری (دوباره، یکی با اتصال LTE و فقط یک Wi-Fi).

یک شماره مدل اضافی در اسناد به احتمال زیاد به یک Galaxy Watch FE ارزان‌تر اشاره دارد که قبلاً شایعه شده بود - اما ممکن است چیز دیگری نامیده شود . در اینجا هیچ نشانه ای از Samsung Galaxy Watch 7 Pro وجود ندارد.

داستان تا اینجا

Samsung Galaxy Watch 6 Classic

Samsung Galaxy Watch 6 Classic (اعتبار تصویر: آینده)

ما قبلاً اطلاعات زیادی درز کرده بودیم که به وجود جانشینانی برای Samsung Galaxy Watch 6 و Samsung Galaxy Watch 6 Classic اشاره می کرد، اما کاملاً مشخص نیست که چه تعداد مدل مختلف برای سال 2024 خواهیم داشت.

چندین شایعه حاکی از عرضه سه نسخه از ساعت هوشمند است: یک مدل استاندارد، یک کلاسیک و یک مدل پرو. ما همچنین در مورد بهبودهای قابل توجهی در طول عمر باتری و طراحی مجدد بالقوه برای بازسازی ظاهر این پوشیدنی ها شنیده ایم.

اگر سامسونگ بخواهد برخی از بهترین ساعت‌های هوشمند گارمین و در واقع Apple Watch Ultra 2 را در اختیار بگیرد، یک مدل Pro برای سامسونگ منطقی است. با این حال، ظاهراً هیچ اشاره ای به نسخه پریمیوم در این پرونده های FCC نشده است.

اگر تاریخ شایعه شده برای رویداد Unpacked بعدی سامسونگ دقیق باشد، همه باید در 10 جولای فاش شوند. علاوه بر سری گلکسی واچ 7، انتظار داریم گلکسی زد فولد 6 ، گلکسی زد فلیپ 6 ، گلکسی رینگ و گلکسی بادز 3 را نیز ببینیم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است