متن خبر

نسل دوم ویژن پرو اپل ممکن است حداقل 18 ماه تا عرضه آن باقی بماند

نسل دوم ویژن پرو اپل ممکن است حداقل 18 ماه تا عرضه آن باقی بماند

شناسهٔ خبر: 452196 -




اپل ویژن پرو
(اعتبار تصویر: اپل)

علیرغم اینکه تا حد زیادی پیشرفته‌ترین هدست واقعیت ترکیبی در دسترس مصرف‌کنندگان است، کاملاً واضح است که Vision Pro اپل یک محصول "نسخه 1.0" با اشکالات و آپشن های عجیب و غریب است. این امیدواری وجود دارد که نسخه نسل دوم دستگاه برخی از این مشکلات را برطرف کند، اما اگر امیدوار بودید به‌روزرسانی سریعی داشته باشید، خبر بدی داریم.

بر اساس خبرنامه Power On از مارک گورمن، روزنامه نگار بلومبرگ، Vision Pro 2 «احتمالاً 18 ماه دیگر باقی مانده است» و احتمالاً در اوت 2025 عرضه خواهد شد. هدست فوق العاده قدرتمند آن

در بررسی Apple Vision Pro ما چیزهای زیادی را در مورد آن دوست داشتیم، زیرا قدرت، کنترل‌ها و تجربیات بصری آن واقعاً چشمگیر هستند. با این حال، مانند بسیاری از منتقدان، نمی‌توانیم وزن، باتری قابل جدا شدن ناجور و البته قیمت آن را نادیده بگیریم. اینها زمینه هایی هستند که امیدواریم نسخه دوم هر زمان که برسد، بهبود خواهد یافت.

شایعات حاکی از آن است که اپل نه تنها در حال کار بر روی هدست خود است، بلکه نسخه ارزان‌تری نیز دارد که برخی از آپشن های گران‌تر دستگاه - مانند استفاده از تراشه آیفون و نمایشگرهای با وضوح پایین‌تر - را کاهش می‌دهد. قیمت را پایین بیاورید هیچ خبری در مورد زمان عرضه آن مدل وجود ندارد، اما این واقعیت که گورمن به آن اشاره نمی کند می تواند نشان دهد که حتی دیرتر از Vision Pro 2 خواهد بود.

چه چیزی در Vision Pro 2 آمده است؟

بسته باتری اپل ویژن پرو

(اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

علیرغم ناامیدی که احتمالاً چنین اخباری را به همراه دارد، احتمالاً نباید از تأخیر زیاد تعجب کنیم. از آنجایی که چقدر فناوری قدرتمند در داخل ویژن پرو وجود دارد، آشکارا حجم عظیمی از تحقیق و توسعه در پس‌زمینه در حال انجام است. سال ها طول کشید تا Vision Pro به ثمر برسد، پس هر تغییری خود به زمان کافی نیاز دارد تا به درستی اجرا شود.

علاوه بر آن، خبرنامه Gurman بيان کرد که کارمندان اپل استور در حال تحلیل هر فردی هستند که یکی از دستگاه ها را برمی گرداند تا علت نارضایتی آنها را بیابند. این بازخورد سپس به دفتر مرکزی اپل ارسال می‌شود، احتمالاً برای کمک به بهبود محصول برای تلاش نسل دوم.

در آن مدل چه چیزی می توانستیم ببینیم؟ بر اساس شایعات موجود ، ما انتظار داریم که یک تراشه ارتقا یافته، وضوح بصری بهبود یافته و شاید طراحی جدید برخی از مشکلات وزن دستگاه را کاهش دهد. با این حال، انتظار کاهش قیمت را نداشته باشید – این همان چیزی است که مدل ارزان‌تر برای آن مناسب است، و چیزی در حدود قیمت فعلی 3499 دلار برای نسخه بعدی محتمل به نظر می‌رسد.

باید ببینیم که آیا شایعات Vision Pro 2 درست می‌شوند یا خیر. با توجه به آخرین گزارش گورمن، ما منتظر پاسخ به این زودی نیستیم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

الکس بلیک از اوایل دهه 1990 با کامپیوترها را فریب می داد و از آن زمان تا به حال یک یا دو چیز در مورد فناوری یاد گرفته است. هر چند بیشتر از دو چیز نیست. این تمام چیزی است که مغز او می تواند نگه دارد. علاوه بر TechRadar، الکس برای iMore، Digital Trends و Creative Bloq و غیره می نویسد. او قبلاً در مجله MacFormat ویراستار بود. این بدان معناست که او بیشتر دنیای اپل و آخرین محصولات آن را پوشش می‌دهد، اما ویندوز، تجهیزات جانبی رایانه، برنامه‌های موبایل، و خیلی چیزهای دیگر را نیز پوشش می‌دهد. وقتی نمی نویسد، می توانید او را در حال پیاده روی در حومه شهر انگلیسی و بازی در رایانه شخصی خود بیابید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است