متن خبر

نسل جدید عینک هوشمند متا با امکان ضبط ویدیو و ترجمه معرفی شد [تماشا کنید]

نسل جدید عینک هوشمند متا با امکان ضبط ویدیو و ترجمه معرفی شد [تماشا کنید]

شناسهٔ خبر: 438376 -




متا از نسل جدید عینک هوشمند خود رونمایی کرد که اکنون دیگر Stories نامیده نمی‌شوند وRay-Ban Meta نام دارند. در مقایسه با نسخه اصلی، نسل جدید عینک هوشمند متا بسیار شیک‌تر است و از جمله آپشن های آن می‌توان به توانایی ضبط ویدیو و ترجمه همزمان اشاره کرد.

مشخصات عینک هوشمند متا

عینک هوشمند Ray-Ban Meta دارای صدای بهبود یافته است و از اسپیکرهای سفارشی بهره می‌برد که حدود ۵۰ درصد بلندتر هستند و برای موسیقی، تماس و پادکست باس بیشتری را ارائه می‌کنند. متا او میگوید که کاربران حتی می‌توانند در شرایط پر سروصدا و ترافیک صدای آن را بشنوند. میکروفون‌های این دستگاه نیز به‌روز شده است. پنج میکروفون در اطراف شاسی آن به کار گرفته شده است که یکی از آن‌ها در نزدیکی بینی قرار می‌گیرد و صدای شما را در سریع‌ترین زمان ممکن می‌تواند ضبط کند. برای مقایسه، Ray-Ban Stories فقط یک میکروفون داشت.

عینک هوشمند متا دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض است که می‌تواند ویدیوهای ۱۰۸۰p حداکث ۶۰ ثانیه‌ای ضبط کند. همچنین با کمک آن می‌تواند در فیسبوک یا اینستاگرام لایو برگزار کنید که مطمئنا این ویژگی برای «تولیدکنندگان محتوا» جذاب خواهد بود. البته زمانی که عینک در حال ضبط ویدیو است، یک چراغ سفید روی آن روشن می‌شود تا این موضوع به دیگران اطلاع‌رسانی شود.

از دیگر مشخصات آن می‌توان به پردازنده اسنپدراگون AR1 نسل ۱ و گواهی مقاومت IPX4 در برابر پاشش آب اشاره کرد. عینک‌های جدید فقط ۴ تا ۶ ساعت عمر باتری دارند، اما متا او میگوید که کیس همراه می‌تواند آن‌ها را تا ۸ بار شارژ کند.

در حال حاضر می‌توانید عینک هوشمند Ray-Ban Meta را با قیمت ۳۰۰ دلار پیش خرید کنید و از ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) به‌طور رسمی وارد بازار می‌شوند.

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است