متن خبر

نسخه کلاسیک Gmail در حال خاموش شدن است – آنچه باید بدانید اینجاست

نسخه کلاسیک Gmail در حال خاموش شدن است – آنچه باید بدانید اینجاست

شناسهٔ خبر: 437686 -




گوگل از کاربران می‌خواهد تا خود را به "نمای استاندارد" در جیمیل عادت دهند، زیرا آماده می‌شود تا "نمای پایه HTML" را برای همه کاربران در عرض سه ماه خاموش کند.

گوگل می گوید که نسخه کلاسیک HTML سرویس ایمیل آنلاین خود برای "اتصالات کندتر و مرورگرهای قدیمی" ساخته شده است. این، و این واقعیت که برنامه وب به طور خودکار به نمای استاندارد پیش‌فرض می‌شود، به این معنی است که احتمالاً تعداد زیادی از کاربران کلاسیک باقی نمی‌مانند.

با این حال، کسانی که ترجیح می دهند یا نیاز به استفاده از نسخه های مرورگر و سیستم عامل های قدیمی تر دارند، یا کسانی که به سادگی پهنای باند کافی برای تضمین استفاده از نسخه فشرده تر را ندارند، ناامید خواهند شد.

گوگل نسخه HTML را بازنشسته می کند

ثبت علامت گذاری کرده است که نمای HTML برای افراد کم بینا نیز مفید است زیرا می توان آن را با کمک های صفحه نمایش خواندن بسیار راحت تر رمزگشایی کرد.

گوگل تایید کرده است که در ژانویه ۲۰۲۴، زمانی که کاربران مجبور به استفاده از نمای استاندارد شوند، رسما این پلاگین را از نمای HTML خود خارج خواهد کرد.

اگر Gmail در این نمای به‌روز بارگیری نشد، Google توصیه می‌کند از یک مرورگر پشتیبانی‌شده استفاده کنید و مطمئن شوید که آخرین نسخه را اجرا می‌کند، تحلیل کنید آیا افزونه‌هایی دارید که می‌تواند مانع از نمایش Gmail شود، و حافظه پنهان و پاک کردن حافظه پنهان و بیسکویت ها.

این شرکت همچنین پیشنهاد می کند که اتصال اینترنت شما ممکن است مقصر باشد، که اغلب با راه اندازی مجدد یا گاهی اوقات بازیابی کامل سیستم حل می شود.

در نهایت، این ممکن است دستگاهی باشد که به سادگی قادر به مدیریت نمای استاندارد Gmail نیست، در این صورت ممکن است زمان ارتقا به یک دستگاه جدید یا استفاده از برنامه Gmail در دستگاه های تلفن همراه فرا رسیده باشد.

نمای استاندارد Gmail علاوه بر طراحی جذاب‌تر، دارندگان حساب را قادر می‌سازد از ابزارهایی مانند چت، غلط‌گیر املا، میانبرهای صفحه‌کلید، گفت ن یا وارد کردن مخاطبین، آدرس‌های سفارشی «از» و قالب‌بندی غنی استفاده کنند.

این همان جایی است که بیشتر منابع جیمیل به پایان می رسد - در اوایل امسال، رابط وب با طراحی جدید به نظر می رسد تا به جذب مشتریان تجاری جدید کمک کند.

بیشتر از TechRadar Pro

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است