متن خبر

نسخه نهایی سیری جدید با Apple Intelligence احتمالاً در بهار 2025 عرضه می‌شود

نسخه نهایی سیری جدید با Apple Intelligence احتمالاً در بهار 2025 عرضه می‌شود

شناسهٔ خبر: 632204 -




اپل چندی قبل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از Apple Intelligence و نسخه جدید سیری رونمایی کرد. حالا بلومبرگ در گزارشی تازه مدعی شده است که دستیار شخصی این شرکت با قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل در آپدیت iOS 18.4 به دست کاربران می‌رسد که در بهار سال 2025 منتشر خواهد شد.

اپل پیش‌تر به‌طور دقیق اعلام نکرده بود که قابلیت‌های اپل اینتلیجنس یا سیری جدید را چه زمانی عرضه می‌کند. حالا «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ در یادداشت تازه‌ای مدعی شده است که قابلیت‌های هوش مصنوعی بزرگ اپل ازجمله نسخه نهایی سیری جدید در سال آینده میلادی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

عرضه نسخه کامل سیری جدید به سال آینده موکول می‌شود

گرمن او میگوید انتشار نسخه کامل سیری جدید به‌دنبال یک برنامه بتا صورت می‌گیرد که در ماه ژانویه 2025 (دی-بهمن) آغاز خواهد شد. این دستیار صوتی پیشرفته در نهایت به کاربران اجازه می‌دهد تا کارهای مختلفی را در درون اپ‌ها کنترل کنند. همچنین سیری می‌تواند محتوای روی صفحه را درک کند و با توجه به آن به شما پاسخ دهد.

بااین‌حال، انتظار داریم که که بخشی از قابلیت‌های نسخه جدید سیری ازجمله گرافیک جدید و دسترسی به ChatGPT در پاییز سال جاری از راه برسد. احتمالاً اپل به‌مرور قابلیت‌های بیشتری را به این دستیار دیجیتال اضافه می‌کند تا بالاخره در بهار سال 2025 به نسخه نهایی سیری برسیم.

مارک گرمن همچنین گفته است که کوپرتینویی‌ها احتمالاً در اپل واچ سری 10 از نمایشگر بزرگ‌تر و بدنه باریک‌تر استفاده خواهند کرد. این ادعا با شایعات قبلی همخوانی دارد، اما نباید منتظر تغییر بزرگی در طراحی این دستگاه باشیم. اپل برخلاف آیفون X قصد ندارد در ظاهر دهمین نسل از ساعت هوشمند خود تغییرات زیادی ایجاد کند.

علاوه‌براین، برخی منابع آگاه می‌گویند اپل روی ایرپاد جدیدی با دوربین کار می‌کند که می‌تواند به بهبود پخش صدای فضایی (Spatial) کمک کند. اما این دستگاه به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد و احتمالاً باید تا سال 2026 منتظر آن بمانیم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است