متن خبر

نسخه مک اپلیکیشن ChatGPT منتشر شد؛ تأخیر در عرضه حالت صوتی پیشرفته

نسخه مک اپلیکیشن ChatGPT منتشر شد؛ تأخیر در عرضه حالت صوتی پیشرفته

شناسهٔ خبر: 602870 -




OpenAI در رویداد بهاری خود از نسخه دسکتاپ ChatGPT برای مک رونمایی کرد. در همان مراسم، رونمایی از مدل GPT-4o و حالت صوتی پیشرفته‌اش توجه علاقه‌مندان به هوش مصنوعی را جلب کرد. بااین‌حال، اکنون اپ نسخه دسکتاپ ChatGPT در دسترس قرار گرفته، اما عرضه عمومی حالت صوتی جنجالی این چت‌بات به‌تعویق افتاده است.

براساس گزارش تک‌کرانچ، OpenAI او میگوید که برنامه‌ریزی کرده بود تا در اواخر ژوئن (تیرماه)، حالت صوتی پیشرفته خود را به صورت آلفا برای گروه کوچکی از کاربران ChatGPT Plus منتشر کند، اما مشکلات مختلفی عرضه این حالت صوتی را تا ماه جولای (مردادماه) به‌تعویق انداخته است.

باوجود این تأخیر، اکنون اپ نسخه دسکتاپ این چت‌بات محبوب برای کاربران macOS منتشر شده است. با نصب این برنامه و فشاردادن دکمه‌های Option و Space باهم می‌توانید ChatGPT را در هرجایی باز کنید و درباره آنچه که روی نمایشگر هست، از آن سؤال بپرسید. همچنین نسخه ویندوزی این برنامه احتمالاً تا اواخر 2024 عرضه شود.

تأخیر در انتشار حالت صوتی ChatGPT

OpenAI او میگوید که درحال بهبود توانایی مدل خود برای شناسایی و حذف برخی محتواهای خاص است. همچنین این شرکت درحال کار روی بهبود تجربه کاربری (UX) و آماده‌سازی زیرساخت‌های خود برای استفاده میلیون‌ها نفر و درعین‌حال حفظ عملکرد هوش مصنوعی در پاسخ‌های بلادرنگ است.

این شرکت او میگوید که نسخه آلفا این قابلیت را با گروه کوچکی از کاربران به اشتراک می‌گذارد تا بازخورد آن‌ها را جمع‌آوری کرده و برپایه آن اصلاحات لازم را انجام دهد. OpenAI او میگوید که حالت صوتی پیشرفته ممکن است تا پاییز نیز برای همه مشتریان ChatGPT Plus منتشر نشود، بسته به اینکه آیا این مدل برخی از نکات ایمنی را برآورده می‌کند یا خیر. بااین‌حال، به گفته این شرکت این تأخیر تأثیری روی عرضه قابلیت‌های اشتراک‌گذاری تصویر که در رویداد بهاری شاهد معرفی آن بودیم، نخواهد داشت.

OpenAI او میگوید که حالت صوتی پیشرفته ChatGPT می‌تواند حتی احساسات و نشانه‌های غیرکلامی را درک کند و به آن پاسخ دهد تا کاربران را به مکالمات واقعی و طبیعی‌تر با هوش مصنوعی نزدیک‌تر کند.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است