متن خبر

نرم افزار ویرایش ویدیوی مورد علاقه ما به تازگی یک برنامه دوربین فیلمبرداری رایگان عالی برای اندروید منتشر کرده است — Blackmagic Camera گوشی هوشمند شما را به یک دوربین فیلم دیجیتال حرفه ای تبدیل می کند.

نرم افزار ویرایش ویدیوی مورد علاقه ما به تازگی یک برنامه دوربین فیلمبرداری رایگان عالی برای اندروید منتشر کرده است — Blackmagic Camera گوشی هوشمند شما را به یک دوربین فیلم دیجیتال حرفه ای تبدیل می کند.

شناسهٔ خبر: 607419 -




دوربین Blackmagic برای اندروید
(اعتبار تصویر: Blackmagic Design)

Blackmagic Design که بیشتر به خاطر DaVinci Resolve عالی شناخته شده است - مجموعه ای جامع برای ویرایش ویدیو و درجه بندی رنگ که توسط حرفه ای ها استفاده می شود - برنامه Blackmagic Camera را برای اندروید منتشر کرد که ابزارهای حرفه ای فیلم دیجیتال را به کاربران Samsung Galaxy و Google Pixel گسترش می دهد.

این برنامه رایگان (که رک و پوست کنده ما باید هزینه آن را بپردازیم) بر اساس سیستم عامل دوربین های فیلم دیجیتال Blackmagic است و تولید فیلم با کیفیت تلویزیون و فیلم را ارائه می دهد.

دارای کنترل‌های کاربرپسند برای نرخ فریم، زاویه شاتر، تعادل رنگ سفید و تنظیمات ISO، در کنار ضبط مستقیم در Blackmagic Cloud با فرمت‌های تا 8K .

گزینه های پیکربندی پیشرفته

این برنامه که اکنون می توانید آن را از Google Play دانلود کنید، اساساً گوشی های هوشمند اندرویدی را با ادغام کنترل های دقیق دوربین در یک رابط بصری به دوربین های فیلم سطح بالا تبدیل می کند. کاربران می توانند تنظیمات را با یک ضربه تغییر دهند و روند فیلمبرداری را ساده تر کنند.

ابزار جدید دارای یک نمایشگر هدآپ است که تنظیمات حیاتی دوربین و وضعیت‌های عملیاتی را نشان می‌دهد و تنظیمات را ساده و سریع بدون پیمایش منوهای پیچیده انجام می‌دهد. این شامل تغییرات فوری در نوردهی با تعامل با تنظیمات ISO یا تنظیم مستقیم سطوح صدا است.

این برنامه همچنین گزینه های پیکربندی پیشرفته ای را برای نظارت تصویری، کنترل صدا و تنظیم دوربین ارائه می دهد. از وضوح تصویر و فرمت های مختلف ضبط، از جمله H.264 و H.265 با فضای کارآمد، با تنظیمات صوتی حرفه ای مانند متر VU یا PPM پشتیبانی می کند. حتی ابزارهایی مانند الگوهای گورخر برای تحلیل نوردهی، کمک فوکوس و راهنمای فریم را ادغام می کند.

مدیریت جامع رسانه در برنامه به کاربران اجازه می دهد تا کلیپ ها را به طور موثر سازماندهی و مرور کنند و مستقیماً با Blackmagic Cloud برای دسترسی فوری به پروژه های DaVinci Resolve همگام شوند. رسانه ها را می توان ویرایش، درجه بندی و از هر جایی به اشتراک گذاشت.

گرانت پتی، مدیر عامل Blackmagic Design گفت: «برنامه Blackmagic Camera برای آیفون از سال گذشته که راه اندازی شد، بسیار محبوب بوده است.

ما از اینکه می‌توانیم به مشتریان گوشی‌های Samsung Galaxy یا Google Pixel کنترل‌های مشابه دوربین‌های حرفه‌ای خود را برای فیلم‌برداری فیلم دیجیتال بدهیم، هیجان‌زده هستیم. به علاوه، گردش کار Blackmagic Cloud به مشتریان اجازه می دهد تا در Blackmagic Cloud Storage ضبط کنند و به طور خودکار با DaVinci Resolve همگام شوند. واقعاً هیجان انگیز است که بتوان به مشتریان بیشتری این توانایی را داد که فیلم خود را در چند ثانیه به اتاق خبر یا استودیوهای تولید پست برسانند."

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است