متن خبر

نحوه مشاهده موارد نپسندیدن در ویدیوهای YouTube

نحوه مشاهده موارد نپسندیدن در ویدیوهای YouTube

شناسهٔ خبر: 450866 -




تصمیم یوتیوب برای پنهان کردن تعداد عدم پسندیدن ویدیوها، واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت و بسیاری را به این فکر انداخت که چگونه می‌توان کیفیت ویدیو را اندازه‌گیری کرد. این حرکت تغییر قابل توجهی را در نحوه تعامل بینندگان با محتوا نشان داد.

اگر سازنده هستید، همچنان می‌توانید تعداد نپسندیدن را در ویدیوهای YouTube خود مشاهده کنید. اگر بیننده هستید، روش رسمی دیگر وجود ندارد، اما یک راه حل وجود دارد. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

فهرست مطالب

چرا YouTube موارد نپسندیدن را حذف کرد؟

یوتیوب در نوامبر 2021 نمایش عمومی نپسندیدن‌ها را از ویدیوها حذف کرد. این تصمیم تا حد زیادی تحت تأثیر نگرانی پلتفرم برای سازندگان کوچک بود که مشخص شد ویژگی نپسندیدن آنها تحت تأثیر نامطلوب قرار گرفته‌اند که ظاهراً باعث دلسرد شدن و آسیب رساندن به حضور آنلاین آنها شده است.

یکی دیگر از دلایل بزرگی که یوتیوب این نپسندیدن‌ها را پنهان کرد، متوقف کردن آنچه آنها «حملات دوست نداشتن» یا «کمپین‌های دوست نداشتن» می‌نامند، بود. این زمانی است که گروهی از مردم دور هم جمع می‌شوند و عمداً یک ویدیو را دوست ندارند، اغلب به عنوان نوعی قلدری یا آزار و اذیت هدفمند علیه یک سازنده، اما گاهی اوقات به عنوان نوعی اعتراض.

یوتیوب این تصمیم را به عنوان راهی برای فراگیرتر کردن و دوستانه کردن YouTube در نظر گرفت. اگرچه دلیل منطقی آن خوب است، اما این حرکت با استقبال متفاوتی از جامعه مواجه شد، عمدتاً به دلیل اینکه نپسندیدن معیاری کلیدی است که بینندگان برای تعیین کیفیت یک ویدیو از آن استفاده می‌کنند.

اگر ویدیوی شما باشد، همچنان می‌توانید نپسندیدن‌ها را ببینید

حتی اگر یوتیوب تعداد نپسندیدن‌ها را از دید عموم پنهان کرده است، اگر سازنده ویدیو هستید، همچنان می‌توانید ببینید که ویدیوهایتان چند نفر را دوست ندارند.

    ابتدا یک مرورگر باز کنید، به YouTube Studio بروید و سپس وارد حساب کاربری خود شوید.

    پس از ورود به سیستم، روی گزینه Content موجود در پنجره سمت چپ کلیک کنید.

    فهرست ی از ویدیوهای خود را به همراه برخی داده های همراه خواهید دید. در میان این داده ها یک ستون Likes (در مقابل دوست نداشتن) وجود دارد. نشانگر خود را روی عدد قرار دهید تا موارد عدم پسند در پنجره بازشو ظاهر شوند.

این تنظیم به این معنی است که شما به عنوان یک سازنده، در مورد نحوه دریافت ویدیوهای خود کاملاً در تاریکی نیستید. شما می توانید هم دوست داشتن ها و هم دوست نداشتن ها را ببینید که می تواند برای سنجش بازخورد و درک بهتر مخاطبان شما مفید باشد. فقط این است که بینندگان شما نمی توانند تعداد نپسندیدن را هنگام تماشای ویدیوی شما ببینند.

اگر بیننده هستید، از افزونه مرورگر استفاده کنید

برای بینندگانی که از دیدن تعداد عدم پسندیدن در ویدیوهای YouTube غافل می شوند، یک راه حل وجود دارد: افزونه های مرورگر. بهترین چیزی که ما پیدا کرده‌ایم Return YouTube Dislike است که تنها در فروشگاه وب کروم از بین بیش از 15000 بررسی، رتبه 4.8 ستاره دریافت کرده است.

    برای نصب افزونه مرورگر، به صفحه نصب در صفحه وب رسمی Return YouTube Dislike بروید.

    روی مرورگری که می‌خواهید افزونه را به آن اضافه کنید کلیک کنید. همچنین می‌توانید آن را به دستگاه‌های Android فورک شده یا دستگاه‌های iOS جیلبریک شده اضافه کنید، هرچند خطراتی در این زمینه وجود دارد.

How to See Dislikes on YouTube Videos image 4

    اکنون به صفحه افزونه مرورگر مربوطه منتقل خواهید شد. برای نصب افزونه به سادگی روی Add (یا هر نوع متنی که ممکن است ظاهر شود) کلیک کنید.

پس از نصب افزونه، دیگر نیازی به راه اندازی مجدد مرورگر نیست. اگر ویدیوی YouTube را باز دارید، به سادگی آن را بازخوانی کنید و تعداد دفعات پسندیدن را مشاهده خواهید کرد.

How to See Dislikes on YouTube Videos image 5

هر چند فقط یک سر بالا. اشخاص ثالث، نه یوتیوب، این افزونه ها را می سازند. این بدان معناست که آنها به طور رسمی توسط YouTube پشتیبانی نمی‌شوند، پس ممکن است بین تعداد نپسندیدن‌هایی که می‌بینید و تعداد واقعی نپسندیدن‌ها اختلاف نظر وجود داشته باشد، و همیشه هنگام استفاده از نرم‌افزار از منابع خارجی کمی خطر وجود دارد.

آیا نپسندیدن‌های YouTube برمی‌گردند؟

در مورد اینکه آیا یوتیوب نپسندیدن های عمومی را باز خواهد گرداند یا خیر، این یک بازی حدس زدن است. در حال حاضر، هیچ نشانه روشنی مبنی بر اینکه یوتیوب قصد دارد تصمیم خود را تغییر دهد، وجود ندارد. هنگامی که آنها نپسندیدن‌ها را حذف کردند، به نظر یک انتخاب کاملاً نهایی بود. آنها در مورد دلایل خود کاملاً قاطع بودند و می خواستند از سازندگان محافظت کنند و منفی ها را کاهش دهند.

پس ، نفس خود را در انتظار بازگشت نپسندیدن های عمومی در یوتیوب حبس نکنید. اما، شما هرگز نمی دانید. این شرکت ها می توانند پر از شگفتی باشند.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است