متن خبر

نحوه حذف استوری در اسنپ چت

نحوه حذف استوری در اسنپ چت

شناسهٔ خبر: 449552 -




استوری های اسنپ چت فقط 24 ساعت طول می کشد تا اینکه به طور خودکار حذف شوند. اما گاهی اوقات، شما می خواهید یک استوری را قبل از گذشت 24 ساعت در اسنپ چت حذف کنید. شما نمی توانید کل استوری خود را حذف کنید، اما می توانید تصمیم بگیرید کدام اسنپ ها را حذف کنید و کدام یک را نگه دارید. به خواندن ادامه دهید و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک داستان را در اسنپ چت حذف کنید.

How to Delete a Story on Snapchat image 1

نحوه حذف استوری در اسنپ چت

فهرست مطالب

وقتی صحبت از حذف یک استوری در اسنپ چت می شود، همانطور که قبلاً اشاره کردیم، راهی برای حذف کل استوری شما وجود ندارد – در عوض، می توانید داستان خود را مرور کنید و تصمیم بگیرید که کدام اسنپ ها را حذف کنید، و کدام یک را نگه دارید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

    برنامه Snapchat را روی دستگاه خود راه اندازی کنید.

    روی نماد نمایه در بالا سمت چپ کلیک کنید تا به نمایه خود بروید.

    برای مشاهده داستان خود، روی My Story ضربه بزنید.

    اگر چندین Snaps به استوری خود اضافه کرده اید، برای رفتن به یکی(های) مورد نظر برای حذف ضربه بزنید.

    Snap را که می خواهید حذف کنید فشار دهید و نگه دارید.

    روی Delete ضربه بزنید، سپس روی Done ضربه بزنید.

    در پنجره باز شده، روی Delete ضربه بزنید تا حذف Snap خود را تأیید کنید.

    این مرحله را برای هر عکسی که می خواهید از استوری خود حذف کنید، تکرار کنید.

How to Delete a Story on Snapchat image 2

توجه: اگر داستانی ایجاد کرده‌اید، می‌توانید نه تنها اسنپ‌هایی را که به آن اضافه کرده‌اید، بلکه آن‌هایی را که هر شخص دیگری اضافه کرده است، حذف کنید.

چگونه Snaps را به My Story اضافه کنیم

اگر پس از حذف یک اسنپ از استوری خود نظر خود را تغییر دادید و می خواهید آن را دوباره اضافه کنید، چند راه برای انجام این کار وجود دارد:

    به نمایه خود بروید و روی Add to My Story ضربه بزنید یا برای گفت ن Snaps به داستان خود، New Private Story یا New Shared Story را انتخاب کنید. سپس اسنپ‌هایی را که می‌خواهید اضافه کنید از Camera Roll یا Memories خود انتخاب کنید و روی My Story ضربه بزنید تا آنها را اضافه کنید.

How to Delete a Story on Snapchat image 3

    یا، پس از ایجاد یک اسنپ با دوربین اسنپ چت، روی نماد Story در پایین صفحه ضربه بزنید، سپس روی Add ضربه بزنید تا تأیید کنید که می‌خواهید Snap را به استوری خود اضافه کنید.

How to Delete a Story on Snapchat image 4

اکنون، اگر به طور تصادفی یک اسنپ را در استوری خود آپلود کردید یا پس از گفت ن اسنپ نظر خود را تغییر دادید، جای نگرانی نیست. حذف یک استوری در اسنپ چت آسان است، چه بخواهید یک یا دو اسنپ را از استوری خود حذف کنید یا کل چیز را حذف کنید، اسنپ با اسنپ. قبل از رفتن، چرا راهنمای ما در مورد نحوه ذخیره ویدیوهای اسنپ چت را تحلیل نکنید؟

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است