متن خبر

نحوه تعمیر کد خطای Roblox 268

نحوه تعمیر کد خطای Roblox 268

شناسهٔ خبر: 444021 -




آیا Roblox جلسه بازی شما را با کد خطای 268 در رایانه شما قطع کرده است؟ بسیاری از موارد می توانند باعث شوند برنامه شما این خطا را نمایش دهد، از جمله حساب Roblox معلق یا استفاده از ابزار تقلب در دستگاه شما. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه مواردی که باعث این مشکل می شوند را برطرف کنید تا بتوانید بازی های خود را بدون وقفه انجام دهید. بیایید دریابیم.

برخی از دلایلی که کلاینت Roblox شما خوب کار نمی کند عبارتند از: اتصال اینترنت غیرفعال، حافظه پنهان DNS خراب، نداشتن مجوزهای لازم برای عملکرد Roblox و سایر اشکالات برنامه Roblox.

فهرست مطالب

بررسی کنید که آیا اتصال اینترنت شما کار می کند یا خیر

وقتی Roblox از کار افتاد و کد خطای 268 را نمایش داد، مطمئن شوید که اتصال اینترنت شما کار می کند. ممکن است اتصال شما از کار افتاده باشد و ارتباط Roblox با سرورهای پلتفرم قطع شده باشد.

می توانید با باز کردن یک مرورگر وب و راه اندازی یک سایت، اتصال خود را تحلیل کنید. اگر اتصال شما مشکل داشته باشد، سایت شما بارگیری نمی شود. در این صورت، کامپیوتر خود را قطع کرده و مجدداً به شبکه Wi-Fi خود وصل کنید، روتر خود را مجددا راه اندازی کنید، مشکلات آداپتور شبکه خود را حل کنید، یا برای دریافت راهنمایی با ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) خود تماس بگیرید.

بررسی کنید که آیا سرورهای Roblox خراب هستند یا خیر

فعال بودن اتصال اینترنتی شما به تنهایی برای کار Roblox کافی نیست. سرورهای پلتفرم نباید با مشکل مواجه شوند، در غیر این صورت در استفاده از برنامه در رایانه خود با مشکل مواجه خواهید شد. این به این دلیل است که برنامه شما برای دریافت اطلاعات مختلف به سرورهای خود متصل می شود، که وقتی سرورهای پلت فرم از کار می افتد، از کار می افتد.

صفحه وب وضعیت سرور Roblox

می توانید وضعیت سرور Roblox را با استفاده از وضعیت Roblox یا سایت Downdetector تحلیل کنید. اگر این سایت‌ها می‌گویند که پلتفرم خراب است، صبر کنید تا شرکت سرویس را پشتیبان‌سازی کند. توجه داشته باشید که فقط زمانی می‌توانید به محتوای Roblox خود دسترسی داشته باشید که سرورها پشتیبان‌گیری و اجرا شوند.

کش DNS رایانه خود را پاک کنید

رایانه شما درخواست‌های DNS شما را در حافظه پنهان ذخیره می‌کند تا به برنامه‌های شما در ترجمه سریع نام دامنه به آدرس‌های IP کمک کند. اگر حافظه پنهان DNS شما خراب باشد، این فرآیند با شکست مواجه می شود، که ممکن است در مورد رایانه شما صدق کند.

کش DNS رایانه خود را پاک کنید و مشکل را حل کنید.

    منوی Start را در رایانه شخصی خود باز کنید، Command Prompt را پیدا کنید و ابزار را اجرا کنید.

    دستور زیر را در پنجره CMD وارد کرده و Enter را فشار دهید:
    ipconfig /flushdns

نحوه رفع خطای Roblox کد 268 تصویر 2

    Command Prompt را ببندید و Roblox را اجرا کنید.

بررسی کنید که آیا Roblox حساب شما را مسدود کرده است یا خیر

اگر هنوز نمی توانید از Roblox استفاده کنید و همچنان خطای 268 دریافت می کنید، Roblox ممکن است حساب شما را به حالت تعلیق درآورده باشد. این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که با شرایط استفاده شرکت مخالفت کنید.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت Roblox و ورود به حساب کاربری خود آن را تحلیل کنید. اگر حساب کاربری شما به حالت تعلیق درآمده باشد، پس از ورود به سیستم، پیامی به حالت تعلیق در خواهید دید. در این صورت می توانید با تیم پشتیبانی Roblox تماس بگیرید تا راه حلی برای آن پیدا کنید.

استفاده از نرم افزار تقلب Roblox را در رایانه خود متوقف کنید

اگر از یک ابزار تقلب برای Roblox در رایانه خود استفاده می کنید، ممکن است با خطای 268 در برنامه مواجه شوید. استفاده از چنین ابزارهایی برخلاف شرایط استفاده Roblox است و ممکن است این ابزارها باعث شده باشد که Roblox خطای فوق را نمایش دهد.

می‌توانید با خاموش کردن و حذف همه این ابزارها در رایانه خود آن را برطرف کنید. هنگامی که ابزارهای تقلب خود را حذف کردید، مطمئن شوید که رایانه خود را راه اندازی مجدد کنید.

Roblox را با امتیازات ادمین اجرا کنید

زمانی که برنامه مجوزهای لازم برای عملکرد را نداشته باشد، Roblox ممکن است کار نکند.

می‌توانید با اجرای Roblox به‌عنوان ادمین در رایانه شخصی ویندوز خود، این مشکل را برطرف کنید.

    Roblox را در منوی استارت یا روی دسکتاپ خود پیدا کنید.

    روی برنامه کلیک راست کرده و Run as administrator را انتخاب کنید.

اجرای roblox <a href= به عنوان مدیر" class="wp-image-99988" srcset="https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/how-to-fix-a-roblox-error-code-268-3-compressed.jpg 1023w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/how-to-fix-a-roblox-error-code-268-3-compressed-300x176.jpg 300w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/how-to-fix-a-roblox-error-code-268-3-compressed-768x450.jpg 768w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/how-to-fix-a-roblox-error-code-268-3-compressed-80x47.jpg 80w" sizes="(max-width: 1023px) 100vw, 1023px">

    در اعلان کنترل حساب کاربری گزینه Yes را انتخاب کنید.

اگر برنامه شما در حالت سرپرست همانطور که پیش بینی می شود کار می کند، با استفاده از این مراحل، ویندوز را مجبور کنید همیشه برنامه شما را با حقوق سرپرست راه اندازی کند:

    روی میانبر دسکتاپ Roblox خود کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید.

    به تب Shortcut دسترسی پیدا کرده و Advanced را انتخاب کنید.

    گزینه Run as administrator را روشن کرده و OK را انتخاب کنید.

تنظیم roblox <a href= به گونه ای که همیشه به عنوان مدیر اجرا شود" class="wp-image-99989" srcset="https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/how-to-fix-a-roblox-error-code-268-4-compressed.png 557w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/how-to-fix-a-roblox-error-code-268-4-compressed-300x222.png 300w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/how-to-fix-a-roblox-error-code-268-4-compressed-67x50.png 67w" sizes="(max-width: 557px) 100vw, 557px">

    در پنجره Properties گزینه Apply و سپس OK را انتخاب کنید.

کد خطای Roblox 268 را با پاک کردن فایل‌های کش برنامه برطرف کنید

مانند بسیاری از برنامه‌های دیگر، Roblox فایل‌های مختلف را در حافظه پنهان ذخیره می‌کند تا تجربه شما را در برنامه افزایش دهد. هنگامی که با مشکلی در برنامه مواجه می شوید، ممکن است فایل های کش شما خراب شده باشند. چنین فسادی اغلب مشکلات زیادی را در برنامه ایجاد می کند و ممکن است یکی از این مشکلات شما باشد.

خوشبختانه، شما می توانید با حذف فایل های کش Roblox خود آن را برطرف کنید. این روی بازی های نصب شده شما در برنامه تاثیری ندارد.

    با فشار دادن Windows + R کادر محاوره‌ای Run را در رایانه شخصی خود باز کنید.

    مسیر زیر را در کادر وارد کنید و Enter را فشار دهید. این پوشه Roblox حاوی تمام فایل های کش برنامه است.
    %temp%\Roblox

    تمام فایل های موجود در پوشه را با فشار دادن Ctrl + A انتخاب کنید.

    با کلیک راست روی یک فایل و انتخاب Delete (یک نماد سطل زباله) همه فایل های انتخاب شده را حذف کنید.

حذف فایل های کش roblox در Windows Explorer

    برنامه Roblox خود را راه اندازی کنید.

نرم افزار آنتی ویروس خود را به طور موقت غیرفعال کنید

اگر همچنان در برنامه Roblox خود با خطای 268 مواجه شدید، برنامه آنتی ویروس رایانه شما می تواند برنامه را مسدود کند.

اگر Roblox را از سایت رسمی شرکت دانلود کرده اید، می توانید به طور موقت حفاظت آنتی ویروس خود را خاموش کنید و ببینید آیا با این کار مشکل شما حل می شود:

    برنامه Windows Security را در رایانه شخصی خود باز کنید.

    محافظت از ویروس و تهدید را در برنامه انتخاب کنید.

    در قسمت تنظیمات حفاظت از ویروس و تهدید، مدیریت تنظیمات را انتخاب کنید.

    کلید حفاظت در زمان واقعی را خاموش کنید.

خاموش کردن حفاظت Real-Time در ویندوز

    در اعلان کنترل حساب کاربری گزینه Yes را انتخاب کنید.

    برنامه Roblox خود را راه اندازی کنید.

Roblox را در رایانه خود حذف و دوباره نصب کنید

اگر هیچ چیز دیگری کار نمی کند، آخرین راه حل شما حذف نصب و نصب مجدد برنامه Roblox بر روی رایانه شما برای حل هر گونه مشکل در سطح اصلی است.

توجه داشته باشید که با حذف Roblox از رایانه خود، بازی های محلی خود را از دست خواهید داد.

در ویندوز 11

    روی نماد منوی استارت کلیک راست کرده و تنظیمات را انتخاب کنید.

    در تنظیمات به برنامه ها > برنامه های نصب شده بروید.

    Roblox را در فهرست برنامه‌ها پیدا کنید، سه نقطه کنار برنامه را انتخاب کنید، Uninstall را انتخاب کنید و در درخواست Uninstall را انتخاب کنید.

حذف نصب roblox در تنظیمات ویندوز 11

در ویندوز 10

    تنظیمات را با فشار دادن Windows + I باز کنید.

    برنامه ها را در تنظیمات انتخاب کنید.

    Roblox را پیدا کنید، برنامه را انتخاب کنید، Uninstall را انتخاب کنید و Uninstall را در اعلان انتخاب کنید.

حذف نصب roblox در ویندوز 10

پس از حذف Roblox، رایانه خود را مجددا راه اندازی کنید، به وب سایت رسمی بروید، برنامه را دانلود کنید و برنامه را بر روی رایانه خود نصب کنید.

عیب یابی کد خطای Roblox 268 در رایانه شما

اگر Roblox به طور ناگهانی جلسه بازی شما را با کد خطای 268 ببندد، مشکلی در برنامه یا رایانه شما وجود ندارد. خوشبختانه، می‌توانید از روش‌هایی که در بالا توضیح داده شد، برای یافتن و تعمیر برنامه و موارد معیوب رایانه‌تان استفاده کنید و خطای 268 خود را برطرف کنید.

سپس برنامه Roblox شما همانطور که پیش بینی می شود کار می کند و به شما امکان می دهد تمام بازی های مورد علاقه خود را در برنامه بازی کنید.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است