متن خبر

نحوه تعمیر کد خطای Roblox 262

نحوه تعمیر کد خطای Roblox 262

شناسهٔ خبر: 446228 -




کد خطای Roblox 262 زمانی رخ می دهد که مشکلی در اتصال شما به سرورهای Roblox وجود داشته باشد. معمولاً یا اتصال اینترنت شما یا خود سرورهای Roblox مقصر هستند. معمولاً تنها چیزی که لازم است این است که برنامه Roblox خود را مجدداً سریع راه اندازی کنید تا همه چیز دوباره کار کند.

در این مقاله نحوه رفع خطای Roblox Error Code 262 را توضیح خواهیم داد.

فهرست مطالب

1. دستگاه خود را راه اندازی مجدد کنید و این رفع سریع را انجام دهید

پیام خطای Roblox قطع شد. گزینه دکمه اتصال مجدد

خطای Roblox 262 یک خطای رایج است که اغلب به دلیل اشکالات موقت ایجاد می شود. در اینجا چند راه حل سریع وجود دارد که می تواند به رفع این اشکالات کمک کند و Roblox دوباره کار کند:

    برنامه Roblox خود را ببندید و بازی را مجدداً راه اندازی کنید

    دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید

    وارد و خارج از حساب Roblox خود شوید

    Roblox را به روز کنید

    کش مرورگر وب خود را پاک کنید

    Roblox را در دستگاه دیگری مانند دستگاه Android یا iOS بازی کنید

    کلاینت Roblox را به Roblox Player (از طریق فروشگاه مایکروسافت) یا وب سایت Roblox تغییر دهید.

    VPN خود را غیرفعال کنید تا از خروج تغییرات آدرس IP جلوگیری کنید

2. وضعیت سرور Roblox را تحلیل کنید

دوبار تحلیل کنید که سرورهای Roblox فعال و فعال هستند. اگر برای تعمیر و نگهداری از کار افتاده باشند (یا با مشکلات فنی مواجه هستند)، ممکن است کد خطای 262 را دریافت کنید. در این مورد، تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا آنها دوباره زنده شوند.

بیشتر بخوانید

مشاهده Transitions در Astro


برای تحلیل اینکه آیا سرورهای بازی Roblox دچار خرابی هستند، به صفحه وضعیت Roblox بروید. اگر همه چیز همانطور که پیش بینی می شود کار می کند، باید بگوید: «همه سیستم ها عملیاتی هستند».

نحوه رفع خطای Roblox کد 262 تصویر 2

3. اتصال شبکه خود را تحلیل کنید (و عیب یابی کنید).

نحوه رفع خطای Roblox کد 262 تصویر 3

یکی دیگر از دلایل احتمالی کد خطای 262 مشکل در شبکه یا اتصال اینترنت شما است. در زیر، برخی از مشکلات اصلی اتصال را که به راحتی قابل رفع هستند، فهرست می کنیم. برای رفع‌های احتمالی بیشتر، راهنمای عیب‌یابی اینترنت عمیق ما را تحلیل کنید.

    بررسی کنید که دستگاه شما به اینترنت متصل است. سعی کنید یک وب سایت را در مرورگر وب خود باز کنید. اگر بارگیری نشود، ممکن است اینترنت شما قطع باشد. با ارائه دهنده خدمات اینترنت خود (ISP) تماس بگیرید تا متوجه شوید چه اتفاقی می افتد.

روتر خود را مجددا راه اندازی کنید . معمولاً راه اندازی مجدد روتر سریع کافی است تا یک بار دیگر اینترنت شما به درستی اجرا شود. دکمه پاور را فشار دهید، 30 ثانیه صبر کنید، سپس روتر خود را دوباره روشن کنید و دوباره اینترنت خود را وصل کنید.

دستگاه خود را از طریق اترنت وصل کنید. برای رد کردن مشکلات مربوط به اتصال Wi-Fi خود، سعی کنید دستگاه خود را با کابل اترنت به روتر خود متصل کنید. اگر می تواند به اینترنت متصل شود، مشکلی در شبکه Wi-Fi شما وجود دارد.

دانلودهای خود را خاموش کنید Roblox به یک اتصال اینترنتی پایدار نیاز دارد تا به درستی کار کند. توصیه می‌کنیم هر بارگیری فعال و برنامه‌های فشرده شبکه را که ممکن است در پس‌زمینه در حال اجرا هستند، ببندید. برای انجام این کار، Task Manager را باز کرده و تب Network را انتخاب کنید. سپس روی برنامه‌هایی که مصرف شبکه بالایی دارند کلیک راست کرده و End Task را فشار دهید.

نحوه رفع خطای Roblox کد 262 تصویر 4

4. فهرست سفید Roblox در فایروال Microsoft Defender

اگر روی رایانه شخصی ویندوزی خود بازی می کنید، مطمئن شوید که Microsoft Defender Roblox را در فهرست سیاه قرار نداده است. برای تحلیل این:

    برای باز کردن تنظیمات ، کلید Windows + I را فشار دهید.

    Update & Security را انتخاب کنید.

نحوه رفع خطای Roblox کد 262 تصویر 5

    Windows Security را انتخاب کنید سپس فایروال و حفاظت شبکه را فشار دهید.

نحوه رفع خطای Roblox کد 262 تصویر 6

    اجازه دادن به برنامه از طریق فایروال را انتخاب کنید.

نحوه رفع خطای Roblox کد 262 تصویر 7

    به پایین بروید و مطمئن شوید که چک باکس های Roblox علامت زده شده اند. اگر در فهرست نیست، Allow other app… سپس فایل اجرایی Roblox را پیدا کرده و انتخاب کنید.

نحوه رفع خطای Roblox کد 262 تصویر 8

توجه: اگر از نرم‌افزار آنتی ویروس شخص ثالث استفاده می‌کنید، ممکن است مشکلات Roblox نیز ایجاد شود. برای اطلاع از نحوه قرار دادن Roblox در فهرست سفید به دستورالعمل های ارائه دهنده آنتی ویروس خود مراجعه کنید.

5. مودها و برنامه های گفت نی مرورگر را غیرفعال کنید

Roblox به کاربران اجازه نمی دهد از حالت های سفارشی برای تغییر تجربه بازی خود استفاده کنند. اگر از مدها استفاده می کنید، ممکن است باعث ایجاد کد خطای Roblox شوند زیرا بازی از بازی کردن با آنها جلوگیری می کند. بدتر از آن، اگر به استفاده از آنها ادامه دهید، ممکن است حساب شما به طور موقت به حالت تعلیق درآید یا بسته شود.

به طور مشابه، چندین افزونه مرورگر وجود دارد که می تواند به بهبود جنبه های خاصی از بازی های Roblox کمک کند. با این حال، ممکن است مشکلات سازگاری با Roblox ایجاد کنند و باعث ایجاد کد خطای 262 شوند (مخصوصاً اگر اخیراً Roblox را به روز کرده باشید).

برای جلوگیری از ایجاد اختلال در جلسات Roblox توسط مودها یا افزونه های مرورگر، توصیه می کنیم آنها را به طور کامل حذف کنید.

6. Roblox را دوباره نصب کنید

اگر هیچ چیز دیگری جواب نداد، توصیه می کنیم برنامه Roblox خود را دوباره نصب کنید. این باید جایگزین هر گونه فایل فاسد شود و اطمینان حاصل کند که از آخرین نسخه Roblox استفاده می کنید.

برای حذف Roblox در ویندوز:

    کلید Start را فشار دهید و "Add or remove programs" را جستجو کنید.

    گفت ن یا حذف برنامه ها را از فهرست انتخاب کنید.

    به پایین بروید، Roblox را پیدا کنید و Uninstall را انتخاب کنید.

نحوه رفع خطای Roblox کد 262 تصویر 9

    به وب سایت Roblox بروید و مشتری Roblox را دانلود کنید.

نحوه رفع خطای Roblox کد 262 تصویر 10

    روی نصب کننده در پوشه دانلودها دوبار کلیک کنید، سپس دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا نصب کامل شود.

برای نصب مجدد Roblox در Apple iOS:

    روی برنامه Roblox ضربه بزنید و نگه دارید و Remove App را فشار دهید.

    App Store را باز کنید، Roblox را جستجو کنید و روی دانلود ضربه بزنید.

برای نصب مجدد Roblox در اندروید:

    روی برنامه Roblox ضربه بزنید و نگه دارید، سپس Uninstall را فشار دهید.

    فروشگاه Google Play را باز کنید، Roblox را جستجو کنید و روی دانلود ضربه بزنید.

بازی Roblox in Peace

قطع ارتباط مداوم در وسط بازی یکی از ناامیدکننده ترین تجربیاتی است که یک گیمر می تواند داشته باشد. امیدواریم این مقاله به شما در رفع این خطای دردناک Roblox کمک کرده باشد تا بتوانید در آرامش بازی کنید.

با این حال، اگر این خطا همچنان شما را آزار می دهد، آخرین راه حل شما تماس با تیم پشتیبانی Roblox است. آنها باید بتوانند دقیقاً تشخیص دهند که چه چیزی اشتباه است و شما را در کمترین زمان به بازی بازگردانند.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است