متن خبر

نحوه استقرار در Digital Ocean را بیاموزید

نحوه استقرار در Digital Ocean را بیاموزید

شناسهٔ خبر: 464949 -




DigitalOcean یک ارائه‌دهنده زیرساخت ابری است که به توسعه‌دهندگان خدمات ابری ارائه می‌دهد که به استقرار و مقیاس‌بندی برنامه‌هایی که به طور همزمان بر روی چندین رایانه اجرا می‌شوند، کمک می‌کند.

ما به تازگی دوره ای را در کانال YouTube freeCodeCamp.org ارسال کردیم که به شما نحوه استقرار برنامه های وب در Digital Ocean را آموزش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که پروژه های جنگو را استقرار کنید، اما مراحل مشابه استقرار پروژه های ساخته شده با چارچوب های دیگر است. Stein from Code with Stein این دوره را ایجاد کرد. او دوره های محبوب بسیاری ایجاد کرده است.

این دوره ویدیویی راهنمای جامعی در مورد استقرار برنامه ها در DigitalOcean ارائه می دهد. با شروع، راه‌اندازی و مدیریت Droplets، پیکربندی آپشن های شبکه و ایمن‌سازی نمونه‌های شما را پوشش می‌دهد. این دوره شامل نمایش های گام به گام در مورد نحوه استقرار انواع مختلف برنامه ها است. در طول مسیر، نحوه استفاده از فناوری هایی مانند Nginx، Supervisor، Git، Gunicorn، Postresql و برخی دیگر را یاد خواهید گرفت.

در اینجا فهرست ی از بخش های تحت پوشش این دوره آمده است:

ایجاد حساب کاربری

سرور ایجاد کنید

نصب نرم افزار

Postgresql را پیکربندی کنید

کاربران و محیط

Requirements.txt

فایل تنظیمات جدا

Git را معرفی می کنیم

متغیرهای محیطی

پایگاه داده Init

Gunicorn را پیکربندی کنید

پیکربندی سرپرست

Nginx را پیکربندی کنید

SSL / بیایید رمزگذاری کنیم

روش را تکرار کنید

در پایان این دوره، شما درک کاملی از نحوه استفاده از DigitalOcean برای استقرار نه تنها برنامه های جنگو بلکه انواع دیگر پروژه های وب با استفاده از چارچوب ها و فناوری های مختلف خواهید داشت. Stein اطمینان حاصل می کند که مفاهیم واضح هستند و نکات عملی و توصیه های عیب یابی را در طول دوره ارائه می دهد. این دوره را هم برای مبتدیانی که به تازگی با استقرار ابری شروع کرده اند و هم برای توسعه دهندگان با تجربه تری که به دنبال بهبود مهارت های خود با خدمات DigitalOcean هستند مناسب می کند.

دوره کامل را در کانال YouTube freeCodeCamp.org تماشا کنید (تماشا یک ساعته).

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است